Jan1000 Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik heb hier een waterpijp staan, met tabak. Niets mee gedaan. Iemand daar ervering mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik niet Jan..Rookte vroeger wel veel joints en later rookte ik het als ik niet dronk en dronk ik als ik niet rookte. Waterpijp met tabak heb ik wel eens in Egypte gedaan maar vond het niet echt bijzonder..Will Weet jij misschien hoe je hier in Belgiƫ aan meer informatie kan komen rond een assisenproces? Vind weinig terug via google.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Oesje, zware vraag. Ik denk dat je een insider moet kennen of zo, want anders lijkt het me moeilijk. Misschien eens bellen of horen aan de infobalie van het gerechtshof ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Daar ga ik niet verder geraken denk ik. Zijn feiten van 20 jaar geleden zoiets..dat gaan ze volgens mij niet vrijgeven. Diene nitwit van mijn zus zat toch een tijdje in den bak. Mijn zus was deze week een keertje op bezoek en godzijdank was dienen ezel er niet bij (tussen haakjes). Ze vertelde nogal rare verhalen van den diene.Dus ik denk ik ga eens googlen op zijnen naam.Zat ie voor roofmoord vast . Werd bestempeld als een psychopaat maar dat veegt hij in Ć©Ć©n of andere reportage van Terzake van de tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik vind veel terug over die reportage maar niets over het proces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Yvonne, Ik zit zelf wel lekker in mijn vel.Ik denk dat Fleurtje beter mijn boodschap begrijpt.En , Ik hoop dat Lytse en haar vriend de boodschap ook hebben begrepen zonder hier 600 nietszeggende berichten te moeten lezen en schrijven.Stoppen, Is heel erg moeilijk. Hoe je het ook wendt of keert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Minderen Sammy Bij de les blijven hƩ.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik vond jouw bericht heel duidelijk Sammy. Een eye-opener. Hoop tenminste dat Lytske hem ook zo gelezen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Zware jongen dus Fleurtje. Hoop dat je er meer over te weten komt. Via een dagblad of zo gva of hln ?Ha die mup se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Fleurtje,Ben jij aan het minderen????????????IK lees niet alles, maar dacht dat jij NU gestopt was. Maakt niet uit Ik bewonder je!Ik moet idd bij de les blijven Ik ben van het tijdperk dat Soothe zich helemaal lam zoop en geen uitweg zag.En zie: Al 3 en een half jaar clean Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Zo, ik ga mijn laatste groot schip vastmaken hopelijk, heb gevraagd om vroeger te stoppen. Trein naar Londen vertrekt heel vroeg en ik wil er echt wel opzitten Dag lieverds allemaal, see you on wednesday Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Hoop alleen dat het Lytske niet afgeschrikt heeft Eerste keer op ditjes en datjes en boem pats..Klein aanloopje had wel lekker geweest. Je warmt jezelf toch ook altijd op voor je spurten gaat. Ja ja I know I know... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik?? Nee hoor Sammy. Ik ben momenteel aan de stop. Lytske wou minderen vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Dus Soothe was Rae? Indrukwekkend! Kijk Rae...na een tijdje wordt jij zo droog als Soothe! Still watching you!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Fleurtje,Ik ben het met je eens!!!!Maar ik ben altijd te direct. Schrikt mensen af!. Ik kreeg hier vroeger ook vaak een BAN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Wie niet Sammy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ben jaloers Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Goeie reis Will! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Welk antwoord is dan juist op zo'n vraag?We hadden kunnen zeggen: Ja, het maakt wel uit dat je dit weekend een extra drinkdag neemt? Maar dat weet Lytse toch zelf ook wel lijkt me. Lytse, niet schrikken van ons hoor. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Fijne reis Will.Wel uitkijken in het verkeer, want die rare eilandbewoners hebben er een handje van om zich structureel aan de verkeerde kant van de wegvoort te bewegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik weet het niet kippebil..Wat je net zei had natuurlijk een gewoon antwoord geweest op een gewone vraag.Begrijp me niet verkeerd. Ik vond wat Sammy zei best grappig ergens. Hou wel van humor met een cynisch kantje. Alhoewel het niet grappig was bedoelt veronderstel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Sammy, je zit hier al wat langer aan de aanmelddatum te zien, maar ken je geloof ik nog niet. Ben je een jongetje of een meisje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk weet het niet kippebil.. Wat je net zei had natuurlijk een gewoon antwoord geweest op een gewone vraag. . Kippebil :$Ja natuurlijk was dat een gewoon antwoord op een gewone vraag. Maar soms stelt iemand een vraag terwijl hij of zij echt zelf heel goed het antwoord weet. Dus dan snap ik wel dat iemand zomaar een nogal absurd antwoord gaat geven. doe ik bij mn zoon ook wel eens. Wordt ie boos van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Ik hoop dat Lytske, gewoon blijft komen ondanks mijn bericht. Maar ik ben ervan overtuigd ,,,,,,,,,,,,,Dat je er zelf klaar mee moet zijn. Met de DRANK!!!EErder stop je Niet. Of het nu 1000 of 3000 berichten hier zijn. Genoeg is genoeg. KAPPEN< STOPPEN.Of je partner nu wel of niet mee doet . Maakt niet uit. Je kapt met die zooi.Of je kapt met je partner !!! die niet wil stoppen. Of je kapt samen met die troep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 april 2011 Rapport Share Geplaatst 23 april 2011 Jij jut je zoon gewoon graag op . Bandiet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden