Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Er zijn zo van die dagen ... 't Is maar goed dat we een koninginnedagpact hebben. En dat de winkels dicht zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gewoon veel eten mups...selder...wortels...pruimen...appels...Of gaan shoppen.Will! Kiekeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Veel eten heb ik al gedaan. En shoppen? De winkels zijn hier dicht vandaag Fleur.Wat voor kleedjes heb je gekocht? Vloerkleedjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gaat Will er nou ook nog vandoor zonder iets te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ohwww geen shoppen dus..Nee daar gebruik ik mannen voor Mups :D. Als ik er al één had. Misschien dat ik er daarom geen heb Wacht eens..jullie noemen het geen kleedjes maar jurkjes zekers? Of niet? Of wel? Jurkjes dus Ik moet echt leren iemand mee te nemen als ik shoppen ga want zit in binnen de kortste keren met een boel dat ik toch niet draag Ah dochter is gearriveerd. Moet naar de winkel voor ie toe is.Doorbijten zenne Mups Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Kleedjes heten bij ons jurkjes ja. Miskopen doen we allemaal wel eens. Ik heb de afgelopen week kleding weggegooid waar de prijskaartjes nog aan zaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 heeft niets met konninginnedag te maken hoor. zit gewoon tussen de oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 kun je de 'kleedjes' niet terug brengen fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 WIL HOU JE NIET MEER VAN ONS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 3x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 lekker naar de stad geweestwat een mensen massa zeg..maar even een rondvaart gedaan met de jongstedance parade is in de stad en als je dan die muziek hoor krijg jewel zin in alcoholen om je heen zie je ook alleen maar alcoholdus maar weer naar huis gefietsten igor heb je nog wat gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 quote: Originally posted by: bb@ Snoepje, gefeliciteerd met je 111 dagen. Dit is voor jou een geluks getal, want let op: neem de laatste twee cijfers van het jaar waarin je geboren werd. tel daarbij op de leeftijd die je zult hebben dit jaar, en het resultaat zal ongetwijfeld 111 zijn. Doe er wat mee, gr. bb het klopt nog ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 nou lekker gezellig hier,,ben helemaal alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 kom even snel kijken.maar ga meteen weer op de bank.ik heb vreselijke hoofdpijn gekregen, dus moet even het asprientje laten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 lenie sterktesnoepje maandagavond vindt ik het wel. en nee je bent niet alleen. ik sta om het hoekje in de tuin ik ben gebroken pfffff en nu is de kliko vol en kan ik niet verder gggggrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 igorer even boven op gaan staan en springen..zak het vanzelf naar beneden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @bb,Ben jij wiskunde leraar, of zo? Da's niet iets wat je zomaar even verzint.Enfin, drukke dag gehad vandaag. 'k heb 't hele huis van kant gemaakt. Gestofzuigd, gemopt, kastjes uitgeruimd, grondig schoongemaakt met azijn en weer ingeruimd, verdacht voedsel ('k heb een meelmot plaag) weggegooid, badkamer tegels geboend, het toilet gereinigd, kleren gewassen, kleren gedroogd en opgeborgen.Daarna nog uitgebreid boodschappen gedaan en vervolgens gekookt. Het is vis geworden, mensen.Pangasiusfilet, aardappelpuree (uit een pakje, 'k geef 't toe) en een rauwe witlofsalade. 'k heb goed gegeten, hoop 'k.'k ga nu ff de berichtjes teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 gunnjij ben de ideale man:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 @snoepje,Nou, lieverd, dat valt wel mee. 'k ben een vrijgezel en laat 't huishouden nog wel eens versloffen. Met als gevolg dat 'k dan na twee á drie weken wel aan de slag moet omdat 't een onnoemelijke puinhoop is hier. Dat was vandaag dus ook 't geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gunn wil je met me trouwen? Heel erg alsjeblieft, ik ben niet knap maar je kunt wel met me lachen.Vanavond Astrix en Oblix. Hield mijn manneke ook zo van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 bolletjeik was eerst hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Gunn ik wil wel met je trouwen hoor bollie en snoepje zijn te oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ja maar we kunnen hem toch delen? Ben ik altijd goed in geweest. Jij de bovenkant en ik................... juist ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 bolletjeigor wil hem ook al..maar igor jij wil hem alleen voor de schoonmaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 april 2011 Rapport Share Geplaatst 30 april 2011 Ja maar igor er zijn toch zat mannen die op oudere vrouwen vallen? heb ik een keer gehad hoor. Had gelijk 3 gebroken ribben en een bloedneus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden