Spring naar bijdragen

maandag 18 april


igor

Aanbevolen berichten

Dank jullie allemaal voor de steun:heart:
De huisarts wilde geen antabus, maar breijderstichting, niet echt positieve ervaringen mee toen mijn moeder daar was, te vrijblijvend!!! Daar had ik dus ook niet echt wat aan. De huisarts vond het een te heftig middel, zeker als ik nog zwanger wil worden, maar in deze conditie kan ik ook niet zwanger worden.
Sowhat: ik ben gelukkig niet naar de supermarkt gegaan, maar deze had mijn moeder nog in huis en die is tot vrijdag weg. Ze snapt het wel dat ik hem heb stuk geslagen, heb het haar al laten weten.

Positief proberen te denken inderdaad, er is al genoeg negativiteit in het leven. Ik zit heerlijk in de zon met een kop thee. Alcohol kan zo'n mooie dag alleen maar verpesten, wil met dit weer niet dronken in mijn bed of op de bank liggen. Dat houd ik me voor vandaag maar even voor ogen.
Wijfie: probeer in ieder geval zelf te genieten van het zingen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hi Summer,
dit is nu inderdaad echt genieten zeg. Dat moet ik veel meer gaan zien. Heb mijn appartement met balkonnetje tijdelijk verruild voor een huis met een idioot grote tuin en vijfer, kijk mijn ogen uit momenteel.
Balen dat je tot vijf uur moet werken, binnenwerk? Maar daarna lekker buiten eten, goed vooruitzicht. Hoe lang lukt het al om niet te drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Lenie,
ik merk wel dat ik er nu meer naar taal, maar ik wil mijn baan niet kwijt. Heb de laatste weken wat steken laten vallen waar ik op aangesproken ben, ik heb een goede baan en een leuke baan en wil dit niet op het spel zetten met mijn hoofdpijn, mijn trilhandjes en mijn gechagerijn. Even wat dingen voor mezelf op een rij zetten. Hoeveel dagen werk jij?
Succes met de boodschappen, houd je bij je lijstje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey nien

toen ik je verhaal net las van die stuk geslagen fles..ging als eerste de gedachte ...dat is zonde
maar het is alleen maar goed hoor..heb vanmorgen ook weer even aan een fles geroken..was niet van mijn dus kon hem niet stuk slaan
maar heb jou moeder ook een alcohol probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Summer en Lenie,
volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden. Alledrie vanaf zaterdag droog!!! Binnenwerk met dit mooie weer is wel heel erg jammer, kan het weten heb ook binnenwerk, maar even 2 weken vrij.
Lenie hoe was het boodschappen doen? Moeilijk om niet in de verleiding te komen? Een passende baan in een moeilijke situatie is lastig! En vrijwilligerswerk? Ontzettend dankbaar werk, vaak dankbaarder dan een betaalde baan!
Ik zie er nu al tegenop om sigaretten te gaan halen, vlak bij de supermarkt, maar gepast geld meenemen dan kan ik ook niets halen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet of het UWV vrijwilligerswerk accepteert
er is wel wat leuks hier in de buurt te doen met verstandelijk gehandicapten.
boodschappen ging goed, het briefje helpt echt..gewoon niet van afwijken zeg maar.

Nien...ga je sigaretten bij een tankstation halen, daar mogen ze geen drank verkopen.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms wel lenie, gewoon informeren,
ik ken iemand die al jaren werkt bij het buurthuis
en toch haar uitkering krijgt, misschien zelfs wel
ontheffing heeft vd soll.plicht.
ik ben zelf vorige week begonnen als buddy, 1 dagdeel per week,
ook gehadicapten, nog 2 baantjes in de maak, en dat na 3 jaar
niet echt meer werken. Geeft wel een kick hoor, weer me nuttig te kunnen
maken en wie weet waartoe het leidt als ik weer in de structuur en het ritme
zit? Mijn zelfvertrouwen groeit en het staat ook goed op mijn CV.
Ik zeg: doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan zal ik eens informeren.
ik heb bijna 6 jaar op een busje gereden ( nuchter...dat kon ik wel overdag gelukkig) met verstandelijk gehandicapten
en ik mis die gasten gewoon..het is zo leuk om met hun te werken.
ik weet niet of ik bv een Buddy zou kunnen zijn...ik heb zelf te veel problemen aan m'n hoofd om
anderen op te kunnen vangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

even een vraagje...

nu lees ik dat veel van jullie een baan hebben.
maar degene die geen baan hebben net als ik,
komen die ook met moeite uit bed?..ik bedoel waarom zou je?
ik ben om 08.00 wakker maar blijf rustig liggen lezen tot een uurtje of 11/12.
net als plannen maken...ik wilde vandaag m'n bed verschonen....naaahhh er komt gewoon niets uit m'n handen?
dat ene nachtje kan er ook nog wel bij...morgen....
gelukkig kan ik het wel opbrengen om te stoffen/zuigen en te dweilen..dat moet wel met die beesten in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lenie

ik heb ook geen baan..en werk ook vrijwillig op een basisschool
en kan juist niet blijven liggen , ook inverband met rug klachten en kinderen
ben altijd al perfect in me huishouden geweest en dat is ook niet minder geworden naar het stoppen
ik heb toch wel voor elke dag een schema en voor mijn werk dat het best
misschien is het een idee dat je s avonds een lijste maak wat je allemaal wil doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel een baan, maar heb ontzettend veel moeite om mijn voornemens door te zetten. Afwas doen, stofzuigen, dweilen... Dan denk ik vaak waarom zou ik dat vandaag doen, morgen krijg ik pas visite. Maar het geeft me een hoop onrust als ik het niet doe. Ik nam meestal teveel hooi op mijn vork zodat niets meer lukte, maar met een overzichtelijk lijstje die ik af kan vinken geeft het een veel beter gevoel! Het weekend heel mijn huisje gedaan, schaamde me zaterdag zo voor de troep toen mijn moeder mee kwam om spullen op te halen dat ik zondag alles heb gedaan. Rust in je huis is rust in je hoofd, maar bedenk wel: overzichtelijke stappen.

Net naar de supermarkt geweest, alleen roerbakgroente en slasaus gehaald (dan heb ik in ieder geval tot vrijdag eten en hoef ik niet meer heen) En even sigaretten en toen hard hollend de winkel uit. Maar ben weer thuis, zonder wijn:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms voel ik me moe, zwak
Wil opgeven, kan niet verder

Zoek in me, diep in me
Haal de kracht eruit, om verder te kunnen

Instorten, wil ik niet
Zoek de motivatie, moet verder gaan

Tot die tijd, dicht ik
Dichten, om niet op te geven

Dit is mijn kans, om verder te gaan
Niet in te storten, maar op te bouwen

Tot alles instort, de lichten uit gaan
Tot ik niet meer kan, er een eind is

Tot dan dicht ik, uit ik mijn gevoel
Geef ik niet op, spaar mijn krachten

Nooit, zal ik opgeven
Nooit, zal ik instorten

Tot ik geen kracht meer heb, geen woorden meer heb
Dicht ik, blijf ik staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...