knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hei allemaalHier nog steeds prachtig weer! Ik geniet met volle teugen van de zon én van dubbel fris!Paar moeilijke momentjes gehad maar die toch doorstaan, joehoe!!Hoewel ik een minderaar ben, ben ik vandaag intussen aan mijn 10de droge dag! En dat doet me meer deugd dan gedacht!!Vandaag begin ik met valiezen klaarmaken, zaterdagochtend vroeg vertrekken we naar Belarus! Naar Gomel in Wit-rusland dus...Ik heb gisteren even info gevraagd over het weer.. pfff, het is momenteel zo'n 3° en kans op nog sneeuw!Ik heb nog niks nagelezen van de laatste week, iets speciaals gebeurd?Dikke knuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Knuffieeeeeeeeeeeeee Great om te lezen dat je aan je 10e dag droog bentik had je gemist ... lekker zaterdag weg...weer dus iets minder zo te horenals je het maar gezellig krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Shaaaaaaaaaaa'tjeeeeeeeeeeHihi, ik miste jullie hier ook maar m'n tuin was zo aanlokkelijk....Ik weet wel zeker dat ik het gezellig krijg want het is al de 8ste keer bij dezelfde vrienden!Lekker shasliks gaan eten in het bos in de sneeuw, mjammie!!Ik kom erna wel vertellen hoe het geweest is!!Ja, super hé, m'n dag 10.. hoe minder ik erover nadenk, hoe makkelijker hat gaat..dag per dag...Jij nog goed met je pact?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hei soothie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ja de tuin he.....heb ook een geweldige tuin alleen ben momenteel of te werk of niet thuis...maar die tuin ga ik volgende maand weer van genieten als ik meer thuis benben ik weer meer huis gebonden...zit de maand er alweer opdus nu nog volop genieten van rust, ruimte en zo veeeeeel meer Ja ik ga ook nog goed met pactheeft ook diverse redenen dat het zo goed gaat momenteelmaar ik blijf alert hoor!!En zeker komen vertellen hoe je vakantie is geweestweet niet of ik je na morgen nog spreekben dan weer weg en heb even geen computer, hooguit de biebmaar om daar nu heen te gaan alleen voor het forum....? besteed liever mijn vrije tijd nu even aan andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Genieten van je tuin...heerlijk! Moet je zeker doen als je er de tijd voor vindt!!Ik geniet ook van ruimte, zon enz.. Maar rust? Met kleintjes die er spelen..niet echt! Maar allé, dat is leuke drukte.. Behalve als ze ruzie maken:huh:Blij te horen dat het zo goed gaat met jou, maar zoals je zegt, alert blijven, hé! Vooral na die maand!!Ik kan in rusland niet op pc, niet dat dat daar niet bestaat maar ik denk niet dat jullie er veel van zouden begrijpen als ik typ op een russisch toetsbord:DMaar ik kom erna zeker m'n reis verhaal vertellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Tuurlijk heel benieuwd straks naar je reisverhaal, hoelang mag je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Volgende week zaterdag zijn we terug!Een weekje daar is lang genoeg, hoor! Het is net of je 50jaar terug gaat in de tijd!Groot cultuurverschil! Wit-rusland is de nog laatste dictatuur van Europa, dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 En nog even iets anders!Als iemand problemen heeft of ertussen wil springen om over iets anders te praten, geen probleem!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Knuff, moet gaan...begint hier wat drukkend te worden dus blijf maar even in de huiskamer hier.Misschien spreek ik je vanavond nog?Anders mail ik je vanavond nog wel...Dikke van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ok, saluutjes sha'tje!Dikke knuf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hoi Knuffie knuffel,Ik was met woef uit.Zie je dat niet drinken best meevalt!Groet en een virtuele knuf.P.S je zoekt het niet echt naast de deur.Aanp Foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Veel te doen vandaag.Allen een mooie droge dag.Ook wat het weer betreft.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hallo allemaal, Eerst iets leuks, ik heb een kruimeldief op mp gezet, en nu zijn 2 mensen tegen elkaar op aan het bieden, echt grappig hahadan nog iets leuks, mn pecee is weer spik en span, dat krijg je als je iemand leuk vindt van internet. Ik heb altijd een hekel aan veel achter mn pecee zitten, maar ik verwacht een berichtje, dus dan is het ineens niet zo erg meer haha. Alles schoon, moet em alleen nog even openschroeven, maar alles is weer zoals het moet alsof ie nieuw is. En geupgrade enzo.Ik heb wel beetje angst gekregen voor een terugval, al die berichten die ik dan lees. Dan denk ik mij zal het dan toch ook wel eens kunnen gebeuren aiaiaimaar misschien is dat juist wel goed om me scherp te houden...Vanavond dansen, en ik heb krediet aangevraagd bij de bank om nog meer te investeren in danslessen. Krijg het terug van de belasting namelijk jaja mijn boekhouder is zo gek nog niet....en ook alle andere dingen, stoffen, kleding, sieraden, muziek enzenzenz...Als dat lukt met de bank begint deze week een cursus "magie van de vrouwelijkheid" met transdans en meditatie ed. Healing !In juni heb ik hopelijk weer een optreden, is nog even spannend. Dan wil ik mn solo doen, en als alles doorgaat zoals het nu gaat doe ik volgend jaar een coachingscursus, waarin je begeleid wordt met optredens en die ze dan ook regelt, en jeetje, daarna kan ik zelf al les gaan geven denk ik wel. Dus dat is het plan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 @ Max welkom,Hopelijk is het forum helpend voor je.Voor mij heeft het goed gewerkt.Zet een sterretje inplaats van dat k woord.We blijven netjes.Sterkte.P.S overigens een mooi gedicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Wouwdiehowdoe!Is het nog geen half vijf??? De dees is het werken beu! Net op zoek gegaan naar nieuwe receptjes voor drankjes...vanavond eens iets uitproberen . Cola is ook maar cola hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Spud nog niet langs geweest?? Hoop dat alles beter aanvoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Dag Woman, Erg mooi. Veel succes met je dans en je kruimeldief. Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Ha dag Fleurtje en weg is ze alweer.Hoi Rae hoe gatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Heeee jaap z'n lampje brand ook. Ha die Japio. Hoe is met het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Mijn lampje brand is het echt?Even stiekem binnenwippen is er hier niet bij. Het lijkt wel een bejaardenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Jouw lampje brandde op de woorddomino Japio en dat van dat bejaardentehuis snap ik niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Hoi Aich, herstellende van misstap van gisteren. En nu hevig aan 't gaan op de domino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Tja je wordt hier goed in de gaten gehouden Jaap.Verstoppen heeft geen zin. Wel helpt lampje uitblazen:DTjeetje alles gaat mis vandaag gebroken hart moest lachebekje zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 13 april 2011 Rapport Share Geplaatst 13 april 2011 Nou gelukkig maar Rae dat je weer aan de herstellende hand ben, maar m'n laatste domino heb je nog niet beantwoord. Is die moelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden