GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedenacht en/of goedenmorgen op deze verjaardag van onze ex-koningin Juliana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Gefeliciteerd met ons Koningshuis en dan vooral met de verjaardag van onze voormalige Koningin Juliana en al haar nazaten!!!Blijkbaar heb ik het een en ander los gemaakt op dit forum, laat mij proberen een paar dingen duidelijk te maken:- ik ben er nooit op uit om mensen te beledigen of aan te vallen;- ik heb een probleem met alcohol;- ik heb mij aangemeld op dit forum met de bedoeling om van mijn alcoholprobleem af te komen;- dit forum is niet de enige manier voor mij om mijn alcoholprobleem op te lossen;- ik heb geprobeerd om mij middels bijdragen in verschillende categorieën een plekje te verwerven op dit forum;- ik voel mij vaak genegeerd op dit forum;- omdat ik mij vaak geen deel voel van deze gemeenschap is het voor mij vrij 'makkelijk' om naar de alcohol te grijpen;- dat is niet wat ik wil: ik zoek erkenning, herkenning en vooral verbondenheid: samen gaan voor een doel;- kortom: ik kan het niet alleen, maar ik voel me zo vaak alleen, dus: help mij!!!;- neem me alsjeblieft serieus: zelfs met een slok op zal ik altijd nadenken over wat ik op dit forum zeg;- ik wil zo graag niet drinken, maar zet me alsjeblieft niet neer als een dronkenlap met wie het niet de moeite waard is om te argumenteren...- laat mij bij dit forum horen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Dag Erik,Kan me voorstellen dat je je na dit avondje niet lekker over het forum voelt als er zovelen met je in discussie gaan. Ik hoop dat je het morgen nog eens naleest en laat bezinken. Misschien valt er nog wat uit te leren. In ieder geval hoop ik niet dat je het forum om vanavond gaat verlaten. Het kan je zeker wat bieden. Het duurde bij mij ook even voor dat ik me dat besefte.En lees dan ook nog eens je eigen draadje bij wie is wie.De draad weer oppakken kan altijd.Het beste, nu naar bed (ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 30 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Dag Jaap, ik heb het allemaal nog eens nagelezen en ja: de alcohol speelde een rol in mijn reacties, maar ik heb nog steeds erg veel moeite met mensen die niet met me wensen te spreken en zich zelfs 'belazerd' voelen wanneer ze erachter komen dat ik heb gedronken en dat terwijl daar het hele verhaal mee begon....Ik zal wel zien wat ik doe met het forum, weet het op dit moment even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 iemand moet net wel op het forum terecht kunnen als hij gedronken heeft...misschien bespaart het hem dan wel verder drinken...???...of kan de volgende dag nog eens teruglezen wat er allemaal geschreven is...en ook al is er maar een half woord blijven hangen...het kan net genoeg zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 hey erikje eigen buiten gesloten voelen,,heb ik ook altijd last vanhet forum lijk soms wel een kliekjemaar het is net als in het dagelijkse leven ..met de 1 heb je meer dan met de andermaar je moet gewoon mee praten en zeg wat je wilt zeggeniedereen is gewoon even belangrijk met of zonder drankik zelf had zonder het forum niet gekomen waar ik nu ben..111 dagen zonder drankdus kom op gewoon lekker blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Begrijp het wel Erik..en bewijzen hoef je niet..na een tijdje komt het gewoon vanzelf.Ik denk dat velen van ons in het begin, inclusief ik (heb daar wat tamtam rond gemaakt zenne ) moeite hadden met het forum in de zin dat je je er een buitenstaander voelt. Na een poosje verdwijnt het echt.Je bent één van ons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Erik. Misschien heb je in het dagenlijks leven ook erg veel moeite om voor jezelf op te komen. Ik voel dat hier ook een beetje. Waar ik een beetje moeite mee heb is dat ik het gevoel krijg dat wij daar schuldig aan zijn, dat wij jou niet zouden zien staan. ik denk, en dan spreek ik alleen voor mezelf, dat ik dat wel doe. ik neem mensen voor zover ik weet, wel serieus en ben heel blij als mensen iets willen doen aan hun verslaving. En iedereen denkt hier hetzelfde over.Misschien zou je toch moeten leren om wat harder te schreeuwen. Gewoon mee praten en als je het moeilijk hebt duidelijk zeggen.Maar blijf komen hier, je bent nog steeds erg welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 hoi erik ik veroordeelde je niet omdat je (ge)dronken op het forum kwam, maar ik had het gevoel dat je behoorlijk zelfmedelijden had en dat wekt de alcohol op. kom vandaag gewoon bij de D&D maar verwacht vandaag niet teveel mensen in de huiskamer want de meesten zijn op koopjesjacht. de knieperts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 30 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Nou bedankt voor de reacties. Het is zeker niet mijn bedoeling geweest iemand ergens de schuld van te geven en ook zeker niet van het feit dat ik gisteren gedronken heb, daarvoor ben ik zelf verantwoordelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden