blondie6173 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goeiemorgen nog net...Gefeliciteerd aan alle droogstoppels, blijkt toch maar weer dat het kan !!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Hier vol frustratie in de weer met de lades van een ladenkastje voor mn dochter.Slopen schijn ik erg goed in te zijn;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 myriamjij gisteren met je 2 maanden:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dank jullie allemaal,Laten we hopen dat we het verder allemaal droog houden, het is zulk mooi weer en daar past die dobber niet bij. Ook niet als je depressief bent, en ik kan het weten, maar vandaag gaat het goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 OOk voor Myriam dus een slinger, had het verkeerd gelezen en kom even melden dat ik braaf naar de sportschool ben geweest Igor, je kunt tevreden zijn, hihi. en nu........... de tuin in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Zit ik hier op mijn eentje Niet erg want ben zo dadelijk weer weg. Ploegen in de tuin..Vergeet me nietjes, schildersverdriet en aardbeienplantjes gekocht...Nu ze nog levend houden :-/. Meneer de schildpad eet er al niet van. Een vergeet me nietje probeerde ie maar daar kwam ie van terug oeff..Het is hier wel stil zonder dochterlief Vriend van gisteren is niet mee naar de markt gegaan. Vroeg of ik mee naar de camping ging. Toch maar niet. Heb hem gezegd dat ik er niet van hou dat ie loopt te drinken en te blowen.Versta me niet verkeerd. Ik heb er absoluuuuuuuuut geen probleem mee dat ie dat doet in het algemeen, zelfs niet in mijn bijzijn, maar wel als ie met de auto moet rijden en vooral als ik ernaast zit.En het excuus van 'ik weet wel wat ik doe hoor, ik rij al jaren zo' vind ik eerder triest. Spijtig want had leuk kunnen zijn. Stom dat ie geen paar uur zonder dat kan.. Nu jaHups terug naar de tuin.Dikke felicitaties voor Sha, snoepje en Myriam!! (zit toch juist hé??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ik zie fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dan heb je nog geen bril nodig Oe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Nie goe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dacht al zoiets...Heb telepathische krachten. Heb je zin om er over te vertellen? Je mag ook altijd langskomen als je wil. Je moet zelfs geen bed meer in elkaar steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ha, en dan niks omhanden hebben zekers ?? Zit de dagdienst te doen, ben terug naar af. Had het eigenlijk moeten zien aanomen, never mind Ik moet trouwens alweer uitrukken met mijn bootje voor een tanker. Jij doet het de laatste tijd enorm goed dacht ik zo hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ik heb nog een minuutje of 20 schat ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Je moet eerst een beetje terug tot jezelf komen.Je kan de leegte niet invullen door iets anders voor je zelf het gat grotendeels hebt gevuld. Meestal toch..Je moet echt in het kort eens langskomen. Ben deze week heel de week vrij van dochter btw . Kunnen we terrasje ofzo gaan doen en mag je eens goed afgeven op vanalles en nog wat.heb je beetje gemist hier (pruillipje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Tja wat had je verwacht . Maar het is een neverending story dat niet drinken. Krijg er koppijn van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Heel de week thuis jij, awel ik sms je en we spreken eens af, beloofd. Benieuwd hoe je huisje er nu ondertussen al uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Euhmm niet teveel van verwachten zenne Alleen dinsdag kan ik op het moment niet..moet dan naar de huurdersbond .Moet je echt doen! Oooooooohh kunnen ook iets gaan eten?Ben te enthousiast hé . Nu ja, kheb ook geen sociaal leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Moet er weer vandoor..en jij weer aan het werk Spreek je in het kort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dat lag al in mijn planning Maandag heb ik de nachtdienst, donderdag dag en dan ben ik vrij tot komende maandag.Heel misschien morgenmiddag lunchen ergens ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Moet morgen werken . Moet héél de week werken :(. En de volgende 40 jaar ook :( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Dus eigenlijk kan ik enkel na het werk . Behalve dinsdag dan..of het moet tussen het werk en den huurdersbond zijn..dat kan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ah ja, lees het nu pas goed, vrij van dochter, mea culpa.Laat je nog wel iets weten dan Nu moet ik gaan vertrekken !Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Iedereen op terras zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Ik nog niet maar binnen een uurtje wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 sha en snoepje van harte met de drie droge maanden ontzettend goed. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hallo allen:present:Ik meld kort en krachtig dag 28 droog. Yes!!!Fijne avond nog!'Liefs, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden