Aicha Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemorgen Fleur alles goed?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goed hoor . Merk wel dat ik nog steeds problemen heb met bepaalde situaties/mensen. Het één is vlugger opzij te zetten dan iets anders. En eigenlijk is het die drukte helemaal niet waard.Dus ik ga de regel van borretje ook eens proberen in bepaalde situaties. Diep ademhalen en ff laten rusten. Anders ga ik weer lopen slaan Hoe is het met jou meid? Spijtig dat het zonnetje niet schijnt..hier toch niet.Heb Liefje nog een mailtje gestuurd. Zou het super vinden als ze terug naar hier komt maar nog geen reactie. Bolletje, bedankt voor je reactie (schildpad). Het is een griekse landschildpad..Misschien dat die kolen ook voor dat soort gelden? Bang is ie in ieder geval niet...zal drie keer in de keuken gisteren en volgt je overal. Zal nog eens wat neuzen op het net.Nog steeds niet helemaal beter eks? Vet balen Heb zonnetje niet meer gezien. Zou ze al terug naar Israël zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ja hoor Aicha, alles goed . Je zet wel heel wat vraagtekens achter die vraag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Fleur, misschien heeft je schildpad zin in soep, schilppaddensoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 JAAP!! Goed dat hij het niet horen kan....arm beestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 maar lezen doen ze toch wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Ik zal er van af blijven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Inderdaad heel verstandig Fleur.... effe tot tien tellen soms en je afvragen of de persoon in kwestie het wel waard is om je kwaad op/over te maken... blijkt meestal van niet dus Gek, ik zat toevallig vanmorgen nog aan liefje te denken... hoe het met haar zou gaan, heeeeeel lang al helemaal niets van gehoord. En zonnetje.. tsja, heb het idee dat die al weer gevlogen is.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Het is een heftig baasje Jaap...miss bijt hij je wel...zeker nu Heb nog een tijdje contact gehad met Liefje na mijn laatste ban maar ergens is het verwaterd. Vind ik wel spijtig (lag zeker niet aan haar hoor). Zat op mijn eigen eilandje toen.Laatste keer ging ze echt weer goed. Ook hulp van buitenaf gezocht..Knappe meid Liefje Nu ja..hoop dat zonnetje ook nog eens kom binnenpiepen..Nostalgie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Moet er weer ff vandoor .Geniet nog wat van jullie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 sssjjjjjjjjjjjjjjjjjttttt Tactive is in tha house :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Groot gelijk heeft ie, ik heb gehoord dat schildpadden echt gemeen kunnen bijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Wie weet horen we nog eens iets van beiden Fleur.... Ik ga er ook vandoor luitjes. Fijne dag... en voor ieder die de zon mist: ff treintje naar het noorden pakken.... daar schijntie volop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 den haag...utrecht...ja waar woon ik nouik schrijf zoals ik denk meestal..en denk er verder niet over naen er zullen vast fouten in zitten..maar zolang je het snap wat ik schrijf is het toch goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 De niet aangepaste versie was ook duidelijk hoor. Gewoon zo blijven doen. Ieder zijn taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 jaapik weet dat ik fouten maak..maar heb geen zin om met een woordenboek ernaast te gaan zittenmaar ga ik er onbewust toch op zitten letten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Snoeppppppppppppp..........ze begrijpen het wel hoor wat taalfouten hier en daar maakt niet uit zolang het geen nhfbvjhbyjberjhgfgfg taal is ............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 shajij begrijp mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 en schrijven zoals je denkt... dat is een kunst snoep!en inderdaad eentjedie jij als geen ander verstaat...ik vind dat te zien en te merkenen daarom ben ik ook zoz stapel dol op joudat mag ook wel eens gezegdsnoep, morgen soppen he!verheug me er echt op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 kunst of juist geen kunstechtmmmm heerlijk om over na te denken...echtecht mooimakkelijk moeilijkof andersom...mmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 henk:heart:ben ook stapeldolletjes op jou hoormorgen rond 9 uur sta ik bij jou op de stoepen we laten de pc uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 YES! O snoep... wat heerlijk, jij en ik samen... aan de slag...ik kan vast veel leren van jou,een vrouw met zoveel sopervaring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 sowhat, ik vind deze gedachte heel erg slim!en zelfkennis is de basis van alles!denk dat je het goed doorkrijgt allemaal..mensen en situaties kunnen je danig in de war brengen hoor!heb ik ook... iedereen op zijn tijd... of je moet wel stoicijns zijn,en persoonlijk houd ik daar niet zo van...deze gedachte zal je verder helpen,in het trekken van je grenzen... zeg wat vaker nee!zoeken naar hoeveel je aankunt...een proces dat nooit eindigt, als je geestelijk niet lui bent,belangrijk en waardevol... ga zo door!en veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 Goedemiddag aan allen, ik meld me hier even, tussen het vele en drukke werk door. Verkoudheid is precies ietsje beter, maar weet uit ervaring dat dit 's avonds altijd erger wordt, en ik heb de nachtshift strakjes, dus dat beloofd.Mooie openingszin van het dagdraadje trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2011 sowhat:present:je weet ook dat je het wel kan...dit was een een goede leer voor de niet volgende keer:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden