Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Tja even back to basic. Ik heb het er nu uitgegooid tegen ze, nu moet ik me bewijzen ook. Voor mij een goede stok achter de deur en wil er zelf vanaf!!!Bolletje, geniet lekker van de filmEn Fleurtje, heb je verder hulp om over deze gedachten te praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Dat is een heel mooi compliment Fibo. Dank je wel Ik las ooit ergens dat mensen zich meestal nog in de kleinste details kunnen herinneren wanneer hen iets lelijks werd verteld zelfs tot jaren terug maar complimenten zo zijn vergeten.En het is waar, gek genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Het vasthouden van het mooie vraagt oefening hoop ik dan maar . Mups Kan me voorstellen dat je je ergens wat druk voelt nu Nien maar denk dat je van jezelf wel weet dat dat niet slecht hoeft te zijn. Anders had je het nooit verteld toch? Een stok achter de deur is nooit een garantie, voor niemand van ons maar het is nondeju wel een heel goede motivatie. Als je echt wil, zal je zien dat je er komt. Het brein heeft gekke kronkels maar jij, jij bent diegene die bepaalt waar je gaat of staat. Wenen is gestopt..eindelijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Miss moet ik mezelf een doosje maken met alle complimenten die ik ooit kreeg in. En elke keer het ellendige gevoel me overvalt ze er één voor één uithalen . Denk dat ik dat nog ga doen ook...ook al vind ik het morgen vast kinderachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 hoi allensterk hoor nien dat je het je ouders hebt verteld.ik hoefde mijn ouders niets te vertellen, die zagen het zo wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Bedankt voor alle steun vandaag! Ik probeer vroeg te gaan slapen en morgenavond is dochter er weer. Zal me goed doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Fleurtje, garantie is het absoluut niet, ik zal het zelf moeten doen.Ik vind dat doosje met complimentjes een heel goed idee. Zou ik zeker gaan doen als ik jou was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtje...ook al vind ik het morgen vast kinderachtig Niets wat je verder brengt is kinderachtig Fleurtje.Lekker slapen straks. Ik haak ook alvast af. Nog even wat tv kijken en dan ook bijtijds de bedstee in.Tot morgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Trusten Fleuriekanjer. ik hoop dat je vannacht heel goed slaapt maar dat zal wel.en voor jou Mup een op je neus. Trusten lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 goeienavond alleheel de middag op visite geweest..bij vrienden..die behoorlijk drinkenmaar had er geen last van..moest ook nog drie kwartier terug rijdendus had toch normaal ook niet gedronken...ja misschien 1 0f 2 wijntjesfleurie..morgen voel je je eigen denk ik een stuk beterlekker je dochter weer thuis..voel me eigen ook altijd een beetje eenzaam zonder dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 weltrusten allemaal ik neem de bus naar dromeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 Nog even welterusten zeggen,Heb een heel leuke dag gehad.Hier niet iedereen begrijp ik, dat vind ik oprecht jammer.Maar.. morgen weer een kans.Slaap wel allemaal,Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 april 2011 Rapport Share Geplaatst 16 april 2011 dag 1 goed doorstaan. het moet gaan lukke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden