igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 BURP nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dat klinkt heerlijk Bol.Heb je het ecept? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: jan1000Dank je. Oke twee flessen per dag, zelf ongeveer een fles per dag, soms meer, soms een paar dagen niet. wel vaak een slechte dronk. Ik ga mijn gedachten zetten op helemaal stoppen en vindt deze site super. Die slechte dronk herken ik wel! Het moet nu stoppen, anders maak ik veel teveel dingen stuk.Gelukkig wel veel hulp uit de omgeving, maar ik moet het zelf doen.En hier veel hulp, merk wel dat ik veel aan het lezen op dit forum heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Jazeker Igor, maar toch maar geen rauwe, dadeliojk is ze aan de je weet wel.Dadelijk m'n oudetoetsenbord maar wer eens voor de dag haen, wan zo tikt d'ndeze. Bnlanger bezig met het corrigeren danmethet typen. nondepiep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: MupkeHeb je het ecept? Zote zien ben ik niet de engiste metzo'n fluttoetebord.Die kantonese kip ishet recept van iggaM en een klen beetje van de Bol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: bolletjequote: Originally posted by: MupkeHeb je het ecept? Zote zien ben ik niet de engiste metzo'n fluttoetebord.Die kantonese kip ishet recept van iggaM en een klen beetje van de Bol;) Thank joe. er is niks mis met mijn toetebord , maar ik ging te snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zo weer m'n oude toetsenbord, nou ja, oude, een half jaar geloof ik. Zalig. Nee dat ding had ik van m'n schoonzus gehad. Zo'n draadloze weet je wel. Dan hoef je hem niet eerst los te koppelen als je hem het raam uit mietert:)Nu heb ik een draadloze muis en een gewoon toetsenbord. Ik typ ook veel te snel en dat ding was altijd zo'n twee letters achter met weergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hahaha die Sowhat, nee hoor met deze Bol gaat het prima. en met jou? Hoe heb jij de zaterdag doorgebracht?Ik begin me trouwens nu wel erge zorgen te maken over Henk. Heeft iemand nog iets van hem gehoord? Vervelend hoor als iemand ineens weg blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 bolletje bij mij krijgen ze ook alleen maar gebakken vlees hoor dat rauwe zit toch geen smaak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 heb mezelf vandaag ook maar wat kadootjes gegeven twee boeken en wat ondergoed setjes en nee ik ga ze niet showen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zo Sowhat jij bent druk in de weer geweest zeg. Lekker hé? Nuchter jezelf verwennen.Igor, nu ruiken honden een paar 1000 x zo sterk als een mens dus God weet hoe lekker ze het vinden ruiken. Maar ik denk nog steeds dat rauw vlees niet zo gezond is. Ja pens, en dat vind die van mij zoooo lekker, ze stinkt alleen gruwelijk uit haar strotje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Teleurstellend, Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 zolang ik nog zwembandjes heb rea ga ik niet uit de kleren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Zwembandjes zijn Ãn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 oh ja ook nog een hip nachthemd ik moet nog even afwassen en heb dan ook het meeste schoon hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 rae je mag m'n zwembandjes gratis en voor niets hebben hoor.ik wil ze zelfs wel brengen als ik er zo vanaf kan komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 jopie ook weer aanwezig hoe gaat ie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Igor, dat gaat je toch een stuiver kosten want ik heb zelf zwembandjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ja ik sta nu 2 maand droog wel met behulp van antabus maar ja dat moet maar even. en verder heb ik ook baat bij o.a de psycho. heb nu eindelijk het gevoel dat er wat schot in komt doet wel zeer af en toe maar daar moet ik maar doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Lieve allemaal,ik vind het mooi geweest voor vandaag, genoeg gelezen voor nu.Fijne avond en tot morgen.liefs Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mooie woorden lees ik in je handschrift. Hoe lang ben je al zonder drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hoe krijg je het voor elkaar eraf te blijven? Vooral bij moeilijke emotionele momenten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 zo even met m'n schatjes lopen : en dan samen op de bank met koffie en slagroomsoesjes zijn er nog meer liefhebbers? er is plaats genoeg op de bank hoor, dan haal ik nog even wat meer soesjes uit de vriezer. en dan gezellig the closer kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Kom me maar ff melden..Loop op een fijn lijntje op het moment Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Loop je jezelf zo in de weg Fleurie? Nog steeds een grafstemming? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden