bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Last van trek Shah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Pas maar goed op jezelf, Shahire Geen verleidingen opzoeken als het niet beslist nodig is.Ik heb het spul gewoon thuis, echt van alles, dat doet me (gelukkig) niets.Moeilijk heb ik het als we op visite zijn, bij eten in een restaurant, en dan die donderse, of hemelse, terrasjes...Vandaag geen probleem want ik moet zo gaan werken.Hou vol meisje, gaat je lukken en vanavond ben je daar o zo blij om.HarryAanpassing: +e Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Is dat zo ineens gekomen Sah of is er een aanleiding voor? voel je je misschien wat verdrietig of kwaad? Bij mij zijn dat soms momenten waarin ik wat trek krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Misschien beter als ik voorlopig niet de deur uit ga....denk ik me maar beter even kan gaan storten op een schoonmaakkluseven mijn agressie botvieren, wie weet is het dan wel overBaal gewoon dat het zo ineens komt opzetten en ik mijn gedachte er niet van af kan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Nee Bol, is wel degelijk een reden voor....al sinds zaterdagnacht zit ik daarinpuberzonen van 15............Voel me machteloos, onzeker, verdrietig, boos............vul het rijtje maar aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 O ja das minder. Is het een tweeling? en kun je daar niet met je man over praten dan?Ja rond die leeftijd krijgen ze echt een eigen wil en schoppen tegen van alles aan, zeker tegen mensen die ze eigenlijk heel dierbaar zijn. Heb je het gevoel dat ze niet luisteren naar je? Het gevoel dat je het kontact verliest met hun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ja...ik red me wel vandaag...sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik ga werken...Sterkte Shahire, en wat Sowhat zegt klopt helemaal, dat kan ik bevestigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Drinken is nooit een optie.Zoals Sowhat zegt.De problemen blijven en er komt een probleem bij.Dan gaat alles stapelen en ben je verder van huis.Shahire, als je wacht op een probreemvrij leven, lukt het nooit.Machteloosheid- verdriet-etc, is onderdeel van het leven.Even loskoppelen en er structureel aan werken.Dat gaat altijd beter zonder drank!Pak de fiets en fiets je lekker moe.Goed voor de endorfientjes.Er is altijd wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 geeft helemaal niks sha...kom maar even tot rusten dan ga jij gewoon naar die suup van jouhet zal je aarden, even onder de mensen,en dan koop je die hele fles wijn niet meer,waarom zou je, wat moet je ermee?en als je dat perongeluk wel gedaan hebtis er niets aan de hand hoor, dan gooi je hem gewoon straks wegof je geeft hem aan een buurman, nog beter eigenlijk,anders is ht toch zonde van die wijn?heb jij meteen een goeie daad gedaan,er vanuitgaaande dat die buurman er mee om kan gaan,dat weer wel naturulijk, zo zie je maar,je hebt nooit alls in de hand in dit leven,je moet wel eens wat loslaten zo nu en dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 teveelik doe niks voor de kostnooit gedaan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Heel benijdenswaardig Henk,Ik moet nu echt weg, voor de kost en ook wel voor de lol want gelukkig heb ik er plezier in.Fijne dag allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 sooth! misschien kan jij me helpen,ik wil een pb aan iemand sturenmaar dat lukt me nog steeds nietik kan ze wel ontvangenen dan beantwoordenmaar met een nieuwe naam, hoe moet dat?heb het idee dat er bij mij iets fout zit daar,en dan moet ik natuurlijk naar de directie stappen,maar ik dacht misschien heb jij wel een tip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Henk,Is je box niet vol?Wat bedoel je met een nieuwe naam?Je klikt op het hangslotje bij de persoon en het venster opent.Je kan ook het berichtenvenster openen en het brilletje aanklikken en de persoon zoeken.Schrijven en verzenden en klaar ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ga ik gauw proberen soothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Hey goedemiddag iedereen, wat een lekker weertje hé.Val maar even binnen, ben aan het werk in de haven. Probeer terug irl te komen na mijn weekje. Had het gisterenavond knap lastig daarmee. Vandaag tikkeltje beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Will!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cadeautje????????????? Me like you Stuur die pubers maar naar hier Sha..Mijnen kelder is groot genoeg en anders plak ik die hanen wel ff achter mijn behang. Te weten dat mijn dochter 13 wordt..zal daar dan nog maar vlug van genieten zo te horen.*plafond verandert in behang maar het had ook gekunnen zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 hallo allemaalIk heb woensdag een afspraak met dreadwonderMaar ja, ben ik wel verstandig zeg. er gaat in ieder geval een pittig gesprekje plaatsvinden. Want die ochtendkegel....jakkes bahMisschien vragen of hij dan geen sterke drank wil drinken als ik er ben, want dat stinkt zo de volgende dag. Hij komt me halen op de motor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ha Fleurtje, dacht al dat ik je zag, likewise hoor. Joe okay ?? Enjoying the sun ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Klopt wijffie, van heel hoog, naar de diepte opnieuw, maar ach wat, dit weer maakt veel goed en er hangen nog vele plannen in de lucht. Optrekken maar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 heb iets op jouw naam verzonden sooth,is het aangekomen?het zweet breekt me uit meteen bij die dingen,ja, dat heb ik nu eenmaal...maar ik ben aan het overwinnen...heb jaren geen computer durven aanraken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Zeg napsjaar...geen cadeautje, geen liefde meer hé . Da stukske hedde genegeerd hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Henk, het is met jou alles of niets. Nu krijg ik 4 berichten. Je kan per stuk verwijderen of alles te gelijk. Aanvinken en verwijderen.Het slotje zit rechts naast het gloeilampje.Je bent wel een digibeet. Of doe je alsof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden