Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja. maar dan moet ik uitloggen en kan ik niet meer meetypen.Het gaat eigenlijk geweldig. Zie weinig beren op mijn weg de laatste tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hoi allemaal,Even niks te doen.Snoep,Nog gefeliciteerd, met je grote nu volwassen,dochter.Ben benieuwd hoe je dag is verlopen en of je BB (Boze Buurman) nog bent tegengekomen.Woman,Jij hebt leuke dingen in het vooruitzicht lees ikNet klaar met werken in de thuiszorg,Dus heb mijn beweging wel weer gehad.Straks lekker eten bij iemand.Heb een leuk plantje gekocht voor de aardigheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Met pasen ga ik altijd op stap met een clubje en dan gaan we altijd heel veel bier drinken 'n avonds en 's nachts. Maar ik niet dit jaar en ga wel mee. Ik heb er nu al zin in. Zeker als het zulk mooi weer blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Gelukkig dat je die beren niet zo vaak meer tegen komt de laatste tijd, zijn nml. erg gevaarlijk.Gezellig lekker eten bij een ander Rapilos .En van een van plantje zou ik heel blij worden.(ben een echte plantenliefhebber) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Fleur, ik heb gisteren ginger ale met citroen en bosvruchtensap gemengd, eigenlijk moest er kersensap in, maar dat kon ik echt nergens vinden (nou ja, ben alleen bij de ah geweest). Best lekker, op de site van Tactus staan ook wat drankjes als voorbeeld, deze wil ik ook nog uitproberen:Warme Punch: Vermeng 5 dl. rode druivensap met 2 dl. rode bessensap en het sap van een halve citroen. Voeg een stukje citroenschil, een stukje pijpkaneel, suiker naar smaak en een handvol blauwe rozijnen toe. Laat de drank op een laag pitje heet worden. Verwijder kaneel en citroenschil en schenk de drank in hittebestendige glazen.En Henk had een leuk receptje, maar ja Henk is even verdwenen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Vind je het moeilijk om dan niet te drinken Jaap?Moet een rare gewaarwording zijn als je iedereen langzaam dronken ziet worden.Vaak ben je dan juist blij dat je niet drinkt, als je dan ziet wat het met een mens doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Nou ja hier in het park bij mij zitten ook altijd na werktijd een paar biermaatjes van me.Ga er nu nog wel eens bij zitten hoor en heb er gelukkig geen moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Daar heb je helemaal gelijk in Rapilos. Contact is wel heel anders geworden.Vooral als er echt een dronken wordt is het helemaal niet leuk meer. Begint alles 20 keer te herhalen en zo. Dan ben ik wel heel blij dat ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja Aicha,Bij een ander smaakt het altijd lekkerder he,En..ik hoef zelf niet te koken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Oh,We schrijven door elkaar heen Aicha,Ja dronken mensen zijn belachelijk om te zien.Idioot, dat ik daar zelf ook ooit eens bijhoorde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik hou het geen 10 minuten uit bij iemand die dronken is. Zelfs 1 glaasje kan me bij sommige mensen al storen. Op zo'n moment in geen geval moeite om niet te drinken, zelfs al steken ze het onder mijn neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rae,Dat komt misschien omdat je dan een spiegel voorgehouden wordt, van hoe je zelf misschien ooit was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Makkelijk zal het niet worden, maar als ik het niet meer leuk vind ga ik slapen. Vorige keer op een feest ook. Zo rond twee uur ben ik maar gegaan. Dan klikt het niet meer.Maar het zijn goeie gasten dus dat komt wel goed. En als ik naar bed ga is het gelijk niet meer gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Eten bij een ander is zeker lekkerder dan als je zelf moet koken.En een stuk gezelliger natuurlijk.@Als ik erbij zit vindt ik ook nog eens stinken en als er echt 1 dronken wordt ben ik foetsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja Jaap als je zelf niet meer drinkt is de klik weg als de dronkenschap toeslaat,gesprekken gaan dan vaak nergens meer over. Slim van je om dan naar bed te gaan.Als je het zo kan doen gaat het wel goed denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rapilos,Als ik een plantje koop staat er op het bijgevoegde kaartje altijdiets van "niet geschikt voor menselijke consumptie, alleen voordecoratieve toepassingen". Wat ben jij hier eigenlijk mee van plan?In ieder geval veel succes en smakelijk eten.* typefoutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Mja .. Rapilos, Die spiegel heb ik niet echt nodig, 'k weet hoe ik ben als ik in gezelschap drink (wat ik allicht al 5 jaar niet meer doe). Vind hetgeen mensen zeggen met een glaasje op gewoon iets minder authentiek. En als die dan nog begint te lallen, herhalen, wenen, etc. dan is Rae foetsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 quote: Originally posted by: Jaap En als ik naar bed ga is het gelijk niet meer gezellig. Dat kan ik me nog goed herinneren van het laatste feestje bij Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Met de mensen met wie ik ga kan ik het heel goed vinden. Zijn ook niet van die bral types. Nette beschaafde mensen die na 12 flessen bier nog een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren. Hoop ik. Zo ervaarde ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Marc,Ik ga mijn plantje niet opeten hoor,En het is ook niet de bedoeling dat mijn gift dan maar gekookt wordt.Ja, idioot he, dat dat er vaak opstaat.Rae,Gelijk, heb je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Zo ervaarde je dat Jaap....toen dronk je nog, ben benieuwd hoe je het nu gaat ervaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Jaap,Als je vind dat mensen nog een net beschaafd gesprek kunnen voeren na 12 flesjes bier, denk ik dat je dat vind omdat je op dat moment zelf ook gedronken hebt.Of vind je dat ook als je zelf nuchter bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ik ook, maar steek goed in mijn vel en ben nieuwsgierig. Nog even tien dagen vasthouden dat gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Heb wel het idee dat dit jou zeker gaat lukken Jaap Ik ga even kokkerellen voor dochterlief en mij.....jullie allen ook eet smakelijk !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Rap, dat verschilt van persoon tot persoon ook. Bij sommige mensen komt er nuchter nog geen zinnig woord uit. Ook leuk.Maar dat ik zelf dronk heeft er zeker mee te maken. Ik ga het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden