sailor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 goedemorgen vroege vogels!vandaag texaaans ontbijt!steak in de koelkast,eieren en instant puree op het aanrecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 goeiemorgen Sailor. Dank je voor het ontbijt(je)... Heb er even koffie en thee bij gezet en wat beschuit en broodjes voor degenen die liever iets lichter beginnen. Jus staat in de koelkast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dames... heren..... Volgens mij hoorde ik hier en daar wekker gaan hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 goedemorgen sailor en yvonne.doe mij maar een licht ontbijtje vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goeie morgen Igor. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ja hoor, ik droomde alleen dat ik per ongeluk een glaasje met alcohol leeg had gedronken en ik werd er niet ziek van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dromen zijn bedrog .... zeggen ze toch altijd? Ik duik de douche in.... moet echt vroeg beginnen vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 goeienmorgen allemeld me even...droog gehoudenmaar vreselijk weekend..... en nog:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 goede morgen snoepje. wat is er gebeurd dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 ben je dan ook extra vroeg klaar yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 sailor heb je wel geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 quote: Originally posted by: igorben je dan ook extra vroeg klaar yvonne? Ben al laaaaaaaaaang klaar Igor.... Jij mag..Snoep, begin van de lente, begin van een nieuwe week, hoop voor je dat je je weer wat lekkerder in je vel gaat voelen steken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Snoep en Sailor al weer weg.... Igor, fijne dag... ik moet er vandoor....Vind dat ze van de eerste lentedag eigenlijk een verplichte vrije dag moeten maken, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 yvonne werk ze. ik bedoelde of je vroeg klaar was met werken die verplichte vrije dag is inderdaad een goeieik schiet ook maar gauw onder d e douche voordat iemand voor gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Even snel om de hoek goedemorgen wensen,ga er meteen weer van tussen want ik moet opschieten.............fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 he, frummers. hebben jullie startproblemen? het is nu nog schitterend weer dus OOOOOOPPpppssssssstttttaaAAAAAAAAAaaaannnn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 nou dan ga ik ook maar. laterssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 wooowwwwwwwww wat een licht.... gordijnen dicht!rampspoed en zondeval! koffieapp stuk! edel handwerk!ben bepaald geen koffiedebaas!goedemorgen en gedag alweer voor de meesten,de hele heksenketel barst weer los zie ik....maak je nuttig!ietsje beter sha?ietsje beter snoep?niet veel misschien, maar toch ietsje? hoop het zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ook goedemorgen HenkJa ietsjes beter.....maar ik moet opschieten, wat telefoontjes plegendus zoefffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 he yvon , blijf jij nou gezellig een daggie hier nog!gaan we lekker ramen lappen enzo!toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 OK snelle! goed te horen!!!! had al een goed gevoel over jou! en pleeg ze he!pleeg!hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Goedemorgen. Henk Hou je neit van zon of doe je enkel omdat je anders geen zicht meer hebt op het forum?Igor, ik had eergister zo'n soort droom maar dan over een sigaret. 's Avonds op het forum iets over geschreven. Dacht echt dat het uit mij was. Toch niet helemaal dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Shahire:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Snoep:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Jaap Thanks....you know! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden