Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ik moet hier iets aan gaan doen, zou toch te gek zijn dat ik me elke keer rot voel omdat hij blowt en gelukkig is, maar wat ??? iemand tips?en het ergste is, dat ik nu wil drinken want ik wil dit niet voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ff naar de gamma, ik kijk jullie antwoorden tegemoet, terwijl ik ook wel weet dat het moeilijk is, is er een al-anon voor partners van blowers? misscien dat dat wat voor me is, heb er echt zo'n hekel aan 3 op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gaby, is het je vriendje of is het je ex?Maakt nogal verschil denk ik. Als het je vriend is waarmee je ijdelijk uit elkaar bent met de bedoeling toch weer bij elkaar te komen, dan zou ik dat ex weglaten. Hoe je iemand noemt is ook hoe je iemand ziet in je leven. En hoe je omgaat met die ander. Of niet?Ik noem mijn buurvrouw Buurvrouw. Omdat ze dat is. Prima als buurvrouw maar meer ook niet (voor mij dan he?) Maar ik heb ook weleens een buurvrou gehad waarmee ik bevriend raakte. vanaf dat moment was zij Vriendin i.p.v. Buur. Ik vind het zo vreemd staan om je partner te betitelen als (ex)vriendje. Als hij ex is, dan is ie exit dus uit de tuin en uit je huis. Hup, weg ermee. Is hij niet ex, noem hem dan volwaardig. Vriend (of is ie pas 4 jaar oud? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeMag ik eventjes..misschien dender ik tussendoor, maar ik moet even meedelen dit.. Bij deze wil ik mijn oprechte excuus aanbieden voor vorige week. Niet omdat ik tijdens mijn allereerste verlof gedronken heb, maar wel omdat ik gefrustreerd, geiiriteerd en bovenop elke reactie zat. Dat was niet netjes en ongepast. Ik wil jullie bedanken voor jullie inzet. Voor jullie oprechte vragen, meedenken en tijd die jullie in me gestoken hebben. Afgelopen week in de kliniek heb ik veel nagedacht, over wat jullie hebben gezegd/ geschreven hebben. En mijn reactie tot jullie was niet gepast, en zeer nonchalant zelfs. Verder ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie, wederom, vrijwillig geiinvesteerd hebben in mij. Ik dank jullie wel Jeetje, blijf je ook nog wel een beetje Bor? Herken je bijna niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 goedenmiddag allemaal...als eerste iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten...super knap!net een goeie wandeling gemaakt over de dijk...sjemig ik waaide zowat de weg op...wat een wind.even alles lezen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Je hebt moeite me het blowen omdat blowen niet goed voor een mens is, hij je exvriend is en hij doet het op jou territorium. Ongevraagd. Dat is nogal wat. Kan wel als een persoonlijke inbreuk voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Wie heeft er zin om te komen helpen mijn balkon te slopen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hey Lenie, dag 5? Mooi. Gaby, als hij echt je vriend is en je hebt er moeite mee dan met hem ook bespreken. Of hem vermijden als hij dat gedrag vertoont en dat laten blijken. Of het is niet echt je vriend en dan ga ik met Mupke mee. Dus loslaten dan. Maar is dan wel vreemd dat het je zoveel doet als ie eigenlijk al exit is. Lijkt me dat jij dan meer voor hem voelt dan de status is dan.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ja dag 5...ik lijk er minder moeite mee te hebben dan vorige week.maar schijn bedriegt he?afwachten en stug volhouden.iemand nog wat van Niets gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: womanJe hebt moeite me het blowen omdat blowen niet goed voor een mens is, hij je exvriend is en hij doet het op jou territorium. Ongevraagd. Dat is nogal wat. Kan wel als een persoonlijke inbreuk voelen. bij mij in huis word er absoluut niet geblowd.ik vind het zo een smerige gewoonte..je hele huis stinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Niets was er daarstraks wel even (dacht ik toch) maar heeft niets gepost..Woman het is veeeeeeel te warm om te slopen hoor ;Moeilijk iets Gaby. Ik heb niet echt een probleem met blowers. Maar ik rij er niet met mee en ze moeten het niet doen waar mijn dochter bij is. Ah ja en ook niet in mijn huis want ik vind dat vreselijk stinken.Ik heb zelf in mijn jongere jaren wiet gerookt en daarna of alcohol of wiet maar weet niet hoe ik zou reageren op een vriendje die het gebruikt nu ik er volledig af ben gegaan. Als het bij af en toe blijft denk ik dat het wel zou meevallen. Als het constant zou zijn denk ik daar wel een probleem mee te hebben. Ik heb een vriend die dag in dag uit blowt. Hij beweert bij hoog en laag dat je er niet verslaaft aan kan geraken. Ik heb dan weer zoiets van 'Tja kom op nu'. Ik zie hem nog niet één dag zonder kunnen dus hij hangt er dan toch aan vast zou ik zo zeggen.Je wist natuurlijk wel dat ie blowde maar er rechtstreeks mee geconfronteerd worden is wat anders natuurlijk. Denk dat daar het probleem voor jou zit. Misschien afspreken dat hij het niet doet als jij er bij bent? Ik ga maar weer ff in de tuin hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Gekke Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 oh..even gemist dan Fleur..ik ren even snel naar de snackbar...m'n sjag is op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Oh ja....je gaat goed Lenie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 dank je wel...tot zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 mmmm...bedenk me net dat ik nog even een uurtje wacht.dan kan ik straks meteen een snackie meenemen voor mezelf.daar is het nu net even te vroeg voor....een lekker berehapje denk ikde kids zijn er toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 mmmmmmm...een berehapje....jammie...Ik duik de kast in op zoek naar iets lekkers. Zal zoeken worden en dan weer de tuin in..binnen en buiten..buiten en binnen.Je zou er bijna gek van worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 ik zit nu aan de snack a jacks.die met kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hé ho mensen,Hé hé, heerlijk even bijgeslapen. 'k ben overigens sinds 12:30 uit bed; 'k had even geen zin om die rot PC aan te zetten. Dat ding beheerst m'n leven veel teveel. Lekker een bammetje gemaakt en kop thee en op het balkon (ja, daar moet dat plateau voor doorgaan) gaan zitten. Met een boekje. 'ALL YOUR BASE ARE BELONG TO US: How Fifty Years of Videogames Conquered Pop Culture' door Harold Goldberg. Alleraardigst leesvoer. Met een pak ijsthee bij de hand. Heerlijk!Had iemand 't daar over een berehap?! Jakkes, hoe krijg je 't weg! Neen, mijn fast food dagen zijn voorbij. Alweer zo'n drie á vier jaar. Hooguit af en toe een patatje, en dan nog 't liefst zelf gebakken.'t wordt stilaan inderdaad wel tijd de keuken in te duiken. 't wordt iets zéér eenvoudigs. Een Surinaamse bonenschotel met rijst. Wat schaft de pot bij jullie, lieve lui? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 pfff...veel te heet op mijn balkonnetje.@ Gunn..... hahaha ik snack nooit...ik heb er niets mee...maar vandaag heb ik de onbedwingbare drang daarin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Zo, hier even een pauze ingelast.Begin gemaakt met een zelfgecreerd bouwsel waar ik mn BBQ op kan plaatsen.Gaat toch meer werk inzitten dan ik dacht, maar wel lekker in het zonnetje zo bezig zijn.Nu eerst mn salade voor vanavond maken.Net als Tatum een grote bak helemaal voor mij alleen... Thnx voor de tip.Nog even voor Bor.Wat maak jij een groei door lieverd !!! Respect...Dank voor je wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 bedankt voor jullie reacties, tsja ex of niet? dat weet ik eigenlijk niet, en ik weet hoe raar dat klinkt, ik kom nu net terug van de winkels, en merk dat dat dus goed is voor mij, iets gaan doen (ja ja staat in elk zelfhulpboek ik weet het,maar ik kon/deed het nooit) , plantjes gekocht, wat leuke bloembakken, kon helaas geen munt vinden, maar komt nog wel, toen ik terug was was N weg (zo al ik hem voortaan maar noemen ) misschien is het wel een stukje jaloersheid? zo van hij kan maar gelukkig zijn wanneer die dat wil, en ik niet of IK vindt dat ie er mee moet stoppen, maar dat is **** want iedereen hier weet dat verslaving op de eerste plaats komt, hij weet dat ik er een hekel aan heb, en hij doet dat in mijn tuin, ja dat vindt ik idd vreselijk Woman, mijn buurman blowt ook , en ik vindt het al vreselijk om steeds in zijn stank te zitten, ik ben gewoon een vreselijke zeur, waarom kan ik iemand nu niet laten, nu moet ik zeggen dat N ook vervelend reageert; nu ga ik niets meer doen, want nu wordt ik chaggerijnig, bla bla.....ik ben blij dat ie nu weg is, maar ja, wat moet je dan he, elk mens is wel verslaafd, en omdat ik nu toevallig gestopt ben met roken en drank mij niet meer gelukkig maakt,kan ik toch moeilijk verwachten dat een ander zijn geneugtes die voor hem nog wel werken voor mij op zou geven,en toch zou ik dat stiekem wel willen oh wat ben ik erg :$ vanavond denk maar ff naar de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 succes Gaby.....met alles.ik ga nu echt naar de snack...zelfs m'n vloetjes zijn op, dus nu word het zeuren..hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 he wijffie bah...wat een *** situatie zeg?kan je geen raad geven...alleen maar sterkte en een knuf geven.zo de berehap zit erin....lust er eigenlijk nog wel 1... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 het gaat lekker tekeer hier in Noord-Holland met de brandjes..http://www.112meldingen.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden