Spring naar bijdragen

maandag 25-4-2011


igor

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal
Best leuk hier nu. Vannacht nog met meneer vlam op msn gezeten. Dus hij is er nog. het gaat allemaal erg langzaam, maar eigenlijk is dat wel beter toch.
Erg leuke man.
En nu ben ik moe en beetje katterige kater. maar ja uiteindelijk werd het dus toch nog een leuke Pasen. Jiha
vandaag dan eindelijk eens aan mn wallpainting beginnen.
En ik wil zo graag met een nieuw ontwerp beginnen voor een kostuumonderdeel. maar ja, dan moet ik maar niet tot 03.30 met een man babbelen. :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 236
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hoi hoi lieve allemaal:present:

Even iedereen een fijne 2e paasdag wensen en melden dat ik na mijn uitglijdertje weer op dag 8 droog sta... Dus ik zit weer op het goede spoor.

Zo, en nu ga ik weer lekker de tuin in... genieten van het prachtige weer!:D

Liefs, Tobbertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God, wat is het mooie weer een martelgang als je niet mag drinken. :( Een kouwe klets (of twee, drie, vier...) zou er wel ingaan nu. k moet wat eten maken, maar 'k heb totaal geen trek. Iemand wat eetlustopwekkende tips? Behalve het drinken van een Beerenburg, Underberg, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pannekoek met spek, slagroom en heerlijke stroop.
Gebakken eieren met spek
Gebakken eieren met kaas
Tosti met curry
Snert
Groentesoep
Aaardappelen, gehaktbal en spinazie enzovoort.

Verder veel water, thee, colaatje tussendoor en geen drank.

Mooi weer is te doen zonder drank Gunn, echt waar. Gedachten loskoppelen en denken aan de laatste slempartij en de gevolgen. Niet drinken is niet zielig, prima te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt lekker Sowhat. Alleen jammer dat ik geen rucola, avocado, zwarte en groene olijven, kleine tomaatjes, bosuitje, kappertjes en hollandse garnalen in huis heb.
Stokbrood moet er nog wel zijn. :P


Ik word vervelend. Ff wat anders doen dan maar. Tot later. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sowhat,

Klinkt smaak'lijk, 'k heb de ingredienten echter niet in huis.

@BamBam,

Hé vriend, jou ken ik nog! Foei, die zware kost moet 'k niet aan denken nu. Wellicht houd 'k 't op geroosterd brood met cottage cheese, schijfjes tomaat en groene pesto.

@Borretje,

Water drink 'k voldoende. 'k heb extra ingeslagen voor de feestdagen. Water van de Lidl (Naturis-Chambon: zes anderhalve liter flessen per pak)

Dank voor de tips, u allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt ook lekker Gunn.

Denk aan HALT. Hungry, angry, lonely and tired. En goed eten met dit weer is sowieso belangrijk. Oke, back to work.
En ja, ik ben er nog steeds. 4,5 jaar droog en bevalt nog steeds goed. Ga naar AA, elke week, contact met mn sponsor en doe stille voort. Het leven vind ik niet altijd gemakkelijk maar ik ben gelukkig.
En met drank was het leven een stuk zwaarder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie middag frummertjes :D
jullie willen het verhaal hoe het was gegaan nou :wacko: babbel had teveel babbels :o de kip is van de leg, de katten zitten hoog in de boom, puck komt niet meer uit de nek van bollie, de kikkervisjes zijn per ongeluk opgeslurpt toen babbel even wat wou drinken en knabbel had wel zin in een visje. maar verder was het gezellig hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...