henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ja dat zegt ze wel, jane,maar ze rent vast weer hard naar die domino,in de hoop net op tijd te zijn deze keer...mijn vader had een moestuinen daarom weet ik er alles van!ahemindertijd interesseerde het me nauwelijks...heb ik nu een beetje spijt vanwant nu lijkt het me heel erg leukal heb ik niet eens een tuin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dank Witte en Jane, maar ik ben zo bang, 5 april nadert met rasse schreden (ook mooi gezegd he??) en dan is mijn doel bereikt, 3 maanden niet drinken, en dan?? Ik dacht: dat is nog zover weg, dan wil ik vast nooit meer drinken, maar dat is niet zo. Ik zit nog in dubio, twijfel en wat al niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Even wat anders, hebben jullie gemerkt dat de kikkers en padden weer uit de winterslaap zijn gekomen. Zo ineens, twee avonden geleden, toen het wat miezerde, waren er tientallen.. Prachtig om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Leuk dat je ook enthousiast bent.Hoe ouder hoe wijzer he...Weet je dat je ook heel goed kunt tuinnieren in potten HenkMisschien is dat wat voor je.Kruidenpotjes maken, aardbeienhangplant, tomaat op pot.Genoeg mogelijkheden hoor.ff Google en ideetjes opdoen misschien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dat is fijn voor je shaen zo te zien maakt ie je ook aan het lachen...maar zit jij niet ookgewoon veel te lang achter je machine?in een slechte houding misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Josje, goed dat je niet hebt toegegeven, ik las net even terug Ik heb nog geen kikker of pad gezien..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ho ho ho Josje,1 dag tegelijk!!!Misschien helpt het je om na drie maanden de balans op te maken voor jezelf op papier.Even heel goed eerlijk en kritisch naar jezelf kijken.Dan kun je altijd weer beslissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ja, witte, zeker! en ik heb ook een balkonnetje...ik informeerde laatst al eens bij jaap,en ook anderen kwamen met tips,iets met kruiden denk ik, basilicum bijvoorbeelder is niet zoveel licht op het balkon... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Volgens mij ben ik gisteren pas heel laat even op het forum gweesten vandaag ook niet veeldus hoe kom je er bij komt dat ik er veel achter zou zitten...ja uitloggen vergeet ik wel eensdat kan een ieder gebeuren toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 muur van je flat uitbreken Henk................meer licht op je balkon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 dat is lastig joske...maar het is nog geen 5 april hoor,en twijfel komt bij vlagen, heb je niet al de tijd last van toch?het zijn momenten... worden mischien nog wat minder, in kracht ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Wat heel veel licht nodig heb kan je misschien op je vensterbank zetten??Mooi tijdverdrijf hoor, je verdiepen in de kunst van het balkontuinieren;)En als je wilt kun je ons dan nog heel wat leren als je ons op de hoogte houdop het hobby draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Je hebt gelijk, alweer..witte, ik ga weer even terug naar vandaag, beide benen op de grond hup! Tis nog geen 5 april inderdaad, maar op 4 januari dacht ik niet dat het zo snel zou gaan, ik dacht dat wordt een grote worsteling. En dat is inderdaad niet zo, het zijn die MM (gejat van Primula) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 een muur uitbreken, daar zeg je wat...heb er aan gedacht, een tussenmuur dan...wordt mijn uitzicht hier echt panoramisch!maar dan lever ik mijn slaapkamer in, da s wel een nadeel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 hoe is het eigenlijk met jou witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 zowel vensterbank als balkon liggen op het noordoosten wittelicht is er eigenlijk best wel trouwenswat weinig zon misschien, maar s morgens toch wel watop mijn vensterbank ga ik denk ik geraniums zetten,echt wat voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik hoef niet perse mn gelijk te hebben hoor Josje,maar ik lees gewoon zulke GM (goeie momenten) van jou....Volgens mij heb je die veeeel vaker nu dan MM.(ik vind MM ook leuk.. eh... als woord dan, natuurlijk he...)Zooo ik ga lekker mn bed in.Trouwens leuk dat er weer een avondploeg is.Weltrusten jullie allemaal voor straksLaterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 zeg sha, jij had ook al commentaar op mijn domio-zinnetje gisterenheb jij vanmorgen nijn testzinnetjes gezien?het kan wel hoor zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Weet ik, maar soms moet ik even afgeremd worden want dan leef ik al 2 weken vooruit, dus is alleen maar goed. Welterusten witte:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 welterusten witte,en nu snap ik pas die MM taal van jullie,dacht eerst dat jullie het over snoep hadden of zoietsover snoep gesproken...hoe is het met haar?maar nee, die ligt allang op bedje denk ik.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik haak ook af, lekker mijn bedje in, welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 wat mij wel helpt bij twijfelmomenten joske,is dat ik me dan voorstel dat ik het ook echt doe,me dat heel sterk voorstel, met de hele situatie erbij...vaak zie ik dan ineenswat voor flauwekul het is dat je bij iets degelijks persezou moeten drinken! het werkelijk fijne komt van heleandere dingen af...en dan krijg ik meteen weer meer zinom die dingen te doen, gewoon zonder drank.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Weltrusten voor degene die gaan of al weg zijn Zat in mijn online programma........even hier vergeten......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bij twijfel wil het ook wel eens helpen te denken aan de volgende dag, het moment van ontwaken....Wat is erger, de trek uitzitten (hooguit een paar uurtjes maar meestal veel minder) of een kater uitzitten (van drie dagen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ook een hele goeie woman!en het antwoord is zo duidelijk!maar die twijfel is wel rot...ik heb ook wel last van een gevoel van verdriet soms...alsof ik een trouwe vriend ben verloren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden