igor Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 goede morgen allemaal.goed geslapen allemaal?een goed gevulde tafel met van alles staat klaar voor jullie.ik heb net eerst eventjes buiten gezeten en van het fluitorkest genoten. heerlijk alleen de vogeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Heerlijk dat geluid he Igor, hier staan de deuren al weer wijd open, ook al is het nog een beetje koud... Ook goeiemorgen overigens. En het ziet er lekker uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 mag je werken yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ik zou wel mogen Igor, maar ik hoef niet Lekker extra vrij, kan ik alles hier op orde brengen voor de pasen, hoop te doen... En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Tis zeker NUD vandaag? Nationale UitslaapDag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zat net trouwens nog even de laatste pagina's van gisteren te lezen.. En moest wel grinniken om Soothe. Hij wil een huis met een tuintje.... en legt dat dan vol met tegels... hier en daar :$ een uitsparing voor een plantje... .Heeft groene vingers.... Zie het helemaal voor me..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 kan hij net zo goed een groot balkon nemen en een hoekje zand nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hihi, dat dacht ik ook dus... zag het al helemaal voor me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 goeienmorgen yvonne en igorik wil ook een tuin met tegels..bah dat gewroet in de tuin is ook niks voor mijnlig elke dag vol met stront..buren hebben 7 katten ofzozo nu lekker eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Goeiemorgen Snoep.... hebben we een goede remedie tegen hoor , tegen die strond: neem een hond. Hondje hier stuift naar buiten zodra een 'vreemdeling' in de tuin ziet.... En de meeste katten weten wel dat ze een buurmeisje hebben dat niet van katten houdt, hihi. Ik vind de tuin juist zo heerlijk, tis een hele hoop werk, maar kan er zo van genieten, al dat groen... en straks ook weer veel potten met bloemen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 snoepje er is toch een kruid waar katten een hekel aan hebben? moet je bollie even vragen. en een hond nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ik heb hier een heerlijke tuin. op het moment vol gaten maar dat geeft niet. K&B hebben zoveel plezier van de tuin. ik zou het voor geen goud meer willen missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Zie ik het goed???? Henk in the house???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 nee geen hondal die verplichtingenmaar wat mijn zo opval hier,is dat een hoop mensen eenzaam zijn en een hoop alleenen vooral in het weekend,dan denk ik als die mensen nou eens mekaar opzoeken gezelligzo en nu douche...doeiii:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 ik zag ook zoiets henk hoe gaat het met de vlinders?????? en met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 snoepje sommigen doen dat ook geloof ik. maar er zijn er ook een hoop die er niet voor uit durven te komen dat ze alcoholist zijn en stel je voor...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 snoepje schiet eens op je hebt er nu lang genoeg onder gestaan nu wil ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 SNOEPJE POEPJE schiet eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Moghu lieve kanjers.Er bestaat inderdaad zoiets als kattenkruid maar dat heb ik zelf geen ervaring mee.Je kan heel weinig doen als er een kat in de tuin is als misschien een papieren zak opblazen en die laten knallen. Daar schrikken ze erg van en dan zie je ze na een paar keer niet meer terug.Als Soothe een tuin wil hebben, nou ik heb hier nog 400 vierkanten meter liggen hoor, mag ie zo hebben. Doe ik niets mee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Woehaaaaa, juffertje ongeduld, Snoep heeft waarschijnlijk nog maar net haar grote teen onder de straal gestoken. Snoepje, ik las dat ook . En ja... samen iets ondernemen zou een oplossing zijn als men niet te ver van elkaar woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Hhu ik ongeduldig ?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 Good murning Bol... Nou Soothe kan aan de slag dus Flinke klus dus: eerst helemaal tegelen...en dan een tegel of tien er weer uit voor de plantjes... Wat ook nog wel wil helpen is een emmertje water naar de katten goooien, vinden ze ook niet leuk. Hertshoornolie hebben ze een hekel aan ( paar takken er in dopen en neerleggen) Mottenballen stukkie in de grond duwen langs de rand... hebben ze ook een hekel aan. Kattenkruid vinden ze juist lekker Bol, hihi, jij wilt er een kattenparadijs van maken geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 jammer dat er geen web-cam is. er zit hier een echte directrice achter de pc. pootjes op het buro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 yvonne als hij nu beton gaat storten. is minder werk hier en daar even een gaatje boren voor een bloempje zie het al helemaal voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2011 Rapport Share Geplaatst 22 april 2011 NAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, is Henk er , gaatie er weer vandoor zonder ff binnen te komen.... Henk, we missen je.... echt. Hihi, leuk Igor.. Geen eigen account voor haar aanmaken hoor.... anders kom jij helemaal niet meer aan de beurt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden