Spring naar bijdragen

Maandag 11 april 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goh, wat ben jij gierig tegenover mij Shahire:sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou het maakt ook niet zo heel veel uit. Soms heb ik gewoon zin in alcohol. En soms nog meer. En soms niet eens en toch dronk ik. Gewoonte? Of de trek voor? Ik kan er niet zo veel mee.

Maar heb er de laatste tijd geen last van. Het hindert me even niet. En daar ben ik wel blij om. Geniet er maar gewoon van zo als het nu gaat.

Weet je, andere mensen om mij heen gaan ook minder drinken. (Of ik zag het niet goed, toen ik zelf dronk dan he.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, andere mensen om mij heen gaan ook minder drinken. (Of ik zag het niet goed.)

Jaap...goed voorbeeld doet volgen? Dat zou natuurlijk prachtig zijn...
Fijn als bij jou het gevoel nu zo goed aan voelt om niet te willen drinken

En hier regent het al een tijdje...niet echt plensen maar in ieder geval geen weer om de hond (die ik niet heb :D) uit te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Jaap...dat zou toch helemaal lekker zijn als iemand dat je vraagt :D
Dat moet die persoon toch helemaal op de eerste plaats zelf willen hè,
wat sommige mensen al niet durven te vragen aan je...
Verstandig van je om daar niet in mee te gaan vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze vroeg het wel iets anders hoor, maar het kwam er wel op neer.

Ze zij ook nog dat ik altijd zo'n voorbeeldfunctie heb. Vreemde dingen maak je soms mee. Maar ik kan heel verstandig uit de hoek komen, ook als ik al heel wat biertjes op had. Ik had echt zo'n omslagpunt. Als ik daaroverheen was was er geen land meer met me te bezeilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht wel dat het iets anders zou zijn gevraagd, vast niet zo direct...

Dat is een groot compliment Jaap...jij als voorbeeldfunctie, toch leuk als zoiets gezegd wordt!
Zo...nog met wat biertjes op verstandig uit de hoek komen, klasse, zou mij niet zijn gelukt :D

Jij ook vast weltrusten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, was even tanden poetsen. Ga nu echt naar bed al weer een uur later dan gezegd.

Ik vind het niet erg hoor dat je dacht dat ik gedronken had. Maar ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom je dat dacht. Hoef je niet te zeggen hoor.

Nog een keer welterusten dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...