Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april

igor

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
GewoonErik

Misschien niet zozeer bewijzen....maar ik heb pijn ervaren van het gebrek aan reactie op mijn posts

Zeg grapjas. Ik heb net even jouw berichten nagezocht. Je schrijft vooral op Woordomino. :D

Nou serieus ff. Ik snap dat wel. Echt. Maar je ziet nu toch wel een wisselwerking ontstaan? Er wordt op je gereageerd. Omdat je meedoet. Meedoen met het gesprek is wat anders dan een berichtje plaatsen als: ik heb lekker gegeten. Snap je wat ik bedoel? En er is niks verkeerd aan om te schrijven dat je lekker gegeten hebt. Doen we allemaal wel eens hier. Maar dat nodigt ook niet zo uit voor een ander om daar verder op door te gaan.

* tikfoutje hersteld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En nu ik hier toch ben aan beland, wil ik even melden dat het matig drinken/minderen dat ik sinds 4 april doe, me goed afgaat. Ik voel mijn grenzen veel beter dan voorheen en kan er nu ook naar handelen. Het is natuurlijk nog geen maand, maar ik ben hoopvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehhh zo werkt t nou eenmaal op een forum die gemaakt is voor alcoholisten Erik
Het is niet anders
En de tip van Mup zal je ook wel meer aandacht op gaan leveren.
Dus het is aan jou vind ik...
Het is leuk om je te lezen en om iemand te helpen en zo kan jij ook weer andere helpen
als die een keer knijp zitten
Wedde dat je het morgen ook kunt.
Go for it!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
GewoonErik

Ik heb inderdaad berichten geplaatst in de categorie "lekker gegeten", maar ook zeker veel inhoudelijke posts: zoekende naar de juiste toon om aansluitiing te vinden, want dat is het enige wat ik zoek...

die aansluiting zul je heus wel vinden. als je dat wilt. Het begin is er toch nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...