Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikMisschien niet zozeer bewijzen....maar ik heb pijn ervaren van het gebrek aan reactie op mijn posts Zeg grapjas. Ik heb net even jouw berichten nagezocht. Je schrijft vooral op Woordomino. Nou serieus ff. Ik snap dat wel. Echt. Maar je ziet nu toch wel een wisselwerking ontstaan? Er wordt op je gereageerd. Omdat je meedoet. Meedoen met het gesprek is wat anders dan een berichtje plaatsen als: ik heb lekker gegeten. Snap je wat ik bedoel? En er is niks verkeerd aan om te schrijven dat je lekker gegeten hebt. Doen we allemaal wel eens hier. Maar dat nodigt ook niet zo uit voor een ander om daar verder op door te gaan.* tikfoutje hersteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nou moe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Wat is er Harry? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 En nu ik hier toch ben aan beland, wil ik even melden dat het matig drinken/minderen dat ik sinds 4 april doe, me goed afgaat. Ik voel mijn grenzen veel beter dan voorheen en kan er nu ook naar handelen. Het is natuurlijk nog geen maand, maar ik ben hoopvol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Eerst dacht ik ook "Wat zeg je nou Leni" maar hoe langer ik dit volg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Dat begrijp ik, maar ik hoop(te) ook op een klik zonder acute drinkbehoefte. Tot nu toe voel ik me een buitenstaander op het forum, maar zodra ik vertel dat ik aan het drinken ben krijg ik ineens allerlei aandacht....en dat snap ik gewoon niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: TeveelEerst dacht ik ook "Wat zeg je nou Leni" maar hoe langer ik dit volg... Dit bedoel ik nou... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: TeveelEerst dacht ik ook "Wat zeg je nou Leni" maar hoe langer ik dit volg... Ja, hoe langer je dit volgt ......? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ehhh zo werkt t nou eenmaal op een forum die gemaakt is voor alcoholisten ErikHet is niet anders En de tip van Mup zal je ook wel meer aandacht op gaan leveren.Dus het is aan jou vind ik...Het is leuk om je te lezen en om iemand te helpen en zo kan jij ook weer andere helpenals die een keer knijp zittenWedde dat je het morgen ook kunt.Go for it!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik snap het even niet Erik, daarvoor ben je toch op het forum? Om te stoppen, minderen en daarbij hulp te krijgen en geven aan anderen? Wat wil je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 erik heb je gedronken nu? en zo ja hoeveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik heb inderdaad berichten geplaatst in de categorie "lekker gegeten", maar ook zeker veel inhoudelijke posts: zoekende naar de juiste toon om aansluitiing te vinden, want dat is het enige wat ik zoek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 er worden er hier wat ongeduldig jammer dat jullie het niet kunnen horen, maar ik moet naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Slaap lekker Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik moet ook naar bed, morgen vroeg op voor de 'vrij'markt, die niet zo vrij meer is als vroeger.Welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 weltrusten allemaal. en een voor de stoppers,minderaars en doorzakkers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Truste Jane:lips:Gewoon lekker gaan slapen IgorFrum loslaten. :moon:Morgen is alles anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Lekker slapen Jane en Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Josje: het enige wat ik wil zeggen: de aandacht is er pas nadat ik heb gezegd dat ik heb gedronken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Mup,Had een verhaal over wat ik van deze discussie vind, eigenlijk is het volgens mij geen discussie trouwens.Maar ben bang dat het niet als helpend zou worden ervaren en heb het dus maar weg gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 quote: Originally posted by: GewoonErikIk heb inderdaad berichten geplaatst in de categorie "lekker gegeten", maar ook zeker veel inhoudelijke posts: zoekende naar de juiste toon om aansluitiing te vinden, want dat is het enige wat ik zoek... die aansluiting zul je heus wel vinden. als je dat wilt. Het begin is er toch nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walbo Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 welterusten iedereen die slapen gaat en hou het droog morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden