fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Toch maar ff ...voor het geval...Niet een echte date, date hoor. Will is veeeel te knap voor mij .Dus geen vlinders hier of ginder.Voor het geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Jammer dat je de illussie verstoort Fleur. Jullie lijken me wel een leuk stel. Nien, wist je dat je ook teveel water kunt drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mupke, dan krijg je een klotsbuik met teveel water. Best grappig overigens, als je dan op een bepaalde manier met je buikspieren beweegt gaat het "plok, plok in je buik" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Het was niet echt een grapje. als je in korte tijd liters water drinkt kan je lichaam dat niet aan.Ik ben er zelf eens heel beroerd van geweest. Ik wWist toen niet dat het van te veel water kwam maar kon het later wel plaatsen toen ik hierover hoorde.http://mens-en-gezondheid.info...r-drinken-kan-ook.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Klopt Mupke, teveel kan ook gevaarlijk zijn. :sMaar toen ik het las plopte die herinnering in mijn gedachte vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hi Mupke,dank voor je advies! Ik ga iets minderen met het water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hey Nien, begrijp ik het goed, je drinkt twee flessen per dag? Of dat was een jaar geleden zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hi Jan1000,tot gister 2 flessen per dag gemiddeld. En een jaar terug is het ongeveer begonnen.Wat goed dat je je hebt aangemeld zeg!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dank je. Oke twee flessen per dag, zelf ongeveer een fles per dag, soms meer, soms een paar dagen niet. wel vaak een slechte dronk. Ik ga mijn gedachten zetten op helemaal stoppen en vindt deze site super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Je moet wel veel water in korte tijd drinken om er last van te krijgen Nie.Ik heb een keer in ong. een uur tijd 3 liter gedronken ofzo. En werd helemaal raar in mn hoofd en moest echt even gaan liggen. Maar jij drinkt nu vast geen 3 liter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Welkom hier bij ons Jan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 mupke nien, jan en lenie welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 mupke had je toen een tuinslang in je mond of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Igor. Alles oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: igormupke had je toen een tuinslang in je mond of zo :D Nee, ik had toen heel erge ruzie met mn vent. En dat was nog in de tijd dat ik niet dronk. Was pure stress denk ik. Uiteindelijk heb ik hem mn waterflesje nog naar zn kop gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 yep. het is weekend dus het gaat een stuk beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 wel een volle fles hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Weekend is beter? Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: igorwel een volle fles hoop ik Off course. Ik had em net weer bijgevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik drink nu ook veel water, ben benieuwd wanneer de bijverschijnselen komen en wat dat precies is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 goeie avond lieve kanjers:heart:Welkom nieuwkomers. Hoop dat julllie veel aan het forum hebben.Jan wat geweldig dat je voor% gaat joh. Je klinkt krachtig. Ik hoop dat je dit gevoel vast kan blijven houden.Zo de Bolle zit aan de kantonese kip met bami. Eigus gemaakt en het is mmmmmmmmmmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 jan als je niet dagelijks dronk kun je nog wel eens geluk hebben en er behoorlijk zonder nare bijwerkingen vanaf komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 heeft puck wel een stukje kip gehad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nee, geen 3 liter in een uur nee. Maar in totaal wel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Bedankt voor je fijne ondersteuning Bolletje. Voelt goed te weten dat velen hetzelfde probleem hebben en..... oplossen.ga zelf nu rijst met vlees en sla maken. Die kip klinkt prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden