Spring naar bijdragen

Donderdag 28 april 2011


will

Aanbevolen berichten

quote:


Originally posted by:
Nien

Goeie morgen jan,


je houd het goed vol he!!! Knap hoor



Hoi Nien, dank je, ja ben me nu ah wapenen voor komend weekeind, weer alleen en dan is het dubbel moeilijk, het kan en niemand merkt het, maar goed, zal me weekeind goed volplannen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 258
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen:)

Niwi,
knap hoor je 100ste dag niet roken! Had gehoord dat het storm schijnt te lopen bij artsen en andere instanties om te stoppen met roken. Het wordt nu toch helemaal vergoed via het basispakket?

Nien,
goed zo, dag voor dag! Op een gegeven moment gaat het gemakkelijker. Dan wordt de trek minder en makkelijker hanteerbaar.

Hier heeft mijn vriendje vanmorgen vanuit de snelweg 112 moeten bellen:o Auto was stilgevallen in de file en wilde toen de file oploste niet meer rijden...Tja, en dan sta je dan...op de linkerrijbaan:huh:
En nu staat hij bij een benzine pomp op de Route Mobiel te wachten...Balen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal,
pfffffffff...... nog niet helemaal wakker, en moet een paar belangrijke dingen regelen vandaag, btw, schade zien te verhalen (had een doorrijder) en ook nog een zakelijk gesprek zo, dan werken en vanavond cursus, dus hoef me niet te vervelen, en wat heerlijk dat ik dit allemaal nuchter kan doen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi,
nou die 13 euro is ook nog te overzien:) Volgens mij wordt nu sinds kort in NL alles via het basispakket vergoed en daar iedereen zo'n basispakket heeft...Was laatst zelfs op het nieuws dat Campix moeilijk te krijgen was waarschijnlijk vanwege de run er op. Het is inderdaad alleen op recept verkrijgbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Straks komt de scherpschutter. We gaan wandelen met de hond. Fijne vent, echt. Ook 1.5 jr gestopt met drinken, en ook een burn out. Ik dacht al meteen, straks zit ie ook hier, hahaha. Maar nee. Mischien komt ie nog. kan ook he, zal ik hem introduceren.
Volgende keer als ik snachts wakker word wil hij dat ik hem wakker maak. Gaan we praten. Hoe vind je dat nou. Dat is lief.
Denk dat ik door dit gebaar al goed slaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi,
Wat moet dat een verademing zijn, letterlijk:) Heb zelf nooit gerookt, maar kan me er iets bij voorstellen. Èn je bent ook mooi verlost van die stank in je kleren. Dat vind ik altijd zo vies, dat ik ruik aan de klanten in de winkel waar ik werk wie rookt en wie niet....

Woman,
dat klinkt als eindelijk een goeie:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
niwi

Jan,


als je dan gaat drinken...dan ben je toch ook nog alleen ?..



Ja dat is waar! Voel me echter al snel alleen en duik dan weg normaliter.
Zal wel kijken of ik het weekend kan plannen met klusjes, zwemmen, fietsen etc.
Hopelijk mooi weer, dan ook in de tuin wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...