snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gunnwil je even kiezen voordat het uit de hand loop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igorga jij nou maar in je kliko springen..heel hoog en hard tot de deksel dichtval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Dames, dames!Heel flatterend allemaal, maar 'k ben ab-so-luut niet d'ideale man. En 'k heb ook niet bepaaldelijk het uiterlijk van Brad Pitt (jarenlang drinken wordt je niet echt knapper van... en 't was al niet veel). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Hey Gunn wij hebben een levendige fantasie hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gun je hoeft geen barbiehoofd te hebben hoor. liever helemaal niet (al die vrouwen achter je aan) en die alcoholkop trekt wel wat bij hoor als je stopt met drinken en een beetje gezonder gaat leven. maak nu maar een foto van je en doe dat over drie maand nog eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 een mannelijke barbie is geloof ik ken of niet SNOEPJE er zaten ook hondekeuteltjes in de kliko. nu moet ik weeeeeer onder de douche.als je nog een keer leuke idee-en hebt??????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igorik gun hem jou wel...ik heb een goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igorneem je wel de jif gelijk mee dan..bah viespeuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 krijg je daar de stank ook mee weg dan? en ik heb een giga bult op m'n hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igorja met bleek wel hoor..en je had moeten bukken toen de deksel dicht viel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Okay dames,Zijn de gemoederen wat tot bedaren? Want uh... nou ja, 'k word wat verlegen van al die vrouw'lijke aandacht. Ben 'k niet zo gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gunnhet is igor geworden..ze stink nu een beetje maar straks is ze weer fris en fruitiggeurt ze naar de jif en bleekje moet per pb maar even een afspraak makensucces:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @snoepje,Dus 'k word zonder verdere inspraak gekoppeld?! Oeh, dan komen er bij mij allerlei oud rebelse principes naar boven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gunnik heb je gevraagd te kiezen...ja jij wil natuurlijk van alledrie stiekem snoepenmaar daar trappen we niet in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Hela, worden hier zonder mij geniepige afspraakjes gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 raejij ben toch al van fleurdie heeft toch al haar klauwen in jou gezet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igor en gunn zijn stil dus die zijn aan de pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 nu ga ik ook maar even me mond houden en geef het woord aan??????????wie wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @snoepje,Oh nee hoor, 'k ben in 't geeneel niet aan 't pb-en met wie dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gunnzou ze dan nog in die kliko zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Zou kunnen. Ook bolletje is verdacht stil... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 die is igor aan het redden denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gggggggggrrrruuuuummmmblegrummmmmmmblepppppttptptttttffttttzet de zender even op 5 dan kan ik net onder de deksel doorkijken pffftttppptt ughughugh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden