Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ohohohoh Fleur.... ik voel met je mee. Had vroeger altijd meer zenuwen dan dat dochters zelf hadden. Kon pas gaan genieten als ze hun 'dingetje' hadden gedaan en het goed was gegaan... al het andere ging compleet aan me voorbij dan.... zal duimen voor jullie hoor. Shahire, komt inderdaad vanzelf weer wat leuks voorbij. En die sollicitatie is een mooie oefening geweesst, komt goed. Saar ook weer hartstikke druk..... hoop dat je een fijne dag zult hebben... Henk..... ook goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Same here vonneke . Bakske thee...goed gezegd trouwens Moet er vandoor..nog geld van de bank halen voor broodje tussendoor. Geniet van jullie dag Kweet niet of je er gisterenavond nog was Mups, hoop van wel..Alles ok toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Denk dat Henk bang van me is geworden . En ik ben nog zo schattig en lief Ok echt weg nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 fleur wat spannend. ik weet zeker dat jij zenuwachtiger bent dan je dochter. steek ze maar niet aan.heel veel plezier en straks alles vertellen hoor.henk als je houdini kunt vinden stuur hem maar eventjes langs denk ik zo ondertussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 snoepje ligt nog op twee oren, dus ga ik gauw onder de douche.henk moet jij zo ook nog? of moet ik je van de week nog even met de staalborstel behandelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hohohoho, ik ga VOOR Henk hoor. Maar jij mag eerst Igor, dan ga ik hier nog wel ff een kwartiertje lopen rommelen in huis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Fleurtje, veel plezier straks he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 als de dood fleur...veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Volgens mij zou ik hier toch al weg gaan?Nog een poging............................ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF....................weg....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 hihi igordie staalborstel was goed voor het groffe werk...ik heb nu iets anders bij me... kijksuperzacht hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Igor: Houdini zit even bij mijen doet goed werk maar ik hou hem nog even hoor! Nou vooruit...............na het weekend stuur ik hem jouw kant op, goed?Hup Sha, vort!!!Ik ga vanavond logeren dus als ik er morgen niet ben weten jullie het vast.Nu onder de douche. Weg Igor met die staal borstel! Ben niet masochistisch, tenminste......fysiek niet;)Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Goedemorgen:)Wakker geworden met een oorontsteking....balen. En moet ook nog zo werken...maar het zonnetje schijnt;)Nu nog ff snel wat eten, broodtrommeltje vullen en weggggggg.......Fijne zaterdag iedereen!ToedeledokiB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 en yvon! ben je er al achter hoe stapeldol ongeveer werkt?je voortdurend aanpassen, als het leven zelf...en echt wat voor mij hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ben op mijn werk maar even niet met mijn werk bezig.Hoppa, en nu roepen ze via de intercom dat er warme broodjes fricandel zijn, yami, lekkerrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Hoort ook zo cowboy Henk Spijtig dat je beetje cynisch reageert of las ik je net fout? Het was geen tik op je vingers die ik eerder probeerde te geven maar begrijp je reactie. Ik zou net zo reageren Fleur heeft een groot hart Terug ff naar toilet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Zit je stiekem te domino-en Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Teveel Superdikke kus voor jou en geniet van je broodje...mmmm...wacht een frikandel is toch een gehaktbal hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Uhhh, Henk, heb er al lang weer wat op gezet hoor. Aanpassen is goed, als je maar in het oog houdt waarom je je aanpast. Als het betekent dat je daarmee jezelf eigenlijk verlochent dan ben je niet goed meer bezig .... Fleur , hup, aan de slag meis.... anders moet je straks weer zo haasten .... raak je nog meer in de stress;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Btw als het gaat over aanwezig zijn cowboy...je hebt vast nooit een acht op een rij gescoord . Alhoewel dat was misschien gewoon een beetje zielig toen .Mijn raad: nooit voor meer dan vier op een rij gaan ..snap je hem...snap je hem...snap je hem? IEEEEEEeeeee. Koest Fleur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Fricandel is een soortement van rechte worst , gemaakt van afvalvlees fleur ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Ik ben zen vonneke...super rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeBtw als het gaat over aanwezig zijn cowboy...je hebt vast nooit een acht op een rij gescoord . Alhoewel dat was misschien gewoon een beetje zielig toen . Mijn raad: nooit voor meer dan vier op een rij gaan ..snap je hem...snap je hem...snap je hem? IEEEEEEeeeee. Koest Fleur!! Hihihihii, je blijft gewoon een heerlijke gekke kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Maak dat de kat maar wijs.... jij en zen?????? Ongeveer net zoiets als .... uhhhhhh, kan er geen vergelijk voor vinden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Een kip met 10 eieren in haar kont? Zoiets...zen Fleur..zen...straks floepen die er zo weer uit.Aha een curryworst dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden