snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 tobbertjeik ga ook echt wel naar buiten hoormaar wandelen gaat niet echt met me rug..ja een stukjehet depri heeft te maken met een keuze die ik moet maken...en die kan ik alleen zelf doenmaar jij gaat wel goed he..hoop echt voor je dat het deze keer gaat lukken:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 spudja teveel thuis zitten kan ik ook niet tegen hoormijn depri heeft te maken met een keuze die ik moet maken en die keuze kan ik alleen zelf doenmaar op dit moment intereseer me maar weinig...en dan weet ik dat ik op moet passenheel de dag zo jank gevoel...en dat haat ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Snoepje, wat voor keuze moet je maken als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zeg Spud,Verdraaide domme trut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hoi Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 spudheeft te maken met me relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hmmm van relaties snap ik heel weinig Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Spud jij komt helemaal niet dom over hoor. Je moet je even een trap laten geven. Soothe kan dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Bij mij duren ze altijd net tekort om er iets van te voelen. Maar langgenoeg om je teleurgesteld te voelen in de mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 spudik ook niet..dat is het juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik denk dat ik mezelf die trap moet geven, Jaap. Maar dat lukt me niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Spud,Vervelend vind ik het voor je. Rottig, zeg maar.Zeker omdat iets in je duidelijk anders wil.Ik geloof dat ik je maar eens onder mijn hoede moet nemen.Beetje stevige, doch liefdevolle aanpak.Ben ook depri, maar ga mezelf niet nog meer depri makenen dat doet alcohol.Spud, hou de drank in ieder geval binnen de perken.Je bent nog een jonge blom en hebt nog even de tijd.Zorg dat het niet op een dag te laat is.Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Je hebt dat weeral prachtig verwoord soothe, en ik sluit me er bij aan, ondanks mijn eigen sores Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Spud, ga goed.Voor jou logde ik in, en nu los ik weer in nevelen op!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Soothe, niet gaan schelden he!Ga goed. Doeiiiiiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dankjewel Soothe Maar ik geef in alle eerlijkheid toe dat het vandaag weer helemaal mis is met de drank.En maf is dat, ik stond vanmorgen alleen maar op met het probleem geen werk te hebben nu vliegt door die drank alles wat ik ooit meegemaakt heb door mijn hoofd. Veel meer problemen dus, echt een domme actie van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Will, terug uit Agadir.Mooi weer gehad?Koning Mohammed VI nog gezien?Goed je weer te lezen Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 wrs krijg ik nu een ban omdat ik het eerlijk toegeef en dat vind ik eigenlijk ook wel zo eerlijk. Immers de regels zijn er niet voor niks. Je schrijft niet beneveld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 voor iedereen die het moeilijk heeft,heb zelf ook relatie problemen, maar ik ben toch droog gebleven, was maar heel even een trigger, toen snel refusalletje geslikt, en toen eigenlijk voor de eerste keer :$ alles in praktijk gebracht wat ik in al die jaren had gehoord, gelezen, anderen had verteld, en wat vond ik dat moeilijk, wat is het er ingesleten bij mij, om te verdoven, maar........ het viel mee ik bleef rustig (op een paar inwendige grrr*rghhh* na) heb zelfs nog even geslapen, en halleluja, zag het ''probleem'' inene ook eens van de andere kant, en dat gaf toch wel ruimte, zie nu ook dat ik niet genoeg van mezelf hou, en gister hield ik een beetje meer van mij, en er ontstond.... rust........nu is er in de situatie nog niets veranderd,maar wel in mij, ik voel me sterker, kalmer, evenwichtiger, heb zoiets van ''wat er ook gebeurt, ik red het wel'' nu had ik dat altijd wel, maar dan met meer zelfmedelijden en/of agressie naar de ander, ik kan het niet goed uitleggen, denk dat dit is waar iedereen het altijd over had? schrijf ik erge wartaal? ben toch echt nuchter hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Doei BamBam,Een groet uit deze fijne stad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Daarom log ik nu uit. Uit respect en de regels in 8 nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zorg goed voor jezelf Spud.Maak een lekker happie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hello gabykom net thuis las een stukje terug, en ja, ik heb je wel eens scherper zien formuleren! hihigisteren nog bijv hoor.... wat een leuk gesprek hadden wij!wat leuk al die dames die gekeurd willen worden, kan merken dat het voorjaar is...ik hoop maar dat ze er goed doorheen komen, t zal je gebeuren he...snoep schiet 's op met die keuze van je, of gooi het anders in de groep!want we willen jouw droge commentaar weer dolgraag terughebben hier!sha voor jouw staan de sterren wel goed, heb ik zomaar het gevoel... maar houdaar niet helemaal aan vast, want het leven blijft grillig hè?enfin, hallo allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 henkals ik dat hier in de groep moet gooien..dat gaat toch nietmoet ik gaan vertellen hoe 22 jaar van me leven is verlopennou dat wordt een boek danmaar hoop tegen het eind van het boek..dat ik me keuze wel gemaakt heb tochdiep in me hart weet ik het ook welwe zijn ruim twee jaar al uit elkaar...gescheidenmaar we zijn een lat relatie begonnen...maar toch werk het niet...we zijn te verschillendmaarja toch...het is zo vertrouwd allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 begrijp ik snoep, dit zijn geen eenvoudige dingen...geen pasklare oplossing ook zomaar...toch is het zaak het ook niet moeilijker te maken dan nodig,ik bedoel...vertrouwd met elkaar, is goed en mooi.en die verschillen, kunnen jullie die niet wat meer van elkaar accepteren?zeker nu julli toch ook helmaal een eigen plekkie hebben...wat bij mij een beetje werkte, in de eerste verwarring, om je niet drukte maken wa voor naam het heeft... samenleven, latrelatie, msn verhouding,telefoonverbinding... wat maakt het uit hoe je het noemt?het gewoon maar laten gebeuren... komt tijd komt raad ook..zoiets...hoop da jij hier misschien iets aan hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden