Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh ja wat betreft ad, slik ik al jaren, en heb voor de heel moeilijke momenten pammetjes, maar die neem ik echt alleen als het heel rot gaat, gister 1 genomen, misschien zo 1 om te slapen, lag natuurlijk om half zes al in bed, dus nu klaarwakker :( grrr dit hoort eigenlijk op het mopperdraadje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen, weer druk vannavond hier. Die mop van Fibo was leuk! Gaby, ik hoop dat je het ook droog houdt. Hier nu dag 7 aan het afronden, en ik drink veel, heel veel.... water! Pffffff. Hier nu op bezoek en iedereen drinkt, wijn etc etc. Is wel klein beetje lastig. Daarom nu even op de mobiele om op forum in te loggen. Maar ik ga het redden, ook vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vier chocolade tikkeneikes gekocht en verstopt in de koelkast Mups. Niet de meest ideale plek om iets te verstoppen want dochter heeft ze al gevonden :D
Buiten tikkeneikes verstoppen doen we niets speciaal. Maandag is een feestdag dus moet ik niet werken. Dat is een bonus natuurlijk ;). Tot daar mijn Pasen
Ik vind er persoonlijk geen bal aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wil nog een paadje uit de tuin halen (steentjes rapen dus) ga ik denk zo ff een uurtje doen, lekker in de buitenlucht, overdag te warm voor, en dan doe ik ook nog eens iets nuttigs :) en dan weer m'n bedje in met kopje thee en verder luisteren in m'n luisterboek

Fleur, mijn ad dosis is nu verdubbeld, maar dit is mijn bekende feestdagendip, je moet me met kerst eens zien, das nog erger, afgelopen kerst 2 dagen aaneen gedronken en gerookt, gordijnen dicht, en niet eens dronken worden, was echt erg, nu nog maar niet aan de komende kerst denken ;) dag voor dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Mup ik vind t helemaal niet zo heel gek.
Das misschien wel gek dat ik daar als minderraar zo een mening over heb.

Je hebt al zoveel geleerd hier en je was al zooveeel geminderd.
Dat 0 misschien zelfs wel een bepaalde rust geeft nu.
Zoiets???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...