may Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 vies he bier jammer maar kom op wij steunen elkaar hier toch allemaalik moet er nog mee beginnen en van dat bier dat vind ik echt en wijn smaakt ook niet lekkerzoete alcohol vindt ik wel lekker maar koop ik niet dan is het einde helemaal al in zichthet is de alcohol drucs waar je lichaam om vraagt:wine: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 vond ik het maar vies... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hallo mensen.Ook ik ben er weer om jullie te vermoeien met mijn mismoedig gemijmer.Bla, bla, bla, *zeur*, bla, bla, bla, *zwets*, bla, bla, bla, *zanik*, etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oeh, wat is het ineens akelig stil hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Boe boe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hé Soothe, Da's weer een hele tijd g'leden. Vermits je dezelfde Soothe bent van pakweg twee jaar terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Zekers Gunn. Hoe houdt hij het vol.Nog steeds dezelfde.Hoe marcheert u tegenwoordig?Lukt het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: GunnOeh, wat is het ineens akelig stil hier... sorry, was even met de goulash bezig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Maak van dat marcheren maar kreupel voortstrompelen. Me doelloos door het leven heen zien te klauwen. Futloos, verslagen en hopeloos depressief. Maar voor de rest, a day at the beach. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Maar voor de rest, a day at the beach. Mooi gezegd.Zelf ben ik ook af en toe wat down, maar hopeloos depressief is een drama.Sterkte met alles. Altijd licht ( ook al zie je het nu niet )aan het eind van de tunnel.Sterkte met alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Nu even met woef lopen.Of woef met mij, ook dat kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 wat heb je voor woef Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dat licht aan het eind van de tunnel zou zowaar ook een aanstormende trein kunnen zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: GunnDat licht aan het eind van de tunnel zou zowaar ook een aanstormende trein kunnen zijn... hey!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Hi hi...humor het je wel Gunn! Dat is ook een kwaliteit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 @Sowhat,Jawel, Citalopram. 20mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik kan er niet om lachen...sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik bedoel het niet vervelend Lenie, als dat zo overkomt sorry dan...Ik bedoel dat je met humor naar jezelf en de situatie kunt kijken en dat vind ik een kwaliteit en ik wou dat ik dat kon:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Heb trouwens de tekst van Gunn ook niet letterlijk genomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 oh oke....sorry voor mijn reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Leni, een Cairn Terrier. Jimmy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hahahaha....en die sleept jou mee?mijn hondjes gezien...de schattige knuffelbeestjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Waar staan jouw hondjes dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ...dit snap ik niet he?die Tactive ( ofzoiets) is zo aan het opletten dat je niet scheld etc...maar als je een vraag hebt krijg je geen antwoord.hij is toch wel een tijd online geweest.( is het wel een hij?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Tactive is heel de dag aanwezig.Het zijn zij'en en hij'en.Kan zijn dat ze om vijf uur kappen.Je krijgt altijd antwoord.Als ze al weg zijn, krijg je morgen antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden