Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Volgens mij gaat het wel goed met jouw, Henk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Oh Oh de moderator heeft ons gehoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... maar leest men liever nobelprijswinnaars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hebben ze jouw spelfouten verwijderd jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 oprechte vragen beantwoord ik altijd jopie!valse trouwens ook!maar waarom nou weer dat verslaafdengedrag?wat bedoel jij daarmee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ZoGegeten, nu dan eindelijk dat bad. En dutje. Mezelf uit de buurt van de glijbaan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Indeed Jopie, Er is nog geen trek, en dat wil ik graag zo houden.Maar ik weet dat het op de loer ligt. Eenmaal trek ben ik niet sterk genoeg en ga ik voor de bijl. Weet ik uit ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 hm... dat henkie voorspelt mij niet veel goeds joppie,en van dat misschijn worden we niet veel wijzer... maar we zien wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ... maar het doet me deugd dat je ineens voor je spraakgebrek durft uit te komen,ik ben er zelf vroeger erg mee gepest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ik kon de sisklanken niet maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 goedenmorgen tesaam.schaam me dood...ik heb gisteravond gedronken.het ging zo goed!!!!!!!!!nu eerst een bak koffie...en een paar KM lopen met de hondenkan ik ondertussen eens ernstig over mezelf nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 lieve lenie, ik leef met je mee! heb een tip: zonder honden denk je dieper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Was het antwoord te moeilijk henk? Betwijfel ik ten zeerste.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ...om de haverklap gaan ze douchen... over poepen hoor je ze nooit... enfin, doe ik wel effe voor ze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 zal je altijd zien... komt die fleur net weer aan! ...heb ik iets gemist?eh...als het belangrijk voor je is, wil je me dat zeggen dan graag? kan ik intussen even zie boven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 quote: Originally posted by: henklieve lenie, ik leef met je mee! heb een tip: zonder honden denk je dieper... ik ga aan de waterkant zitten en de honden vermaken zich wel.god wat baal ik zeg..bah!!!!!ik ben weg..tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Poepen is voor Fleur iets anders dan voor jou, Henk. Hoewel ... ... viespeuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Lenie, niet te veel balen hoor. Je bent goed bezig, onthoudt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Vallen en opstaan Lenie Hield jij niet van die stamp onder je kont? Denk dat jij het was...Hups!!! Stamp onder die kont van je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Leni,Goed da je baalt!Een teken dat je er niet lichtvaardig mee omgaat.Maak een nieuwe start en tuin er niet weer in.Beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald.Ik wens u sterkte.Wandel lekker, met de blik op oneindig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Tja dat heb je als je niet oplet Henk..Selectief lezen noem ik dat Het is niet belangrijk..het viel me gewoon op toen je stempels uitdeelde.Dat vraagt een p meer Jaap Ben weer mee weg. Dochter zou zeggen..Boeit niet, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Ha die soothe..lang geleden..Speciaal voor jou Laat ons zeggen voor pasenLaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Maar die p hoor je niet toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Fleurtje,Geen bericht goed bericht.Althans, daar gaan we vanuit, toch.Van de Paashaas.Zoef zoef, I'm late, I'm late, I'm late!!! Laters wellicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 ziezo...wat nou extra p jaap... volgens brusselmans niet hoor!zeg fleurtjr, als ik uit die cryptologie van jou moet opmaken dt een of ander rhetorisch lijkende kwestie over spiegels een welgemeende vraag aan mij was...... dan heb ik die inderdaad beantwoord met mijn gezwam over mijn gedicht reflex, dat, zoals je misschien weet, ook weerkaatsing betekent... naast de meer gebruikelijke, als snelle impulsieve reactie...maar enfin, zeker weten doe ik het nog steeds niet geloof ik... wat jij nou bedoelt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden