Spring naar bijdragen

vrijdag 29 april


igor

Aanbevolen berichten

Zo, de weekendboodschappen zijn binnen.
De koelkast staat/ligt vol met lekker spul. Gisteravond kreeg ik Schweppes Citrus. Weer eens wat anders dan al te zoete frisdrankjes dus dat heb ik ook meegenomen. En dan ga ik morgen op de markt hier nog wat lekkere hapjes halen bij de Turkse dames. Jammiejammie. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 368
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

grmpfff.... heb nu de rest van de dag vrij, ZO'N trek in 2 biertjes, maar ik weet dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken, zal wel weer 3x terug naar de super worden :(

dus niet doen,

niet drinken gaby,niet drinken gaby, niet drinken gaby,
ga iets nuttigs doen, hup schop onder je kont!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Gaby
grmpfff.... heb nu de rest van de dag vrij, ZO'N trek in 2 biertjes,









hoezo 2 biertjes 2 halve liters 2 kratten waarom is 1 glas niet genoeg dan als je alleen trek in bier hebt

:D trek in roes zul je bedoelen.

ik moet er meteen weer vandoor.
volhouden gaby en geen smoesjes verzinnen. eigenwijs zijn jij wint het van het duiveltje. :sun:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker doe ik dat.
Goed om te leren richten, dan wordt men een scherpschutter.;)

Er staat een grote Ficus van mijn broer, die in Spanje is.
Ook daarom moest ik even terug.
Mijn eigen planten moeten niet dood, maar de Ficus zeker niet.

Aardig detail, de Ficus heet Eric.

Zo noemt mijn broer hem. Dus spreek ik hem ook maar zo aan.:)

Echt weg nu!




Aanp; dt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had even binnen wat dingetjes te doen maar die zijn alweer geregeld. En dan nu weer de zon in met mn boek. :rose: Echt lekker nu buiten. Daarnet zat ik al te knikkebollen. Ik slaap 's nachts ook nog steeds niet geweldig en sowieso veel te kort. Ik zie wel wat het wordt, slapen of lezen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net iets gelezen dat me redelijk ongemakkelijk en boos maakt..

Een aantal hier weten wat voor soort 'relatie' Wing en ik ooit hadden. Een aantal weten ook wat voor impact die de laatste confrontatie met Wing op me had.
Dit is nog steeds een zaak die voor mij heel moeilijk te verteren valt. Hierbij wil ik Wing zeker niet in een slecht daglicht zetten want Wing was best een intelligente kerel en hij had zeker ook héél mooie contacten met mensen hier.
Eén ding is héél duidelijk..Wing en ik samen in deze fase van mijn zijn..zou een heel zware beproeving zijn.
Waarom ik hier over begin. Ik heb jou, Henk, eerder aangesproken toen je Wing uitdaagde om hier eens te komen zeggen wat hij van het dagdraadje vond naar aanleiding van een post van Vlaams Meisje. Mijn pb naar jou met de vraag hem niet uit te dagen, omdat ik niet wist hoe lang ik het zou trekken moest Wing terugkomen, prikkelde je nog meer in je interesse in Wing. Persoonlijk zoals ik eerder zei kan ik je niet tegenhouden in je doen en laten. Je vond me best zielig in mijn antwoorden. Ik vind het een tekort aan empathie.
Wing is vrij om hier te komen en te gaan. Ergens zou ik willen dat hij zelf zoiets heeft van 'ok, Fleur gaat goed', 'ik geef haar die ruimte'. Ik hoop dat het hem goed gaat nogmaals.

Ik las je op het draadje 'wie mis ik' (of hoe het ook noemen moet). Daar haal je weer aan hoe je Wing ook al ken je hem niet, wel mist. En eerlijk gezegd draait mijn maag ervan.

Zielig ben ik verre van.

Jij duwt te ver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...