Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 KweetutIk ga vandaag en de komene dagen werken aan een muurschildering in mn slaapkamer NICE !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Woon jij in Osdorp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Drinkhostel!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Henk woont daar.Jij woont toch in Amsterdam.Aan jou vraag ik, woon jij in Osdorp.vanwege het zomaar tegenkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Wat is erg, dat je in Osdorp woont.Nee, dat is niet erg.Ik ken het op mijn duimpi. Ik heb in Slotermeer gewoond.Toch leuk bij de Sloterplas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 mmmmmmmmm...............wou zo'n klein opblaasbadje voor in de tuin, waarin ik even kan gaan zitten als het te warm wordt, dus bij de action badje gescoord, is het gewoon een mega groot bad, en dat voor 13 euro, nog steeds niet vol met water, plantjes nog niet gehaald Primula, moet me nog ff opkrikken,onbestemd gevoel, wil heel graag drinken, maar kan niet, refu geslikt, maar beter ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Nou kijk eens aan, hoe klein de wereld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik groet een ieder.Beetje gereed maken om naar Utréch te gaan.Zonder een t. Zo zeggen ze dat daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dag luitjes,Ik ga jullie even verlaten.Loop echt wat te lanterfanten vandaag.Ook ik heb een wat onbestemd gevoel Gaby....Ik ga straks weg. Ben rond negenen weer thuis. Hoop dan nog even in te loggen.Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: Gabymmmmmmmmm...............wou zo'n klein opblaasbadje voor in de tuin, waarin ik even kan gaan zitten als het te warm wordt, dus bij de action badje gescoord, is het gewoon een mega groot bad, en dat voor 13 euro, nog steeds niet vol met water, plantjes nog niet gehaald Primula, moet me nog ff opkrikken,onbestemd gevoel, wil heel graag drinken, maar kan niet, refu geslikt, maar beter ook. ik heb net stiekem nog wat 1-jarig spul gehaald en in mandjes aan de railing van m'n balkon gehangen.'t word steeds knusser.wel lekker zo'n bad zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik heb zojuist voor het eerst op mn erf gezeten. Hartstikke gezellig. De buren hebben recht van ovepad, en ik heb erg goed contact met hun, dus dat is alleen maar leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Kijk dit is mn erf. Foto genomen vanaf mn balkon http://img696.imageshack.us/f/dsc01645xb.jpg/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 He, Soothe, ouwe co-shoveller, hoe gaat t treintje?Je bent weer alom tegenwoordig hier, zie ik.Ga door op t goeie pad, ouwe.Groet Anna van me.'t Mooie huissie aan de dijk is niet meer t mijne....Veel nieuwen hier, helemaal goed.Alle succes bij jullie loflijk streven, wat dat ook moge zijn.Ik heb veel gehad aan dit forum, vandaar dat ik af en toe ff om t hoekkie kom kijken.Maak er wat van, kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hoi Had, long time no seen Hoe is ie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hij is goed, Will.Beetje moe, nachtdienst, en zonde om op bed te liggen met dit weerNou ja, maandagmorgen benk weer bevrijd.Hoe is u?Hebben de toestanden zich wat afgewikkeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hoi ouwe knakker.Das lang geleden. Klopt Haddock, dan weer wat meer en dan weer wat minder.Het houd me droog.Is het huissie van Pieter of gesloopt.Haddock, ik geef de groet.Houd je bijeen en groet M.De soms ietwat 'pedante.'Je ziet, je wordt gelezen.Visserke vis met de pet en de pijp.Zoek maar wie dat zei.Ga goed, vaak aan je gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ach, hij is de kwaadste niet.:sunOoit zien we elkaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Gesloopt? Hoe durf je, ietwat pedante! Mijn ouwe vesting! Zo goed als nieuw!Verkocht aan n paar mensen uit de randstad.Heeft vrij lang te koop gestaan, genoeg kopers, maar ik wilde niet zakken.Ik zei: dr komt wel iemand voor.En zo geschiedde.Jij ook goed gaan, ouwe maat van t eerste uur.En je weet t, heh: Groucho zei t! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Paul van Ostayen.De googler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Toch niet deze?I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 De ouwe Paul. Yep.haddock, ik ga naar Anna.Lijk wel Heintje.Nogmaals. All the best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Jij ook, ouwe.Ik ga dr ook van tussen.Kippies voeren en eieren rapen.t Lijkt wel paas.Groet Anna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Fleur, ik kijk uit naar die schop onder mijn kont Vrouwelijke aandacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 NIEN!!!!!!.... hoe gaat het vandaag meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden