witte Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hallootjes allemaalen weltrusten Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hallo Witte, nog zo laat op pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik ben altijd laat Rudy:DIk moet jou die vraag eigenlijk stellen...Jij bent hier bijna nooit laat toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 snoepje sterkte.ik pak een busje en ga naar bed.weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nee ik schrik er zelf van.Komtomdat ik vanavond alleen thuis ben.Tijd om te verkassen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Dus lieve mensen doe stille voort en eengoede nachtrust gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Ik lees je hoor Igor en kijk ook stiekum altijd of je de bus hebt genomen;)Weltrusten:lips:He jammer Rudy, ik wilde je juist niet wegjagenIk vind het altijd leuk als je er bentMaar ja als het je tijd is dan hou ik je niet tegen.Dus weltrusten maar en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Nah als iedereen uitlogt ga ik er maar achteraanFijne dag allemaal morgenLaterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Hallo Witte, alles kits?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Truste Igor, slaap lekker.Maar, wat doe met of in dat busje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Antabus, allemachtig 't is niet mijn beste dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 alcolische zwervers bij paul de leeuw vanavond,in beeld gebracht als aapjes en clownsin een format van funniest home movies...wat een walgelijk programma... begrijpen ze dan niet, niemand op zo'n redactie, wat voor diepe ellende en peilloos verdriet er achter elk verhaal zit?word er triest van... en besef...maar nee...daarover hoef ik nu niets te zeggen, ik vind mij simpelweg inde gevoelvolle uiting van primula, plus dapper ook, want dat is vereist bij zo'n initiatief...de zeer terzake en warme reacties van shade oprechte en intelligente reflecties van jaap (ben weer trots op je jaap)en nogmaals primula, met haar vermogen zich tot nadenken te laten stemmen...ik werd daar blij van, van dat hele geheel, dat wou ik gewoon even zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 K**** snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 welterusten mensenmorgen weer dichter bij eenmooie zomerse dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Truste Jane,En dan hebben we er nog een heleboel tegoed Jane, dat wordt mooi en lang... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2011 Jopie,Waarom zo stil?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden