igor Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 goede morgen allemaal.de ontbijttafel staat klaar dus pak rustig wat je wilt. koffie thee smoothie enz enzen tja wat is er weer een nieuwe week natuurlijk:Dhebben de weekendpacters het droog gehouden? allemaal?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 goeienmorgen igorwel droog maar moeilijkik ga douche..een natte douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goeie morgen,oh lekker smoothies!!! Wat super van je gister dat je de engeltjes hebt laten spreken!Iedereen een fijne dag:present:Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 dank je nien;)en harry ik weet dat je leest gewoon zomaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen iedereen,Hier lekker aan het ontbijt, koffie erbij, broodjes, heerlijk. Fijne dag!Liefs Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 nien jij gaat voor dag 3??en snoepje wat is er? je gaat zo goed. en UH niet te lang onder die douche he, ik ga na jou. wel even je rommel opruimen en die vieze haren uit het putje halen BBbbrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 summer ook goede morgen. heb jij het weekend ook droog doorgebracht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen allen,Hierbij een typisch maandagochtendmuziekje?:Golden Earring - Twilight Zone (Live) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 igorik ben kaal dus die haren zijn niet van mijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 dan spring ik onder de douche, en denk erom NIET RAMMELEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goeiemorgen Igor, Nien, Snoepje, Summer en Marc. Het gaat vast een mooie dag worden. Snoep moeilijk weekend achter de rug, hoop dat de nieuwe week je je een beetje beter gaat laten voelen. Goed nummer Marc, maar ik hou het geluid nog ff uit , ik geniet van het ochtendconcert van de vogels hier Ennu, lekker ontbijtje Igor, jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Ik zou niet durven Igor Lekker douchen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goedemorgen allemaal,Het kan niet op met mij als ook weer weer. Van de winter zag ik er als een berg tegenop. Mooi weer en niet drinken.He Snoep. Je bent geweldig. En natuurlijk het weekendpact goed doorstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Het maandagochtend gevoel....voor sommigen weer prettig dat het weekend voorbij isen er een nieuwe week op het programma staateen dag waarbij (hier) de zon al schijntwat weer inhoud...nieuwe dag...nieuwe kansenvoor iedereen mijn laatste dagje vrijmorgen weer mijn eerste avonddienstmaar wel terug denkende aan een paar heerlijke vrije dagendie niemand me meer kan afnemen...met een gevoel...dat ik vast ga blijven houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Jaap :) nice to see you...alle anderen overigens ook hoor voor iemand denkt.....Sha vergeet me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Misschien zijn die haren wel van mij. Ik begin kaal te worden. Een van die grote nadelen van man zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Sha ook al weer wakker. Hoe doe je het toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Tja Jaap....voor jouw een vraag voor mij een weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 18 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 JAAP wil je in het vervolg dan eerst het putje schoonmaken? jakkieen snoepje wil je in het vervolg de zeepresten wegspoelen? ik lag bijna op m'n snufferd zo en nu ontbijten voor ik nog verder ga happen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Note: al weer...ben al vanaf 6 uur op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 goedemorgen frummers onder de douche of nieter staat mij iets bij dat Desi 6 maanden niet gedronken heeft??...klopt dat?..ja he...Gefeliciteerd, Desi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Igor, ik zal aan denken morgen. Sha jij krijgt nog eens een chronisch slaaptekort. Hoewel . . . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Goede morgen allemaal,Ik voel me goed. Mooi weer, kan in de tuin mijn werk gaan doen.Nog steeds droog en geen zin om te drinken.Moet nu voorzichtig zijn want als het te makkelijk wordt schuilt er gevaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 Jaap, valt wel mee mijn chronisch slaaptekort maar er zit hier wel iemand waar je dat wel over kan zeggen, hij is al vanaf 1.30 op.............poeh he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 april 2011 Rapport Share Geplaatst 18 april 2011 goed dat je dat beseft, Dappere....dat zijn de gevaarlijke momenten, als je wat nonchalant wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden