Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hihihihi...sorry Aicha...zie je al helemaal lopen.wat dat betreft ben ik blij dat ik nooit last van een kater heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sowhat bij mij is het op dit moment wel erg gesteld. Als ik een kop koffie wil drinken ligt de helft er naast.Als het morgen niet beter gaat ga ik voor zeven dagen naar de detox. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 sjee meid....wat erg lijkt me dat.wens je heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik krijg wat van die domino types.... over dubbele agendas gesproken...dan nog liever een debiel pbtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Lenie, het is geen kater. Als je lange tijd veel gedronken heb zijn het de ontwenningsverschijnselen.Bij mijn eerste opname voor een detox kon ik niet eens meer lopen, moesten ze me met een rolstoel naar binnen rijden. En als ik moest eten moest ik gevoerd worden. Kon geen lepel of vork meer vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 de detox is fantastisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Aicha......echt??...dat heb ik nog nooit mee gemaakt.kan me er geen voorstelling van geven.terwijl ik toch makkelijk 4 six-packjes per dag weg dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sowhat, ben ongeveer 14 dagen flink aan het drinken geweest en Henk en detox is niet leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 sowhatdo you care? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Aicha, dat hoort er allemaal bij.Daarom drink ik niet meer.Ik wilde dat niet meer.Hoe denk je het na de detox aan te pakken?Al een soort plannetje gemaakt, opdat dit niet meer gebeurt?Trillen, schudden en shaken is mij bekend.Je helpt wel je zenuwgestel naar de bliksem.Dus word verstandig, zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dinah, ze wilde drinken. Zo is het gekomen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 'k ben even stofzuigen en dweilen.( zinnen verzetten heet dat toch?)pffff....zo geen zin!..maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Klopt, een weekje staat er wel voor.Veel water drinken, als je nieren gepekeld zijn.Vitamine B1 en een Multipil.De detox is beter, daar krijg je 100 mg B1 in je kont.Het maagdarmslijmvlies neemt zo toch niets op.Vitaminen helpen slechts als je droog staat.Nog even zo doorgaan, en je krijgt net als ik, alcoholische polyneurophatie.Dat is niet leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 tegen sowhat natuurlijk, dinah...dat staat er toch...enfin, ik moet er eens vandoor,eerst effe gauw douchen... allee zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Terugvallen kaatsen je om de oren tegenwoordig Niet zo lekker...Rae, ik heb je nog niet gelezen vandaag..Gaat het wel goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dinah en Soothe, sinds ik gestopt was met drinken was ik alleen nog maar depressief. Naar 2 maanden is het daardoor mis gegaan. Maar ga het nu anders aanpakken. Bedankt voor jullie reactie doet me goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sowhat, ik kon ook niet stoppen.Stond ermee op en ging ermee naar bed.HĂ©Ă©l veel!Maar nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Soothe komt allemaal wel weer goed. Huisarts gaat mij morgen die injectie geven en ga nu pillen op halen tegen de ontwenningsverschijnselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Sterk zijn terwijl je je down voelt is superlastig . Maar je klinkt héél positief Aicha na deze ervaring. Dus je staat een stuk verder dan de vorige keer.Kom maar effe binnenwippen, zo weer buiten. Beetje bijblijven anders moet ik straks weer een heleboel bijlezen en daar heb ik niet zo'n zin in.Duuuuuuuuus...en vogel is geen mus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Dinah, er zal we een aanleiding zijn.Iets dat triggert.Maar dat moet uit de weg."Redenen" zijn er altijd in het leven.Loskoppelen. De drank en de "redenen" niet aan elkaar knopen.Een drinker wil drinken en er zal altijd een "reden"zijn.Zoniet, dan zoeken we een reden.Je zou dus kunnen zeggen dat het dorstig weer was endat klopt.Toch maar bij een frisje houden, of een thee.Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Aaaaaaaaaaaaah en als je van de duivel spreekt ziede zijne staart :DDoemme en ik moet er net terug vandoor. Ik lees het well Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Goed dat je hulplijnen uitgooit Aicha.Actione. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ik was er ook niet Ă©Ă©n twee drie.Een mega terugval geval! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Henk, ik mag dat Café weer in, maar boter bij de vis.Dus ieder drankje betalen.Echter, ik heb er niets te zoeken.Aan de bar met een spaatje. ?Mooie huisjes in Wassenaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 klopt wijfie..alleen bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden