henk Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 niet zeggen hoor sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hahaha Henk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 hai teveel, las je zin bij domino...interpretatie als zwakke punt bij communnicatie...weet je, ik voel daar veel bij, zeer zeker... maar,interpretatie lijkt onontkoombaar..denk je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Josje, smaakt het dan evengoed naar bier als het 0,0% is of heeft het dan toch een andere smaak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Smaakt wel naar bier maar net iets andersbeter iig dan bavaria malt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Het smaakt wel naar bier Sha en is lekker fris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hmmm..........ik blijf wel gaan voor de thee en kaboutersap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Kaboutersap???? Wat mag dat dan zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Soothe, zolang ik aan de librium zit stop ik metAD, nu al 2 dagen en bevalt prima.Gaat gewoon niet samen, eerst librium afbouwen endan starten met AD.Luister soms ook naar je eigen lichaam.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Josje, dat is speciaal voor kabouters en bestaat uiteen klein deel bosbessensap een flink deel verse jus en lekker laten bruisen met sparood of anderszins spuiterig bronwater... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 nee, het was geen colaatje...maar wel een spa citroen!wat een prachtige dag in het zonnetje vandaag,hoop hetzelfde van iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 ik zie een foutje in dat recept,vast weer slordig gecopieerd...het moet bosbessensiroop zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Mmmmm, komt me bekend voor. Je hebt dit recept toch niet van iemand anders he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hoi allenTeveel ...gekke kalkoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 :):):):):):):) ja toevallig wel van iemand anders, zie nu dat ie er zelf een fout in heeft gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Hoi AllemaalZo schreef je het vd week wel hoor Henk volgens mijwant ik dacht nog waar haal ik nou weer bosbessensap vandaan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Blij te lezen van je geweldige weekend Sha.Op het moment, zoals vrijdag bij jouw is het ontzettend moeilijk, maar later is het zo geweldig dat je jezelf overwonnen hebt, dat maakt het allemaal goed.'t Is ook helpend daar aan te denken als de verleiding er weer is.Met maatje Fleur heb ik een afspraak van 2 maanden, zijn nu halverwege, loopt dus ook tot 1 mei.We gaan dat volhouden, Shahire, zeker weten.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Dat drankje lijkt me toch niet zo speciaal..Niets voor zo'n lekker stuk als Sha dan Ik zoek nog iets dat me van mijn sokken blaast. Iets superlekker en megagezond..was er niet zo een draadje met recepten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Dat klopt!! Dus met hoeveel zitten we vast tot 1 mei? Teveel, Sha, het lekker ding en moi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik heb een redelijk domme vraag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Leuk hĆØ Fleur, wordt het een soort commune dat pact...Maar een kalkoen... ok, het smaakt lekker, maar das dan ook het enige positieve wat je van zo 'n beest kan zeggen.Neem aan dat ze nog eieren leggen ook, nooit van gehoord trouwens, een kalkoenei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Dat drankje lijkt me toch niet zo speciaal..Niets voor zo'n lekker stuk als Sha dan HELEMAAL GELIJK FLEURRIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Kan niet Fleur, stomme antwoorden dat kan maar domme vragen niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik lees dat sommigen zich wel wagen aan alcoholvrij spul..Toen ik dronk, dronk ik eigenlijk enkel voor de roes. Bier had het minste alcohol in zich of toch ongeveer vandaar dat ik daar voor ging. In eerste instantie ben ik daar op overgeschakeld omdat ik op festivals langer meekon. Daarvoor dronk ik eerder wijn maar ook dat lustte ik niet echt. Dus drinken deed ik in de eerste plaats voor de roes.Als je voor alcoholvrij spul gaat wil dit toch zeggen dat je in eerste instantie ging voor de smaak toch en de roes eigenlijk iets bijkomend was. Niet? Is het lekker vinden van iets dan gewoon na verloop van tijd geƫvolueerd naar een probleem? Of is dat te simpel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 27 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2011 Ik vind dat er wel wat inzit Fleur, ik ben er nog niet helemaal uit maar het gaat me zeker om de smaak, ik vind bepaalde drankjes gewoon echt lekker. En sommige alcoholhoudende dranken lust ik echt niet, en ik kan me ook niet voorstellen dat ik ze wel zou drinken alleen maar om de roes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden