Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 deal Soothe, gaan we doen.(ik was weer te snel hihi.) Kijk je dan nu wel goed uit, want ik krijg echt de kriebelsals ik Bolletje zo lees hoe slecht dat is voor het menselijk lichaam.Dat moet je jezelf niet nog een keer willen aandoen hoor GabyKOm maar gewoon lekker hier chatten als je weer is zulke gedachten heb is beter en mogelijk ook veel leuker!!!Nu echt weg...truste allemaal Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Ik ga nog even soezelen in bad, met kaarsjes, en dan ook naar bed,Dag allemaal, ik hou het ook droog morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 allemaal bedankt en lekker slapen,Woman badder ze en geniet er lekker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 Een fijne nacht gewenst, ik ben er ook vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst 8 april 2011 Hoi Adam uit...Bij mijn weten is het vrijdag.300 Euro, dat is bijna gratis.DAT IS MIJN WINKEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Succes met de kleine (nu grote) lettertjes.Groet, ouwe bikker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden