Spring naar bijdragen

zuurpruim

henk

Aanbevolen berichten

Pff die pijn trekt niet weg..vreselijk, kan bijna niet typen.. en kan me ook niet concentreren.. wat zou het toch zijn, kou op de spieren? Of is dat iets van vroeger en tegenwoordig achterhaald? Ga maar even douchen, scrubben, bodycreme op, gemakkelijke kleding aan, dan gaat het misschien wel weer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

grrrrrrrrrrrr krijg een antwoord van dochter die ik helemaal niet wil horen grommmmm meteen chagerijnig moppermopper....maar dat mag ik eigenlijk niet zijn argggggggggggggggggggggggggggg niet op haar &%$@#@# maar ben het inwendig wel even behhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh even wat anders doen Sha...klere kattebak maar verschonen grgrgrgrgrgrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja kan je wel eens hebben...baal enorm dat het dan toch even mijn gedachte passeerde..lekker een biertje :( maar ik doe het niet...is alleen even dat trekmomentje wat opkwam...
dat is alweer over maar toch....ga even telefoontje plegen, nog fijne avond....:sun: tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankjulliewel voor alle hartverwarmende reacties, doet me heel goed.
Gister kon ik al niet meer stoppen, wou het allleen ff melden, zat sóchtends al aan het bier :$
zo stom dat ik op zo'n moment dus niet de eerste kan laten staan, heb gewoon alles afgezegd, vanochtend natuurlijk een kater, en angstig,niet normaal.... nee, ik kan het niemand aanraden!
gelukkig vandaag helemaal geen trek, das wonderlijk, want ik had vrij genomen om (schrik niet) te kunnen drinken vandaag, wou gewoon 2 daagjes helemaal van de wereld zijn, en dan de draad weer oppakken, hoe raar ik kan denken :wacko: maar niet gedaan,al het bier weggegooid vandaag,niets meer in huis, ik besluit het maar als een uitglijder te zien, en ga gewoon weer door!

en weet je, drank doet niet meer voor me wat het vroeger deed, ik had geen fijne dronkenschap, ik dronk gewoon om te verdoven en zelfs dat lukte niet, het is gewon over tussen mij en het bier, maar ik vindt het vreselijk wat ik gister heb gedaan, en alles moest er ook meteen voor wijken he, dus de vraag of ik een alcoholiste ben is hiermee wel beantwoord, hoop dat jullie me niet volgen ,het is het NIET waard,

Liefs Gaby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Gaby, nog bedankt voor je reactie in de 'wie is wie'. Zie dat je een terugval hebt gehad met bijbehorend waardeloos gevoel...* voor je, maar wel super dat je weer bent gestopt! Ik ken dat: weer beginnen en eigenlijk al weten dat het weer een poos gaat duren voordat ik weer stop, daarom des te beter dat je na 1 missertje al tot inzicht bent gekomen dat het niets goeds brengt. 'Gewoon' de draad weer oppakken en de uitglijder snel vergeten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Mopperrrr..in het algemeen zijn er altijd wel mensen die reageren op stukjes beginnend met de zin
' in het algemeen' terwijl er moppermopper
in het vooafgaande stukje toch duidelijk een naam stond vermeld knargknarg
dus om dan te zeggen ' in het algemeen' duid mijn inziens dan toch niet helemaal op
' in het algemeen'
maar dat zal mijn inziens wel eerder zijn omdat er geen naam genoemd durft te worden gromgrom
' in het algemeen' kan ik soms niets met dit soort dingen
en kan ik me beter even afreageren op zuurpruim moppermopper
goed van jezelf Shaatje :sun: om dat lekker hier te doen
' in het algemeen' zal de betreffende persoon zich wel niet aangesproken voelen
aangezien ie hier waarschijnlijk wel niet leest knargknarg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sha, 'goed dat je hier van je afmoppert, ik had zelf niet het idee dat Henk weer aan het drinken is geslagen, omdat ie al een tijd gestopt was, dat ie inene weg was, weet ik aan zijn vlinders :) maar het was wel inene rustig op het forum, maar ik ben blij dat jij nu meld dat zijn computer gecrasht is, dus hij zal binnenkort wel weer binnen komen fladderen, lijkt me gezellig

En Sha wens je een goede maandag, ik heb dat altijd met de woensdag ;) enne, we nemen vandaag de eerste niet he :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kwam er ook wel een beetje gek over Niwi..toegegeven..
Maar ben er zeker van dat je het niet zo bedoelde.
Kreeg dezelfde vibe als Sha toen ik het las.
Persoonlijk vind ik het alleen niet zo fijn dat er op dit draadje over wordt gesproken. Alhoewel ik ook begrijp dat Sha haar 'gemopper' niet op de dagdraad wou gooien.
Waar is de gulden middenweg soms?
Er zijn geen botten gebroken..
Kiss and make up

Ik zou zeggen ik geef het voorbeeld maar ik haat de wereld op het moment :devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar maar sommigen lezen mee, sommigen hebben het forum niet meer nodig, voor sommigen sprak het forum niet aan, etc..
Dus dat is moeilijk te zeggen maar vast niet zoveel als jij er noemt natuurlijk.

Je hebt zeker een punt. Ook in wat je zei maar zoals Sha aanhaalde is het gek als het in het blokje ervoor gaat over Henk. Als je dat een bericht plaatst met die inhoud, link je dat meteen aan Henk als persoon en niet die 1470 anderen..
Dat gebeurt automatisch toch?
Op die manier kan het aanvoelen alsof je insinueert dat Henk terug aan de alcohol is. Voor iemand die effectief niet drinkt op het moment en daar nog steeds een probleem mee heeft kan dat als een steek in de rug aanvoelen. Vooral omdat de persoon in kwestie het niet kan aanvechten.
Omdat Sha en Henk heel close zijn denk ik dat dat ook moeilijk voor Sha te pruimen was.

Maar ik denk dat ik teveel denk op het moment. Ik kan niet spreken voor anderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gaby

maar ik ben blij dat jij nu meld dat zijn computer gecrasht is

Ohhhhhhhhhhh Gabsebabs....ben je blij dat zijn compter gecrashed is?
Wat zeg je nou :huh:

Da's toch niet aardig van je :D
Ga ik zeggen hoor...........................;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Fleur,
Naar aanleiding van mijn bericht van gisteren van 9.41 en jouw reactie van 9.57
blijf ik toch bij mijn beslissing.
Het is trouwens niet de eerste keer sinds 23-8-2009 en ik heb er geen zin meer in.
Ik voel er weinig meer voor om ervaringen te delen en proberen een ander nog wat te helpen
en dan zelf met een rotgevoel hier weg te gaan...dan zeg ik maar beter niks meer
Na bijna 25 jaar AA, waarvan de laatste 23 jaar broodjenuchter, zal het me nu ook wel lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...