Spring naar bijdragen

Woensdag 4 mei 2011

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor, sla je erdoorheen meid
Als je dit aankan kan je alles aan.!
Er komen betere tijden. Echt!

Mup,
Nee, heb dat niet helemaal meegekregen dat je helemaal gestopt was.
Geweldig van je!!
En ook nog gelijk met roken!
Phoe, heftig hoor.
Maar als het lukt kan je toch wel apetrots zijn op jezelf he:present:

Oke,
Vaatwasser is aan,ga tandenpoetsen,lichten uit,lekker slapen.
Dag, lieve mensen, tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ingri, jammer dat je weer weg bent. Heel knap dat je het nu al een maand vol gehouden hebt om niet te drinken, geef jezelf maar een flink schouderklopje, want dat verdien je.
Ik hoop dat je toch wat meer op het forum kunt komen omdat ook jouw groeiproces van belang is voor anderen.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
borretje

Deze zuipende huisvrouw en moeder van een aantal kids, gaat werken Mup.

Die kids zijn oud en wijs genoeg inmiddels.

Daarbij pak ik m"n studie, die ik heb laten liggen vlak voordat ik ging drinken, weer op.

En over thuis, ja..dit antwoord blijf ik je nog even schuldig oke?

He, goed man!

Borretje, je moet jezelf niet zo neerhalen meissie. Zuipende huisvrouw? Het klinkt zo naar over jezelf, en dat in deze fase. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen

Lenie :angry:
Ik word bijna gek van je! Niet dat ik je niet begrijp maar je springt zo van het ene positieve gevoel in het andere wreed negatieve. Het wordt nooit echt echt beter, real life. Conflicten blijven. Is het niet met je kids dan valt er morgen wel iemand van den toren.
Hoe kom je ook plots aan die drank? Ga je tussen je postings door naar de winkel?
Als je echt wil een stap verder wil komen moet je die eerste keer waar je je echt slecht om iets voelt overbruggen. Het ervaren zonder drank. Neem je die stap niet, leer je niet, weet je niet en zal je nooit gewapend zijn.
Ik bedoel het niet lelijk. Zeker niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja heb ik gedaan....
ik heb idd gehaald vandaag.....sorry fleur.
maar dat wat ik gehaald heb dat heb ik op 1 na weg gegooid.
ik heb maar een klein triggertje nodig van mijn kids ( want die zijn niet leuk hoor)
en ik haal weer.........( weet ik , mag niet) KOTERS!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch maar ff een paar woordjes aanpassen Lenie..Tactive houdt er niet zo van. Ik weet het...maar tactive is een beetje gevoelig.

1 heb je er gehouden? Nou die kan er natuurlijk ook nog bij vanavond.
Je mag heus mijn leven een keer leven hoor :D. Alhoewel mijn dochter nog wel meevalt ;)
Zo is er altijd iets meid. Je moet het echt een keer ervaren zonder drank. Nu blijft je gewoon trappelen tot de volgende tegenslag. Dat kan tien dagen goed gaan, misschien zelfs 2 maand, misschien korter..maar in wezen leer je niet met de tegenslag om te gaan.
Dus volgende keer doorbijten! Niet opgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets dat onaangenaam voelt is leuk Lenie. Jij hebt het over jouw kids en ja ik over de mijne.
De mijne is misschien nog niet zo moeilijk op zich maakt het niet uit wat je triggers zijn, iedereen kan ze begrijpen en iedereen moet zich daar door ploeteren. Je kids verdwijnen niet zomaar..jij moet een andere manier zoeken om erdoor te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...