igor Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 goede morgen allemaal.ik zal heel zachtjes doen. slaap maar lekker uit allemaal dan zal ik heel zachtjes de tafel feestlijk dekken.K&B ook rustig, zachtjes doen ssssssssssssssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 goede morgen bollie. slaap uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Hey goeie morgen Igor, jij ook al zo vroeg op? Nou waarschuw die twee maar van je hoor, ik heb Puck al ingelicht. Het wordt voor haar vandaag haar feestje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 ik zal ze zo even netjes maken en vast een zwembroekje aandoen en zwembandjes om . het wordt schitterend weer. zeg je de katten wel even dat K&B geen ervaring met ze heeft, dat ze dus wel extra lief zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ja heb ik net gedaan Igor. Pommetje werd er gelijk helemaal gestresst van, zoiets van, ff gauw al het eten op eten, waar zijn m'n speeltjes want daar mogen ze niet aankomen, rond kijken waar ze het best naar toe kan vluchten, en Kwiebus had zoiets van, Jesuz zeg, nog meer van die druktemakers die aan m'n oor kunnen hangen?Ik wil zonnen vandaag en met rust gelaten worden. T'is Pasen baasje. Ben geen haas maar een echte kater hoor hé. Ik heb aan een hond meer dan genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen bolletje, igor, hannah en de rest:rose:Wat me opvalt sinds ik niet meer drink, ik kan niet zo goed meer uitslapen, was om half 8 klaarwakker, haha. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 nou aan het eten komen ze niet denk ik, en als ze een beetje lief zijn krijgen ze vast nog wel een knuffeltje. en druktemakers HOEZOoooo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 lekker he summer. kun je heerlijk genieten van het mooie weer.ik heb uitgeslapen vanmorgen hoor ( ik lag er alwel om 21.30 in, ik was totalloss) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goedemorgen AdB-ers. En speciaal voor Igor en Bol: fijne dag samen! De anderen wens ik natuurlijk ook een fijna dag, maar .. joe know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ook goeiemorgen allemaal.... Hier ligt de rest nog heerlijk op één oor..... Lekker laten uitslapen dus..Eerdt maar eens even een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Goeie morgen Summer en Hannah,Summer dat is niet zo gek hoor dat je niet meer uit kunt slapen. je hebt niet zoveel slaap meer nodig. Je doet je lichaam geen geweld meer aan. Het is niet meer de hele tijd bezig om te herstellen, en de alc. af te breken. Bovendien heb je dat toch als het s'ochtends vroeg licht is.o kijk eens aan, nog meer vroege vogels.Moghu Vonneke en Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 dank je mupke, zal zeker lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Wat er ook tegen zou kunnen zitten Mup, het weer zit mee, zoooooo fijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik zie het nu pas staan: tweede paashaasdag???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Heyy,Igor, ik lag er ook vrij vroeg in, mijn hele ritme is andersbolletje, idd, ik merk nu dat het s'ochtends vroeg licht is, mijn innerlijke wekker:clock: ging vanochtend volgens mij voor het eerst af:). Goedemorgen Mupke en Yvonne, ik ben hier ook al lekker aan de koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 hihi, 2e paashaasdag:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 DOUCHE BEZET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Is goed hoor Igor, ik was toch nog niet van plan... moet nog ff helemaal wakker worden, hihi. Ik neem eerst nog wel een bakkie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Schiet es op jij. Er zijn er hier meer die stinken ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Oh ja, en wil je dit keer wel je zeep zelf opruimen..?? Fleur was geloof ik effe helemaal niet blij met je gisteren, had een aardige smakker gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Mup dus na Igor??? Oke, ga ik daarna wel. Moeten maar zo'n nummertjes apparaat neerzetten denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 hihi, ga ik daarna, heb nog een lekkere bak koffie hier staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Nummertjesapp. is oke Yvon. Wie het eerst komt he. Straks tegen 9-en staat de hele meute bijna gelijktijdig op en dan wordt het dringen. Ik doe gauw nog even een koffie en dan is de douche wel vrij denk ik.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Fijne dag Mup... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 goeienmorgen allemaalzo het is weer maandag...gewoon wasdag.,.en nog goedkope stroom ook vandaagdus maak er gebruik vanvanmiddag bij me kleindochter op visite..en vanavond strijkenigor ..gedraag jewel bij bolletje he..netjes met twee woorden sprekenen neem een extra deo in je tas mee...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden