Spring naar bijdragen

zondag 10 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 92
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zit ik hier op mijn eentje :D

Niet erg want ben zo dadelijk weer weg. Ploegen in de tuin..
Vergeet me nietjes, schildersverdriet en aardbeienplantjes gekocht...Nu ze nog levend houden :-/. Meneer de schildpad eet er al niet van. Een vergeet me nietje probeerde ie maar daar kwam ie van terug oeff..

Het is hier wel stil zonder dochterlief :(
Vriend van gisteren is niet mee naar de markt gegaan. Vroeg of ik mee naar de camping ging. Toch maar niet. Heb hem gezegd dat ik er niet van hou dat ie loopt te drinken en te blowen.
Versta me niet verkeerd. Ik heb er absoluuuuuuuuut geen probleem mee dat ie dat doet in het algemeen, zelfs niet in mijn bijzijn, maar wel als ie met de auto moet rijden en vooral als ik ernaast zit.
En het excuus van 'ik weet wel wat ik doe hoor, ik rij al jaren zo' vind ik eerder triest.
Spijtig want had leuk kunnen zijn. Stom dat ie geen paar uur zonder dat kan.. Nu ja

Hups terug naar de tuin.

Dikke felicitaties voor Sha, snoepje en Myriam!! (zit toch juist hé??) :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, en dan niks omhanden hebben zekers ?? ;)
Zit de dagdienst te doen, ben terug naar af. Had het eigenlijk moeten zien aanomen, never mind :huh:
Ik moet trouwens alweer uitrukken met mijn bootje voor een tanker.
Jij doet het de laatste tijd enorm goed dacht ik zo hé ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet eerst een beetje terug tot jezelf komen.
Je kan de leegte niet invullen door iets anders voor je zelf het gat grotendeels hebt gevuld. Meestal toch..

Je moet echt in het kort eens langskomen. Ben deze week heel de week vrij van dochter btw ;). Kunnen we terrasje ofzo gaan doen en mag je eens goed afgeven op vanalles en nog wat.

heb je beetje gemist hier :( (pruillipje :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...