niwi Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 den witte se....om heel eerlijk te zijn en misschien ook een beetje cru....ik geloof niet dat die beslissing aan 1 van ons he...??en dan bedoel ik te oordelen of Rae wel of niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Lees je mn berichtje zo dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 omdat ik effe niet weet hoe dan wel....???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik geloof niet dat ik iets beslist heb voor hem en ook nietoordeel over hem...Maar goed zo kan jij t misschien wel lezen...Anyway laten we het zo wie zo in het midden houden.We zijn er niet bij en we weten het niet, zo is t eenmaal.Het is niet aan ons om hier nou een hele chat hierover te gaan houden denk ikIn ieder geval is 1 ding zeker en dat is dat wij in het pact zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 wij laten de 1e staan...en laat ons idd hopen dat Rae hier weer vlug is en/of de draad weer oppakt, indien nodig....wat ik meer bedoelde is eigenlijk....dat wij niemand mogen uitsluitenmaar dat was meer in het algemeen....en niet specifiek voor jou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 quote: Originally posted by: ekstertjeHeb jij ook even een stok achter de deur nodig de komende dagen? Doe dan mee en drink niet! Kom bij moeilijke momenten langs op het forum om elkaar steun te bieden. En het zou fijn zijn als je even laat horen of het gelukt is om deze dagen zoals beloofd droog door te komen. Minderaars zijn natuurlijk ook welkom hoor! Dit vond ik nou juist zo leuk van ekstertje, dat ze ook aan ons dacht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ha de Witte,Tot nu toe een goed weekend gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 antwoord op de dagdraad gezet.Dit is voor het pactHet liep ff door elkaar.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Nu het mooie weer maakt de drang om te drinken wel weer groter.En alleen op het flatje daar wordt ik ook niet echt vrolijk van.Maar morgen ga ik aapjes kijken in Berg en Bos. (woon ik vlak bij).Daar vrolijk ik wel weer wat van op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dombo Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik doe mee...en morgen ben ik dan officieel een maand ADB! Yes...op naar de tweede maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Hoi Ekstertje,Ik wil ook graag meedoen met het weekendpact. Ik had met mijn partner afgesproken om een week niet te drinken. Dat is gelukt en ik vind het zonde om vandaag al weer te beginnen. Ik weet nog niet of ik stoppen wil of minderen.In ieder geval wil ik dit weekend niet drinken. Dat is vandaag gelukt.Mijn moeilijkste tijd is van 17.00 tot 18.00.Ik had me al eerder aangemeld, maar ik kwam niet in dit draadje (?) terechtMorgen wil ik ook niet drinken en volgende week tot en met vrijdag ook niet. Dan zie ik weer verder.Het steunt me om jullie reacties en steun naar elkaar toe te lezen.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ha Ingri, de juiste draad eindelijk gevonden?Fijn dat het tot nu toe goed gaat en dat je ook nog wat langer niet wil drinken.Heel veel Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Zijn alle leden van het pact nog clean? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 yep marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Gisteren met klanten naar voetbal geweest. Veel drank rondom maar Domoor was erg sterk.Heerlijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hier ook droog gehouden. Gisteren wel een moeilijk moment, zonnetje, visite, maar ik heb het droog gehouden. Voel me heerlijk nu en heb zin in de dag.Met jullie ook alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 3 april was ik jarig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hopelijk is deze lijst update en anders laat maar horen:) Ik heb het droog gehouden tot nu toe, maar mijn moeilijke moment komt nog:o Vanmiddag om 15.00 uur is het feestje.Jammer Rae dat het je niet gelukt is. Probeer vandaag de rest van de wijn weg te gooien en te leren van gisteren. Misschien baal je vandaag wel ontzettend van jezelf dat je die kracht kunt gebruiken om die troep te laten staan. Zo heeft het bij mij in ieder geval gewerkt. Na een aantal terugvallen baalde ik zo ontzettend van mezelf dat dat me heeft geholpen om de wijn nu al ruim 5 maanden te laten staan. Vandaag weer dag 1 Rae? Ekstertje Bolletje Aicha Marc Jane Snoepje Wijfie GewoonErik Tine Jaap Sowhat Lynn Dinah Blondie Gaby lynnµ domoor desi igor niwi witte Rae DomboIngriDomoor: Alsnog GEFELICITEERD!:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:En nu....op naar een woestijndroge zondag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lynn Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Nog van harte gefeliciteerd domoor. Heb je het nog een beetje kunnen vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Hey Eks.Ik beschouw het niet als een terugval, omdat ik niet 'gestopt' ben met drinken. Ik probeer het wel te beperken (niet in hoeveelheden, maar in aantal dagen per week) tot ik de moed vind nog eens te proberen te stoppen. Na 4 opnames .. 1000 hervallen .. is beslissen om te stoppen niet meer zo eenvoudig en heb je een pak zelfvertrouwen nodig om die belofte met jezelf nog eens aan te gaan. Daarom ben ik hier. Dus .. ook geen dag 1 voor mij, hoewel de kans erg groot is dat ik vandaag clean blijf. Morgen ook. Liefs, Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 kom op, Rae....het lijkt er op alsof jij het niet zou kunnen...????en als ik het kan, dan kan jij het ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Nee, niet echt. Ik lig in scheiding dus die zondag was ik vol zefmedelijde binnen gebleven.Op dit moment zit ik diep in de problemen. Huis staat te koop en tot die tijd moeten we het er samen zo goed mogelijk afbrengen.Ik ben langzaam aan het gek worden.1 lichtpuntje, ik blijf sterk betreffende drank.Mij krijgen ze niet klein.Hoop verwijten over en weer. Alhoewel ik steeds de schuld op me heb genomen blijken er veel meer zaken te spelen dan alleen de alcohol.Als ik de verwijten moet geloven ben ik de slechtste mens op aarde. Mooi niet........Waar twee kijven hebben twee schuld. Toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Bedankt voor de gelukwensen. Ik krijg een heel apart gevoel van binnen........momenteel ook weinig vrienden die er voor me zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 dan kun je hier nog altijd terecht, Domoor....bij lotgenoten moet je nu eenmaal zijn he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 april 2011 Rapport Share Geplaatst 10 april 2011 Heb me niet ingeschreven...maar wil op iets reageren...als dat mag Je zegt dat je het wil beperken Rae, niet in hoeveelheden maar in dagen. Is andersom niet beter? Bedenk het me zo..Ben weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden