Summer Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Goeiemorgen iedereen:rose:ik zit hier met een kopje koffie, wakker aan het worden. Iedereen fijne dag!Liefs Summer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 19 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 mmm, nog niet helemaal wakker dus, haha, hoe verander ik januari in april:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 GOEDE MORGEN summer hahaha nou ja jij bent echt niet wakker doe mij ook maar een koffie. zwart graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 ik weet het niet zeker maar als je in het eerste scherm op aanpassen gaat staan kun je het geloof ik wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Hihi, kunnnen we de klok dus een uur terug zetten en nog even het bed in Lekker bakje Summer.... Goeiemorgen overigens.... gaaaaaaaaaaaaapaanpassing: letter vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 yvonne ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 ga je nog mee naar de sportschool yvonne? ik heb zaterdag al voor twee gezweet. ik zou het wel gezellig vinden als je vandaag meegaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Zou zoooooooooooo graag gaan... maar moet de douche in en naar mijn werk vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 maar euh na het werk heb je toch ook nog tijd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Nou, om eerlijk te zijn: ik kom pas tegen half zeven thuis.... en heb dan gewoon geen fut meer. Ben ook de jongste niet meer, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 goeienmorgen allemaalde dag begin met een dansjede dag begin met een lachwie vrolijk is in de morgendie lach de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 snoepje goede morgen. hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 igorzit net terug te lezen,en lees fleur haar stukjevan dat ze nu gestopt is en zich niet lekkerder voel...net met en zonder drankhet lijk wel of ik steeds meer depri ga voelen..en er zijn er wel meer hierjij voel je toch ook niet echt.. je van het...besef wel als ik ga drinken dat het nog erger wordt...maar had er wel andere verwachtingen vanzo nu ga jij dit lezen en spring ik gauw onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Goeiemorgen allemaal:DGoed nieuws eindelijk weer eens in huize Blondie.Ik heb vrijdag de 29e een sollicitatiegesprek op mn ouwe werk !!! Jihaaaaaaa...Zo en nu een bakkie koffie en een peukie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Goedemorgen allemaal...Snoepje... bedenk je dat al die jaren alcohol een behoorlijke aanslag op je lichaam en geest hebben gehad. Ik denk niet (als ik naar me zelf kijk) dat na 3 maanden niet drinken alles al is omgeschakeld naar je 'oude ik' Ja, emoties en geen vrolijke maar sombere buien zullen daar ook bij horenMaar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal beter wordt...probeer te genieten per dag, met volle teugen, van de kleine dingen om je heen......het vogeltje dat fluit....het bloemetje dat bloeitEn vandaag....denkt Sha extra aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 snoepje laat je het wel schoon achter want ik ga na jou.en tja dat depri gevoel hoort er bij schijnbaar. nou maar gewoon uitzitten. als ik maar niet meer op de bodem kom te zitten . de buien zijn ook niet meer zo erg nu. ik heb er wat meer vertrouwen in dat het allemaal beter gaat worden .blondie dan wordt je vast aangenomen anders wordt je niet uitgenodigd . heb je nog wat van borrie gehoord?? ik zie ze niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 snoepje schiet eens op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 zit je soms vast in het putje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 voel me gewoon zo zielige zeikert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Lieve Mensen,Het leven bestaat nu eenmaal uit ups en downs.Vroeger verdoofde ik die downs met drank, nu moet ik die sombere dagen zonder verdoving het hoofd bieden.Valt niet altijd mee, maar ik weet wel dat hiervoor door de drank die sombere dagen veel langer aanhielden en nog dieper leken dan nu zonder de drank.Igor ; Borrie heeft een PC-verbod om zich intensiever te richten op haar behandeling, zonder de afleiding van buitenaf. Gaat goed met haar, al is het wel superzwaar. (zwaarder dan de periode hiervoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Goedemorgen allen, weer een mooie dag. De ups en downs na 3 dagen zijn er niet minder om maar voelt al wel goed en hoopvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 oh dan zal ze wel helemaal doorgezaagd en binnenste buiten gekeerd worden. als je ze spreekt doe je ze dan de groeten en zeg maar dat ik aan haar denk.snoepje je bent niet zielig. gewoon doorbijten. kijk eens heel eventjes terug. hoe zag je eruit toen je nog dronk? hoe voelde je je als je niet van de wereld was? hoe voelde je je s'morgens? hoe ging het financieel? hoe eenzaam was je? enz enz enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Bonjour mes chères amies.Et maintenant la musique francophone: Is het bij jullie ook al aan het sneeuwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 yep mark.ik was me net even flink op het hoofd aan het krabben, dus dat wil wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 april 2011 Rapport Share Geplaatst 19 april 2011 Zal ik doen Igor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden