Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

hai teveel, las je zin bij domino...

interpretatie als zwakke punt bij communnicatie...

weet je, ik voel daar veel bij, zeer zeker... maar,
interpretatie lijkt onontkoombaar..denk je niet?

Geplaatst

Soothe, zolang ik aan de librium zit stop ik met
AD, nu al 2 dagen en bevalt prima.
Gaat gewoon niet samen, eerst librium afbouwen en
dan starten met AD.
Luister soms ook naar je eigen lichaam....

Geplaatst

Josje, dat is speciaal voor kabouters en bestaat uit

een klein deel bosbessensap
een flink deel verse jus
en lekker laten bruisen met sparood of anderszins spuiterig bronwater...

Geplaatst

Blij te lezen van je geweldige weekend Sha.

Op het moment, zoals vrijdag bij jouw is het ontzettend moeilijk, maar later is het zo geweldig dat je jezelf overwonnen hebt, dat maakt het allemaal goed.
't Is ook helpend daar aan te denken als de verleiding er weer is.

Met maatje Fleur heb ik een afspraak van 2 maanden, zijn nu halverwege, loopt dus ook tot 1 mei.

We gaan dat volhouden, Shahire, zeker weten.

Harry :heart:

Geplaatst

Dat drankje lijkt me toch niet zo speciaal..Niets voor zo'n lekker stuk als Sha dan :D

Ik zoek nog iets dat me van mijn sokken blaast. Iets superlekker en megagezond..was er niet zo een draadje met recepten?

Geplaatst

Leuk hĆØ Fleur, wordt het een soort commune dat pact...

Maar een kalkoen... ok, het smaakt lekker, maar das dan ook het enige positieve wat je van zo 'n beest kan zeggen.
Neem aan dat ze nog eieren leggen ook, nooit van gehoord trouwens, een kalkoenei :huh:

Geplaatst

Ik lees dat sommigen zich wel wagen aan alcoholvrij spul..

Toen ik dronk, dronk ik eigenlijk enkel voor de roes. Bier had het minste alcohol in zich of toch ongeveer vandaar dat ik daar voor ging. In eerste instantie ben ik daar op overgeschakeld omdat ik op festivals langer meekon. Daarvoor dronk ik eerder wijn maar ook dat lustte ik niet echt. Dus drinken deed ik in de eerste plaats voor de roes.
Als je voor alcoholvrij spul gaat wil dit toch zeggen dat je in eerste instantie ging voor de smaak toch en de roes eigenlijk iets bijkomend was. Niet? Is het lekker vinden van iets dan gewoon na verloop van tijd geƫvolueerd naar een probleem? Of is dat te simpel?

Geplaatst

Ik vind dat er wel wat inzit Fleur, ik ben er nog niet helemaal uit maar het gaat me zeker om de smaak, ik vind bepaalde drankjes gewoon echt lekker. En sommige alcoholhoudende dranken lust ik echt niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik ze wel zou drinken alleen maar om de roes.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...