Spring naar bijdragen

zaterdag 30 april


lady jane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goed gedaan vliegje!!

Btw ik zag op tv iets over strengere maatregelen die ze hadden genomen na dat verschrikkelijk voorval 2j geleden op koninginnendag. Bleek dat er geen alcohol mocht geconsumeerd worden tot de koningin was gepasseerd. Bijkomende commentaar was dat het wel héél rustig aan toe ging en er niet zo veel volk was komen opdagen, het feest pas losbarstte toen alcohol werd geserveerd. Ridicuul toch? Zo zie je maar weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo koninginnedag droog doorgekomen, daar waar ik als vrijwilligster stond werd overigens maar weinig gedronken, viel me op, omdat ik vroeger al sóchtends aan het bier zat en eigenlijk dacht dat iedereen dat deed?!

(ex)vriendje is nog steeds bezig in de tuin, met bouwlamp, hij is een stuk opgeschoten, heeft niets gedaan verder deze dag, maar ja is ook geen drinker, nog steeds niet gepraat....

vanmiddag wel wat leuke plantjes gekocht, kijken of ik morgen tomatenplantjes kan vinden , straks nog kippen, jongens ik heb een nieuwe hobby i.p.v drinken :D

fijne avond allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Happy Queensday allemaal!
Vandaag geen last gehad van de drinkers om me heen en moeilijke momenten, was te druk met schatten zoeken op de rommelmarkt. ;)
En als er al een moeilijk moment geweest zou zijn en ik zin had gehad om mijn zuipende en feestende vrienden op te zoeken in het centrum had de politie daar wel een stokje voor gestoken. Vanaf 2 uur was het blijkbaar zo druk dat je de stad gewoon niet meer in kon. :D
Pfff, zal wel een behoorlijk op een kluitje zittende menigte feest geworden zijn waar ik absoluut niet jaloers op hoef te zijn. Personal space vind ik nogal belangrijk dronken of nuchter. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat me alleen niet lekker zit over vandaag is dat ik op die rommelmarkt jonge konijntjes zag zitten. Hartstikke vol stress omdat ze in een open hok zaten waar iedereen bij kon en geen enkele schuilplek hadden. Ik heb enkel gezegd hoe ik erover dacht, maar eigenlijk weinig actie ondernomen omdat ik niet precies wist hoe. Liefst had ik ze allemaal meegepakt (7 stuks) en ze thuis tot rust laten komen maar rieel denkend, ik heb geen kooi, ik heb op het moment geen tijd voor jonge konijnen en de dierenspeciaalzaak was op dat moment ook dicht. De dierenbescherming bellen, die komen pas over tig weken kijken en de politie bellen? Had niet het idee dat dat zou helpen.

Nu ja, was ik dronken geweest, dan had ik nu met 7 konijnen gezeten en dat mens met een blauwoog of iets. Lijkt me ook geen optie.
Maar nu tijdens mijn schrijven kom ik op een idee wat ik wel had kunnen doen. Jammer voor deze konijntjes dat ik daar niet eerder aan dacht, maar mocht ik nog zo´n onnozel figuur tegenkomen. Dan koop ik iets waar ze beschutting in kunnen vinden en zet dat in zo´n ren. Ik denk dat dat boodschap genoeg is voor zo´n persoon. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ff zeggen dat ik uitgeteld ben
na 1 uur slaap totaal afgelopen nacht
de hele dag in touw geweest en goede zaken gedaan.
honderden boeken verkocht (0,10 Eks), maar nog 10 dozen over.
rommeltjes liep niet, maar zoon heeft goed geboerd met pannekoeken bakken
en koffie en thee schenken, dat is zo veel makkelijker verdiend dan de verkoop.
Maar we hebben een grandioze dag gehad, heel de regio kwam aan ons huis voorbij
en af en toe zette ik even iemand aan de verkoop om ff de buurkraampjes van soep
te voorzien, want die kreeg ik niet verkocht, maar gratis ging het er wel goed in, Hollanders:D
Nog zeker 6 ltr over, liefhebbers?
En verder kan ik voorlopig geen pannekoek meer zien/ruiken.
Zoon naar de trein gebracht en net toen ik weer thuis was, belde hij of ik hem weer op
wilde halen, hij had een lekke band. Raar verhaal, maar natuurlijk wer op de fiets gesprongen.
Bleek dat hij grof uitgescholden en getrapt was, hij kon het gelukkig negeren (agressieve dronk,
geen ADBer he), maar durfde niet meer in zijn uppie Den haag in, dus weer een logé, na de 13
van afgelopen nacht. En morgen band plakken, want helaas wel lek dus.
Eerst maar eens uitslapen,
welterusten:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me ook even droogmelden.
Vanmiddag lekker even de stad in geweest, niet spectaculair maar wel relaxed en leuk. Zowie kon lekker loslopen.
Vanavond was ik erg moe, dus maar weer uren op de bank me vervelen en me blubber voelen. daarna beetje tevee gekeken, en zojuist nog een peukie gerookt op het erf.
Ik ga nog even lezen in bed, en morgen zijn wij allemaal fris als we met een half oog de nieuwe morgen inkijken. Dat is fijn en dan zijn wij de gelukkigen :)
bye x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...