Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goeiemorgen frummers, Koffie en thee staan klaar ,broodjes en zo mogen jullie zelf pakken... Heeeeeeeeeeerlijk geslapen, moet nog even een beetje wakker worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 goeienmorgen yvonneik begin met een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Lekker he?Ik hou het nog steeds maar bij thee, ach kan ook lekker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 yes, koffie!wat een waanzinnig mooi vergezicht weerhier vanaf mijn flatje over de plas... wauwgoedemorgen vroege vogels, yvon en snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goeiemorgen Henk, dat moet heerlijk wakker worden zijn dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Tijd voor de dagelijkse gang naar de douche..... ... en Snoep , ik zal opschieten .... Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen over Igor, helemaal niet geweest hier gisteren.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 ja prima yvon...al had ik gerust wat langer willen slapen...en yvon, zou jij iets voor mij willen doen?het is niet veel moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 alsjeblieft... liefst voor het douchen nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 goeienmorgen shahire en henkyvonne ik wil om 6.45 douche anders ben ik van me schema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 goeiemorgen shaen snoep, ik had het jou ook kunnen vragenmaar jij hebt het altijd zo drukvandaag ook alweer een stak schema zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ja eerst even koffie hoor.Lekker krantje bij de koffie lezen snoep!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Goodmurning all.Lekker koffie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Desi Ik ga even rustig bijkomen, onwijs drukke dag vandaag....Wens jullie ook vast een goeie dag en tot laters...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 goeiemorgen desi, beetje opgeknapt?en sha, succes vandaag!je weet wat ik heb gezegd, maak ze gek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dank je Henk,zal ik zeker doen me mooiste rokje ligt al klaar....ja het oog wil natuurlijk ook wat straksgaat goed komen straks....It will be a beautifull day for me....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik hoop trouwens dat het voor iedereenvandaag een goeie, mooie, zonnige en vooral droge dag gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Zo, ben ik weer....Allang onder de douche vandaag, dus Snoep heeft niets te klagen vandaag, hihi. Henk , wat wilde je vragen?? Sha, fijne dag hoor Dees weer wat opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Nee Henk. Heb pijn in mijn rechter long. Vrees het ergste.Maar goed dat ik niet rook nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 zeg, je moet mij niet gek maken, sha bedoelde ik nog...mijn mailbox is om de haverklap stuk,hebben meer mensen daar last van?nu ook alweer, ik kan niet versturen...lijkt ie vast te zitten of zoals ik de computer herstart doet ie het geloof ik weer,dat is zo'n gedoe altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 jou..... gek maken Henk,zou niet durven!Ik heb geen last van de mailboxmaar heb ook een computerdie je niet hoeft aan te zwengelen Nee even serieus....geen ideeben niet zo techie met dat allesweet hoe het werkt en dat is al heel wat ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF..............................douchen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 beroerd dees...nou yvon, als het niet teveel is..even een bericht sturen aan stapeldol,die wij eigenlijk per ongeluk samen hebben geopend...zeg maar iets, het geeft niet wat, liefst iets aardigs natuurlijk...ik hang daar wel eens rond tegenwoordig,en ik zie zo graag jouw gezicht ook op blz twee!voordat sha die helemaal volkrabbelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Dees, begrijp wel dat je je zorgen maakt, maar het kan ook rustig heel iets anders zijn hoor. Probeer je niet te veel te focussen op het ergste. Henk is dat je vraag? over die mailbox? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Effe snel.............................IGOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRWhere are you??????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2011 Woehaaaaaaaaaaaaaaa, is dat alles lieverd? Nou met alle plezier hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden