igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hier ook pikkedonker. er zullen zo wel flink foto's gemaakt worden van bovenaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: SusanaIk zit met een probleem: mijn zoon wordt 9..hij vraagt voor een mobiel..wat denk jullie over? nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedenavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Zou het idd niet doen susana... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 bliksem/onweer? hier is het nog hartstikke mooi buiten, zal eens op buienradar kijken, zou het wel sneu vinden voor alle mensen die vannacht al op hun plaatsje op de vrijmarkt gaan zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 luister nou ff radio 2zo lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Hier ook nog goed weer, zo maar ff met de hond uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Volg de beurszit hieren kijk met een half oog x factoroh ja, luister ook naar mijn vriendin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nu ff de hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hier nog heerlijk weer....ga zo maar weer de honden doenal denk ik niet dat ze veel doen..omdat we onderweg waren naar Niets vanmiddagik zit in een goeie hoek zie ik al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 max weet je wel ongeveer dan wat je vriendin heeft gezegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ha gelukkig Janneman is ook weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedenavond,Heb (nog) niet alles terug gelezen en weet dus niet of de avond voor iedereen goed is maar wens het ieder in elk geval toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 nou sowhat mag je wel op tijd naar bed gaan ik wou morgen eens proberen om uit te slapen. ik ben zo moe als een hond steeds pfft. wordt er niet vrolijker van en de trek wordt er ook niet minder door maar 'gelukkig' zit de antabus er nog steeds in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 hier binnen is alles nog droog harry hoe gaat ie met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik zou het doen Sussana,Heb er voor mijn kleinzoon ook een gekocht toen hij die leeftijd had.Vind het gewoon veilig, je kan hem bereiken en hij jou als het nodig is.En bedenk wel, we leven in 2011... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Vandaag een slechte dag...goede week gehad, niet gedronken, vandaag toch weer voor de bijl gegaan Forum is misschien toch geen ondersteunend middel voor mij: ligt misschien aan mijn bijdrages, maar heb hier nog geen 'kliks' of steun ervaren....weinig tot geen reacties op wat ik hier schrijf, een hoog "ons kent ons" gehalte, moeilijk tussen te komen. Mijn gevoel is nu: teleurgsteld (in mezelf, want weer gedronken), boos: ook op mezelf, maar ook vooral: alleen, op mezelf terug geworpen, zoekende: hoe nu verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goed Igor, binnen droog en buiten ook nog.Jij ook lekker in je velletje?Lees dat het bij Bolletje donker is en onweert, hemelsbreed is dat niet zo ver bij mij vandaan, ben benieuwd.Zit wel een rivier tussen natuurlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Erik, helaas....maar nu gaan we er volle bak tegenaan....als ik dan heb gekund...kun jij dat zeker ook....en nu gaan we de strijd aan om te kunnen aanvaarden dat we niet kunnen drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 goeie avond samen.net terug van de vrijmarkt, sommige hebben hem al aardig geraakt.komt mij bekend voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 erik alle nieuwkomers worden van harte verwelkomt. misschien moet je het zelf ook tijd geven. en als je iets kwijt wilt gewoon 'inbreken' hoor. ik weet niet hoeveel je gedronken hebt maar hoe kijk je er morgen tegen aan als je weer helemaal 'helder'bent ? kom op niet te gauw opgeven. zit me nu zelfs een beetje schuldig te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Erik,Kijk naar die goede week en leer van die slechte dag...Enne, we zijn hier allemaal als "vreemde" binnen gekomen, geef het even de tijd om te groeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 http://www.startpagina.nl/radio.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Erik,misschien kun je op het forum komen voordat je begint te drinken?...en het dan vertellen...dat je je niet goed voelt....dat lijkt me toch beter dan achteraf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 m'n velletje zit nog niet zo lekker harry . beetje zenuwen voor volgende week. ik weet dat ik moet oppassen want een busje 'vergeten' is zo gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden