lady jane Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Hoop dat het geen sadisme is dat je m tot1 min. vóór middernacht heb laten smachten Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 hee hallo raadselachtige sha:Den hallo Jane jullie nog op, das gezellie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Jane WitteHaha...hij ligt denk ik al lang te beddenkende hoe hij het kan aangeven bij de moderator hihiof gewoon helemaal vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Maar ik was echt bijna de hele avond aan de telefoonniet dat ik dat erg vond compleet warm oor ..... maar wel een lekker warm oor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 alleen maar een warm oor sha??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 das genoeg voor jou om te weten witteaagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Kan ik beter hier op het forum maar beter geen antwoord op geven Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ben wel meteen klaar wakker..hmmmmmmm...minder want ik heb weer vroege dienstheerlijk idee dat per volgende maand de 7 uurs dienst eruit gaatgeeft mij toch altijd wel enige druk omdat je weet dat de nachtdienst afgelost wil wordenom 8 uur beginnen minder, is er altijd al een collega aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 nou ik zie het alword hier ook niet veel wijzerdan ga ik maar weer eens het goede voorbeeld gevenaan mijn pubertjeeen hele goeie welterusten meiden:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 thanks Jane.....en dat op mijn leeftijd welterusten en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Hee jane ken je die mop van Aagje en AagjeZegt Aagje tegen Aagje, das genoeg voor jou om te weten:PBle dat lijkt me zo een druk van,Ik moet slapen anders kom ik te laat en dan juist niet kunnen slapenen als je dan eindelijk slaapt, verslaap je je ook nog bijna, omdat je zo kort geslapen hebt..Snap je me nog??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 even welterusten zeggen!bah wat een verhaal van Snoep, en wat een fantastische reacties van jullie allemaal, ik heb ook meegedaan aan het snoepjespact en het droog gehouden vanavond, ik heb ook van die idiote buren aan 1 kant, vreselijk, al politie en burenhulp bijgeweest, toestanden, zal er niet over uitweiden, maar heb er vaak op gedronken Snoep, omdat zo raasde, en ik alles zo onredelijk vond grrr.... maar nu ik wat nuchterder ben (over hel algemeen, toch wel ) pak ik het anders aan, ik laat niet meer over me heen lopen, en al met al geeft dat een hoop rust, geloof dat de drank de angst ook versterkde, voel me nu sterker, dus Snoep voor jou ,dat je niet gedronken hebt, wat ontzettend knap!!! ik sterk me daar ook aan, en hoop dat ik de volgende keer dat ik me zo voel, het ook zo doe., Respect!!Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Ik volg het helemaal Wittealleen verslaap ik me dan meestal nietlig eerder bijna de halve nacht wakkermet het idee: als ik me maar niet verslaap.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Gaby...ook droog Naar dat jullie geen leuke buren hebben...ik heb enorme mazzel met mijn bureneigenlijk alleen maar goeds over zewat een bofkont ben ik dan als ik jullie zo lees... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 12 april 2011 Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Bij mij werkt het dan wel zoidd halve nacht wakker liggen en op het einde wel in slaap vallen.Ik ben gelukkig ook een bofkont met de buren.Ik ga ook lekker mn bed in.Sterkte morgen sha en werkseIk heb lekker een paar daagjes vrij!!!!!!!!!Groetjes en laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2011 Geniet van je vrije dagen Wittedat ga ik ook doen wantna morgen ben ik ook tot dinsdag vrij Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden