Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen!!Koffie/thee loopt, ga zo naar de bakker voor verse broodjesjus orange erbij, zacht gekookt eitje, magere yoghurt in huisen nog wat fruit, komt helemaal goed zo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 haha max. ik had tegelijk met jou een draadje geopend en krijg nu meteen antwoord van je. lekker hoor verse broodjes zal ik even een bakje water met zemelen klaar zetten voor fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 nee hoor we nemen deze opening. kunnen de frummers eens 1xtje zien dat je een ontbijtje wilt maken voor ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen, Max als je toch naar de winkel gaat, ik heb 's morgens graag een Activa van Danone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 goeienmorgen max en igorlekker ontbijtje maxigor ik ga weer eerst douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ook goed igor, "eens 1xtje" ????nog steeds gepikeerd zeker omdat je afgelopen week eenkeer zelf koffie moest zetten omdat ik geen tijd had:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Laat ik die nou net in huis hebben,neemt mijn vriendin ook altijdstaat er een klaar voor je har.Ochtenddienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mogge snoepje, nu al onder de douche,weet je wel hoe laat het is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 schiet maar gauw op snoepie anders zet ik de geiser aan en krijg je een koude douche max maar je zat gewoon te wachten totdat het licht zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 igor...ik stond er gisteren ook onder toen je aan de deur stond te rammelen...en toen ben je gewoon weg gegaan zonder je te wassen..bah bah...blijf er lekker lang onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hooo nou, ik mocht toch eerst??? Goeiemorgen trouwens allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Max, keurig ontbijtje hoor, ziet er goed uit.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Weekend Max,W staat om 6 uur op en dan ben ik ook wakker.Heb je een hoop aan je dag en heb ook zat te doen, mooi dus.Lot, ik las nu pas terug, gewoon opnieuw beginnen, sterkte.Ben wel beetje nieuwsgierig, 2 flessen... wijn of bier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 och snoepje, ik wordt s'morgens al gewassen door K&B. ze maken me zelfs de neus en oren goed schoon. en er is niets hygieniser als een hond. zeker de mijne hoor ik heb ze hartstikke goed opgevoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 en wees niet bang m'n tanden worden ook goed schoongemaakt hoor. ze staan s'morgens te trappelen om m'n tanden schoon te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 igor......en dan hebben ze eerst de eigen kont schoon gelikt en dan jou ...lekker lekker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goedemorgen luitjes,Het eerste wat me vanmorgen opviel was dat Teveel al op is.....Ik zal onder het genot van een kopje koffie maar eens even wat terug lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Agatsie Igor toch.., Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: igorschiet maar gauw op snoepie anders zet ik de geiser aan en krijg je een koude douche max maar je zat gewoon te wachten totdat het licht zou worden. Jij vergeet ook niets he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 quote: Originally posted by: snoepjeigor......en dan hebben ze eerst de eigen kont schoon gelikt en dan jou ...lekker lekker:) Internetdaten lijkt me het beste zo....En niet te snel afspreken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Morge Shahire, Hoe voelt het rookloze bestaan, lekker?Dag 3 al, die ene peuk tellen we niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Snoepje..........for you Lief je mailtje van gisteren ....thanks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 max nee is af en toe best vervelend.snoepje ik maak ze altijd de billetjes netjes schoon met zwitsalbillendoekjes. en ja we eten uit dezelfde schaal, scheelt een hoop afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Te veel, ik heb vanmorgen niet direct aan een sigaret hoeven te denken.Had me voorgenomen gewoon ergens anders aan te denken en dat werkte....Ik ga er vandaag weer helemaal voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 hoezo internetdaten max???? ik stink niet hoor (nou ja niet altijd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden