bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Jammer Rae. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ik ga eens wat nuttigs doen. En een broodje eten.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 € °‡??›?€‹‹??‡°·‚ - ±'" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Juist ja Harrie, dat vind ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Goed zo Mupke, think out of the box.Niwi, niet zo narrow minded he.....haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hier (nog) geen zon, maar gestaag verder in de tuin fijne middag allemaal,, en Rae Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Vooruitgang is vaak mooi en zinvol, maar ik hoop tochvan ganser harte dat er in de komende vijf decennianiemand een mannenspiraaltje gaat uitvinden. Dit lijktme best wel pijnlijk en het zal waarschijnlijk ook nogeens verstoppend werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 ook narrow-minded, Marc ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: MarcDit lijkt me best wel pijnlijk en het zal waarschijnlijk ook nog eens verstoppend werken. Ken je dat ene stukje van Najib Amhali, Marc?Hilarisch. :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hier een zonnetje en ik ga erin zitten. heb vanmorgen voor 2 gesport dus nu heb ik het wel verdiend. en verder doe ik niets phu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hoe is het trouwens met borrie? ik heb haar de hele week nog niet gezien.en mupke jij grapjas. ik ahd je van de week geroepen en je kwam gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: igoren mupke jij grapjas. ik ahd je van de week geroepen en je kwam gewoon niet Dat spijt me heel erg Igor. Kan ik het nog goedmaken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Hee Bolletje, zat een beetje te vogelen hoe je speciale tekens maakt op een Mac en blijkbaar zorgt een van die toets combinaties voor verzenden.Heerlijk weer hier en Jazz festival, dat wordt vast een terrasje of wat vanmiddag.En eind van de middag met een stel vrienden naar Oudenbosch, eerst happen en dan naar het theater.Wordt een mooie dag, wens dat iedereen toe,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Typisch mannenprobleempje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Die is ook leuk inderdaad. eigenlijk vind ik alles leuk van Najib. De zon komt eraan, dus ik ben weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 * dubbel geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: MarcNog eentje dan, en tevens een 'waarschuwing':): Heb je zitten slapen? Dat is dezelfde die ik net had. (n.a.v. jouw spiraaltjesangst) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mupke,Jouw berichtje had ik wel gezien, maar niet de link.Ik zal de mijne weer weghalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nee joh, laat toch staan.Ben wel lichtelijk verontwaardigd dat je mijn link niet bekeken hebt. En nu ben ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Mupke,De link had ik helemaal over het hoofd gezien omdatte snel aan het 'lezen' was.En ga nu maar lekker van de zon genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nog heel erg aan het zoeken. Vandaag mijn eerste dag hier en mijn eerste dag zonder alcohol, maar voel me absoluut beroerd. Doorbijten maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Ff naar de markt geweest...Grapjassen!! En toch . Snap out off it Fleur!! Voel me zo leeg. Empty. Zelfs niet halfvol. Droog dus. Een gedroogde haring. Of paling..lust niet graag vis De markt was leuk maar moi liep maar alleen. Arme Fleur...Nou..Pffff..Dacht aan een biertje, dacht er nog eens aan. Arme Fleur..Dacht aan mijn ex..dacht nog meer aan het biertje..Dacht aan..Nou...Pfff..Zeur toch niet zo kind!!Dan maar janken..AlleenFlinke meid!Ja flink ben je welWat heb ik een hekel aan mezelf op het moment Wees een beetje zachter toch?Ga maar weer jankenDoe je goedNondeju!!! Alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Welkom Nien..Mag je ineens mee op mijn wagonnetje..kunnen we samen beroerd zijn.Let wel op...ik kan flink zeuren op het moment. Oordopjes vereist dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje,Je hebt je nog niet aangemeld voor het weekendpacten dit kan nog steeds hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden