bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 O nog ff. Gaby zullen we morgen eens kijken of we samen met de anderen, iets leuks kunnen gaan zoeken voor je? Ben je creatief? Afé dat hoor ik morgen wel. weltrusten meisie, slaap lekker en voor jou een extra nacht:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 oh ja wat betreft ad, slik ik al jaren, en heb voor de heel moeilijke momenten pammetjes, maar die neem ik echt alleen als het heel rot gaat, gister 1 genomen, misschien zo 1 om te slapen, lag natuurlijk om half zes al in bed, dus nu klaarwakker grrr dit hoort eigenlijk op het mopperdraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Lekker slapen Igor en Bol. Hoi Witte. Ook een kusje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Maar als de AD niet optimaal werkt, is het dan geen tijd om het eens over een andere boeg te gooien?Of is dit gewoon ff een megadip mopperkous Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Mmmm muppie het juiste moment dus uitgekozen om in te loggen.een mooie bos rozen voor jou terug voor de paas :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 iedereen een welterusten.morgen nieuwe rondes en nieuwe kansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Truste Lenie en morgen niet teveel vd stol snoepen he;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 nee witte....dat mag ik ( helaas ) niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ollanders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 weet ik daarom zei ik t ook;)Ik wens je succes in het centrum en hopelijk gaat het snelgoed komen met de kilo's en de suiker.Wat dat is pas knap lastig..Truste Lenie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeOllanders Ga je nog leuk pasen vieren Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Dankjewel Witte. Rozen voor de Paas. Tjonge, wat een verwennerij. Heb ik trouwens ook liever dan een doos eieren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ja Mup welke vrijgezel needs eieren als er ook bloemen zijn:DMaar ik meen ze echt hoor!Denk er maar aan, mocht je ff een lastig momentje hebben,dit weekend.Super knap toevallig dat je op 0 staat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hallo allen, weer druk vannavond hier. Die mop van Fibo was leuk! Gaby, ik hoop dat je het ook droog houdt. Hier nu dag 7 aan het afronden, en ik drink veel, heel veel.... water! Pffffff. Hier nu op bezoek en iedereen drinkt, wijn etc etc. Is wel klein beetje lastig. Daarom nu even op de mobiele om op forum in te loggen. Maar ik ga het redden, ook vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Ik heb vier chocolade tikkeneikes gekocht en verstopt in de koelkast Mups. Niet de meest ideale plek om iets te verstoppen want dochter heeft ze al gevonden Buiten tikkeneikes verstoppen doen we niets speciaal. Maandag is een feestdag dus moet ik niet werken. Dat is een bonus natuurlijk . Tot daar mijn PasenIk vind er persoonlijk geen bal aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Het kost me niet eens zoveel moeite Witte. Gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 wil nog een paadje uit de tuin halen (steentjes rapen dus) ga ik denk zo ff een uurtje doen, lekker in de buitenlucht, overdag te warm voor, en dan doe ik ook nog eens iets nuttigs en dan weer m'n bedje in met kopje thee en verder luisteren in m'n luisterboekFleur, mijn ad dosis is nu verdubbeld, maar dit is mijn bekende feestdagendip, je moet me met kerst eens zien, das nog erger, afgelopen kerst 2 dagen aaneen gedronken en gerookt, gordijnen dicht, en niet eens dronken worden, was echt erg, nu nog maar niet aan de komende kerst denken dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Trusten allemaal!Ik ga zo mijn mandje in. Niet het paasmandje....dat was vanochtend.Altijd leuk de kinderen met Pasen te helpen op school!Liefs Tine:roseMorgen weer een heldere dag.....moet gaan lukken!Per dag .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Jan chapeau Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 slaap lekker Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 gaby zat jij ook niet bij de AA? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Droom zacht Tine Je bent goed bezig!Ah Kerst...en Nieuwjaar...pfffff...tja...vreselijke dagen...maar tegen dan staan we vast een pak sterker!Ik ga ff op de bank hangen. Ben nog helemaal niet moe . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Voor straks wens ik je alvast lekker slapen dan Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Idem dito lekker kippetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Nee hoor Mup ik vind t helemaal niet zo heel gek.Das misschien wel gek dat ik daar als minderraar zo een mening over heb.Je hebt al zoveel geleerd hier en je was al zooveeel geminderd.Dat 0 misschien zelfs wel een bepaalde rust geeft nu.Zoiets??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden