Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wat een toestand in Alphen aan de Rijn he? Ik snap niet dat zo'n man allemaal onschuldige mensen moet betrekken in zijn gekte. Vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ja, tis gratisZe hebben een 'afspraakjesspel' Dan krijg je foto's te zien van mannen en dan kan je kiezen ja of nee, en als je dan ja hebt en hij ook dan krijg je feestelijk bericht daarvan, en hij ook. Dus dan weet je iig dat je elkaar leuk vindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nou idd Josje het is verschrikkelijk!Voor zulke drama's zijn niet veel woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Dat klinkt leuk woman. Maar ja, ik heb al een man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nee, inderdaad witte. Kan er verder ook niet veel over zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Dat we aan de mensen en hun nabestaande denken en het verschrikkelijk vinden,zegt misschien wel veel meer dan 1000 woorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 het is inderdaad verschrikkelijk,zoiets hoop je toch nooit mee te makenen hoop niet dat er nu nog meer van zulke gekken op zo idee komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Lekker Jane, genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Dat vind ik ook altijd het enge eraan SnoepBrrrr moet je toch niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hallo Aicha,Mijn vrouw gaat ook geregeld naar het graf van haar moeder, waar trouwens ook haar vader en oma in liggen.Het geeft haar ook een goed gevoel het te verzorgen en er bloemen neer te zetten.Ik heb er zelf niet zo veel mee maar als ik thuis ben ga ik wel met haar mee om wat te helpen.Ik heb gewerkt, ochtenddienst en vanmiddag hadden we visite, erg leuk allemaal.Jij ook een fijne dag gehad?Hoi Witte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Snap nooit goed wat zulke mensen bezield. Maar meestal ligt daar ook wel weer het een of ander aan tengrondslag. Alleen het zijn altijd onschuldige mensen die daar voor moeten boeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wat is er gebeurd dan, ik kijk en luister geen nieuws, ivm mn nachtmerries, dus beetje verbloemd omschrijven ajb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Een schietpartij woman, waar doden zijn gevallen. Zachter kan ik het niet omschrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Mijn vader ligt ook in dat graf maar is al overleden toe ik twee was.Ook ligt daar mijn oudste broer in begraven, die is 3 maanden na de geboorte overleden.Maar mijn moeder heb ik het meeste mee. Was zo'n lief en zorgzaam moedertje die ook een behoorlijk moeilijk leven heeft gehad en toch nooit klaagde. En met kleine dingetjes was ze altijd zo blij. Een bosje bloemen kon ze dagen verrukt over praten.Dus is mijn dag altijd weer goed als ik een bloemetje bij haar heb gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wat heb je dat lief omschreven Aicha, wanneer is ze overleden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Mijn moeder is nu iets meer als 2 jaar geleden overleden maar ik mis haar nog steeds heel erg.Ga er dan ook soms wel 2 keer in de week heen, is voor mij een mannier om het te verwerken.Moeders gezellig in de bloemetjes zetten en even met haar keuvelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Fijn dat je een plek hebt waar je naar toe kan gaan. Hier ook een bloemetje voor jou :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 aishamensen die zo blij kunnen zijn met iets kleins...die maak je niet meer zo vaak mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nee dat maakte voor mijn moeder ook zo bijzonder. Mijn moeder had het het niet breed en moest 40 uur gaan werken toen mijn vader plotselingoverleed. Ze was toen pas 40 jaar en zwanger van een tweeling.Toch hoorde je haar nooit klagen en ze stond altijd voor iedereen klaar.Het is raar maar er waren mensen die jaloers waren op haar omdat ze zo tevreden was met weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 aishakan me wel voorstellen dat mensen daar jaloers op zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Het is rustig op de dagdraad, iedereen zit natuurlijk op domino. Ik ga zo maar eens even naar buiten, vriendje heeft de houtkachel aangemaakt, lekker warm bij het vuur. Laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Wie kent Frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Zo Aicha heb je iedereen aan het vertalen gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 de bus is al weg.ik ga naar bed weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden