igor Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 goede morgen allemaal.ik heb wat broodjes gesmeerd en koffie gezet.ik heb jullie al een uur langer laten slapen. nu is het tijd om op te staan. jullie zouden met yvonne naar de sportschool gaan. dus hup de oogjes open.even rekken, pas op met de wekker.ja ga maar overeind zitten en hup de beentjes over de rand en 1.2.3 overeind en een sprintje naar het toilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 yvonne ben je wakker? nee niet doen alsof je nog slaapt. je had belooft te sporten dus kom op je bed uit en sleep max ook eens mee naar het sporten. het deed hem goed en nu zit ie weer achter de geraniums. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 hannah ook goede morgen sta je al klaar in de sportkleding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 KOM OP YVONNE HET BED UIT. je had beloofd te gaan sporten. straks is het weer 'te mooi' om te gaan sporten. JE HAD HET BELOOFD.dus OOOOOOOOOOOOOOOOOOOppppppppppppppsssssssttttttttttAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYvonnIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Mogge,jeemig igor, ben je altijd zo druk s'morgens vroeg...??Maar je hebt gelijk, het is prachtig weer,ERUIT IEDEREEN EN NAAR DE SPORTSCHOOL.Als jullie allemaal weg zijn ruim ik de ontbijttafel wel af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Its a dirty job, but someone has got to do it:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedemorgen allen,Hierbij alvast een muziekachtig deuntje in een pogingde weergodinnen gunstig gestemd te houden.The 5th Dimension - Aquarius / Let The Sunshine In* andere muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Sorry, echt geen tijd komende week.Ook nog vr.werk volgende week (gelukkig:))Thuis gaat het gelukkig elke dag iets beter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 vonnIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en nu het bed uit kom op slaapmuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Moet lukken zo marc:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hallo Max,Hier had ik in het geheel niet bij stilgestaan; ik ben alleen op zoekgeweest naar een vrolijk klinkend liedje in verband met het mooie weer.Het nummer is inmiddels vervangen.Mocht ik onbedoeld mensen hebben gekrengt of geshockeerd danbied ik hiervoor mijn excuses aan.Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 He Marc,nee man natuurlijk niet, ga ook uit van jegoede bedoeling, pas meteen ook mijn ber. aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedemorgen allemaal Hier schijnt de zon ook al. Wil naar de vogeltjesmarkt alleen weet ik niet of ik het opbrengen kan. Een vriend zou meegaan maar is gisteren nog gaan feesten. Vroeg of ik meeging maar duh dat zag ik echt niet zitten. Dat zijn zo van die mannen die zich echt scheef drinken en dan enorm beginnen te lallen. Zelfs ik dronk vroeger niet zo veel in hun gezelschap. Bovendien heeft ie totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel want diene zou me nog naar huis rijden al was em ladderzat. Dus nee dank je wel! Het is een supergoede vriend van mij en een schat van een kerel maar volgens mij haalt ie de zestig niet eens. En maar afstrijden dat ik ongelijk heb. Nu ja...oelewapper Welkom Marc Lekker ontbijt btw *d foutje...het is nog ochtend hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 dinah is ook goed hoor, als je maar niet op je ... gaat zitten vandaag.ik ben weglatersssssen yvonne ik weet dat je stiekum mee gluurt in de hoop dat ik je belofte vergeet, maar i'am watching you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Vonneke draait zich nog eens om volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Alles is goed zolang je er zelf zin in hebt. Sporten tegen je zin is heel onverstandig.goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedemorgen luitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 goeienmorgen allevandaag 10 april...en sha en ik staan 3 maanden droogsha van harte meid:musicnote::light:: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedemorgen allemaal,Voor de verandering eens rustig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Sha, snoepje, van harte gefeliciteerd he, staan jullie 1 maand en 1 dag langer droog als ikke Maar speciaal voor jullie; :light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goooooedeeeeeemorgen...allemaal.. Heb me inderdaad nog eens flink omgedraaid Fleur... Maarrr, belofte maakt schuld: we gaan straks naar de sportschool. Dus snel spulletjes pakken, kunnen we er om tien uur zijn !!! Fleur, wat goed dat je niet bent gaan stappen gisteren... Straks naar de vogeltjesmarkt.... waarom zou je niet in je eentje gaan als die vriend niet komt opdagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Goedemorgen allemaal! Lekker geslapen en over een halfuurtje naar de sportschool, om me de rest van de dag lekker fit te voelen En dan een enorm eind rijden om naar een familiefeestje te gaan, waar ik niet zo'n zin in heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden