lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ladytinnedas lang geleden,hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 jane4,Goedgoed, echt goed, dank jeIkzelf kan jou nauwelijks nog herinneren, dus da's heel lief dat jij dat wél doetMaar is dan ook wel eerrrrg lang geleden hé, en toen was ik hélemaaaaal niet goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik ben eigenlijk op zoek naar een mooie tekst/gedicht/poezie/proza....whatever...over het onderwerp...tja, "alcohol" natuurlijk...'t Is voor een meditatie-moment, om in groep voor te lezen.Ik sluit namelijk m'n opname af...En op internet ben ik nog niks interessants tegengekomen, helaas...Toch niet datgene, dat voor mij in aanmerking komt.Zijn er hier zo leuke suggesties??? aub??Zou super zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ik heb even gegoogledmaar kon ook zo gauw niets vinden.nog ff kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ladytinne Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Zal ik morgenvroeg nogmaals oproepje plaatsen? Misschien dan meer succes??'t Is in alle geval niet simpel om iets dat én leuk, én origineel, én treffend is..Eigenlijk mag het ook evengoed over 'groeien' of iets in die trant, gaanAls het maar 'spreekt', snapjewel?Hoe met jou trouwens? Ondertss weet ik het terug!Maar ik was destijds toch al niet vaak op ADBGa nu beter m'n best doen (om te communiceren..)En ook voor de rest (m'n best doen....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden