igor Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ik neem m'n kwartje in en ga naar bed.weltrussssssssttten allemaal, morgen gezond en vrolijk weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 slaap lekker Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Rustig dagje geweest zo te zien.Gaby alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ha die Jaap, ja eigenlijk gaat het heel goed, vriendje is heel erg boos en ook heel kwetsend geweest vandaag, is er klaar mee, het eerste wat in me opkwam was drank/sigaretten, maar... dat was maar heel even.... nu absoluut geen trek, vindt ik heel bijzonder, en ben ik zo blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 wel al een paar liter aardbeilimonade op (nieuwe verslaving denk ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 nog ff nieuw glas halen, jij ook Jaap? en hoe vergaat het jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Gaby, Lekker,Gaat goed eigenlijk. Wou vandaag in de tuin aan slag, maar dat werd hem niet gelijk. (Regen.) Ben bezig gegaan met mijn flessenproject. Zie hobbydraad. Die is een afgeknotte icosaëder. Nu maak ik een stompe dodecaëder.Ik drink nu bijna drie weken niet. Voelt best goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 lekker glaasje limo Jaap, ik ga ff kijken op het hobbydraadje wat ik heb geen flauw idee waar je het over hebt?ja ik wou mezelf vandaag trakteren op een tuinmeubel, morgen sta ik 4 weken droog, vandaag 4 weken geleden toestanden met vriendje, gedronken, vandaag weer toestanden, en NIET gedronken, dit voelt zoveel beter en jij Jaap drie weken wil je blijvend stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 @Jaap ik heb de flessenlamp gezien, leuk joh!maar wat zijn/is .....caeder???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Vervelend die toestanden. Maar goed dat je je niet laat verleiden hoor. Heel knap. Mijn relatie is vrij stabiel. Daar ben ik erg blij mee. Een wonder eigenlijk na al dat gezuip. Was natuurlijk wel es gezeik over. En dan beloofde ik wat minder te drinken. Wou ik wel, maar dat gaat helemaal niet.Ik heb vorig weekend de knoop doorgehakt en wil dit blijven volhouden. Het wordt toch telkens weer veel te veel. Dit is mijn handicap. Daar zal ik het mee moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Dat zijn de woorden die de vorm omschrijven. Een afgeknotte icosaëder is bijvoorbeeld dezelde vorm als veel voetballen: afgeknotte icosaëder20 zeshoeken en 12 vijfhoeken.De flessen zitten met elastiekjes aan elkaar. Een hoop gepruts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ja dat is mijn ''handicap'' ook, dat ik het niet bij een paar kan houden, en dan o.a dingen doe die niet handig zijn, emotioneel ook, als ik nu was gaan drinken was ik waarschijnlijk heel emotioneel geworden en gaan bellen/smsen... nu zie ik het helderder, het liep al een tijd niet, miscommunicaties heel jammer, maar het is zoals het is,en ik merk dat ik me nu sterker voel, dus ik kan dit aan, misschien zelfs wel beter, en het belangrijkste ik ga dit doen zonder drank, dit is zo'n mijlpaal voor me, dit is de eerste keer, dat ik niet naar drank grijp, kan nniet goed uitleggen.maar Jaap wat kanp van je dat je besloten hebt om helemaal te stoppen heeft bij mij toch al met al 4 jaar geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 jeetje Jaap, wat moet jij een geduld hebben met dat gepruts met die elastiekjes, deed je dit ook al met drank op?of is dit nu een meditatieve hobby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Het speelt al best lang hoor. Eigenlijk weet ik al 15 jaar dat ik dit probleem heb. Maar de balans moet eerst toch echt overslaan voor je er echt wat aan gaat doen. Twee jaar geleden ongeveer heb ik een keer een internetdingetje gedaan. Tellen, voor en nadelen. Lastige situaties herkennen etc. Maar dat was ik al snel weer "vergeten." Afgelopen zomer is mijn moeder overleden. Even een maandje tijd voor gemaakt. En op vakantie. Maar in oktober ging het opeens heel hard. Dronk ik soms zomaar 20 flessen bier in een nacht. Daar moest echt wat aan veranderen vond ik op een gegeven moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Herkenbaar Jaap, Ik dronk eigenlijk ook best wel teveel, lange tijd. Toen me een aantal rampen overkwamen ging dat ineens veel harder en moest ik echt wel stoppen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik pruts en knutsel altijd al wel. Met drank op lukt dat al snel niet meer. Maar er beetje over nadenken, tekenen en uitzoeken enzo ging wel. Later uitvoeren dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Ik was er gewoon nog niet klaar mee. Maar alles gaat gewoon door. Die eerste weken vragen veel mensen er nog wel naar en kan je je verhaal goed kwijt. Ik dacht het is er uit. Maar verdriet werkt anders. Dat kan langer blijven. Ik wilde daar niet over beginnen, dus dronk ik maar denk ik. Maar nu begin ik er af en toe gewoon weer even over. Dat is beter. Hoeft helemaal niet lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ja verdriet is eikel punt,ik weet wel dat (als ik nu terugkijk) ik heel veel dronk om m'n verdriet te verdoven/verzachten, maar eigenlijk werd het erger, ik had vroeger de ''kwinkslag'' liever de pijn van een kater, dan de 'gewone' pijn voelen, dus ik dronk en voelde me liever ziek de volgende dag, dan dat ik echt voelde, totale gekte :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 had denk ook met houden van mezelf te maken, heb twee hele leuke avonden gehad, goed voor m'n zelfvertrouwen, en vandaag veel gedaan, dus ruzie kwam tussendoor, i.p.v dat het me helemaal opslokte, vroeger zwelgde ik erin, en was er enkel dat, nu is het er, maar er is nog zoveel meer, er is ook nog gebeld voor werk vandaag, en wat fijn dat ik de telefoon kon opnemen, en dat ik niet bang was om op te nemen, omdat ik weer dronken was, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 en Jaap wat fijn dat jij een stabiele relatie hebt, jij woont ook met meerderen in een huis toch? ik woon alleen, soms best eenzaam, heb vroeger ook altijd zoiets gewild, maar er zijn waar ik woon weinig mogelijkheden voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Das mooi he. Zo lang we de voordelen blijven zien is het goed te doen, nuchter blijven vind ik. Tot nu toe.Ik ga slapen. Ik heb morgen om 9 uur afgesproken en de klok neemt ook nog een uurtje straks. Welterusten Gaby, Woman en wie er nog meer meelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Het mooiste kado vind ik nog steeds dat als ik nu een te gekke avond heb dat ik dan de volgende dag nog fut heb voor nóg een leuke avond (of dag). Vroeger ging een leuke avond gepaard met zoveel drank dat ik 3 dagen onderdook met een kater.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Slaap lekker Jaap en ja Woman, dat heb je mooi gezegd, zo waar......... nu heb ik gewoon 2 te gekke avonden achter elkaar gehad, en vandaag een hoop gedaan, en morgen sta ik weer fris en fruitig op om te gaan sporten, i.p.v als een zielig vogeltje in bed te liggen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Klopt ik woon met vriendin en nog twee huisgenoten. Bevalt heel goed. Ja plekken waar dat kan en zeker als je wat ouder wordt zijn er niet veel. Kunnen het er nog wel eens over hebben.Nu tanden poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Even welterusten zeggen mensenPlatoon gekeken, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden