Spring naar bijdragen

zondag 27 maart 2011

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 116
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blij te lezen van je geweldige weekend Sha.

Op het moment, zoals vrijdag bij jouw is het ontzettend moeilijk, maar later is het zo geweldig dat je jezelf overwonnen hebt, dat maakt het allemaal goed.
't Is ook helpend daar aan te denken als de verleiding er weer is.

Met maatje Fleur heb ik een afspraak van 2 maanden, zijn nu halverwege, loopt dus ook tot 1 mei.

We gaan dat volhouden, Shahire, zeker weten.

Harry :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat sommigen zich wel wagen aan alcoholvrij spul..

Toen ik dronk, dronk ik eigenlijk enkel voor de roes. Bier had het minste alcohol in zich of toch ongeveer vandaar dat ik daar voor ging. In eerste instantie ben ik daar op overgeschakeld omdat ik op festivals langer meekon. Daarvoor dronk ik eerder wijn maar ook dat lustte ik niet echt. Dus drinken deed ik in de eerste plaats voor de roes.
Als je voor alcoholvrij spul gaat wil dit toch zeggen dat je in eerste instantie ging voor de smaak toch en de roes eigenlijk iets bijkomend was. Niet? Is het lekker vinden van iets dan gewoon na verloop van tijd geƫvolueerd naar een probleem? Of is dat te simpel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat er wel wat inzit Fleur, ik ben er nog niet helemaal uit maar het gaat me zeker om de smaak, ik vind bepaalde drankjes gewoon echt lekker. En sommige alcoholhoudende dranken lust ik echt niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik ze wel zou drinken alleen maar om de roes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...