Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Bor, hoe ga je dat straks doen als je weer helemaal thuis bent zeg maar? zodat je iets buiten de deur te doen hebt ofzo? Beetje afleiding in andere dingen zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Bor, sla je erdoorheen meidAls je dit aankan kan je alles aan.!Er komen betere tijden. Echt!Mup,Nee, heb dat niet helemaal meegekregen dat je helemaal gestopt was.Geweldig van je!!En ook nog gelijk met roken!Phoe, heftig hoor.Maar als het lukt kan je toch wel apetrots zijn op jezelf he:present:Oke,Vaatwasser is aan,ga tandenpoetsen,lichten uit,lekker slapen.Dag, lieve mensen, tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Slaap lekker Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ingri, jammer dat je weer weg bent. Heel knap dat je het nu al een maand vol gehouden hebt om niet te drinken, geef jezelf maar een flink schouderklopje, want dat verdien je.Ik hoop dat je toch wat meer op het forum kunt komen omdat ook jouw groeiproces van belang is voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 goeie avond Rapi. Doe je dadelijk weer wat rustigeraan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeDeze zuipende huisvrouw en moeder van een aantal kids, gaat werken Mup. Die kids zijn oud en wijs genoeg inmiddels. Daarbij pak ik m"n studie, die ik heb laten liggen vlak voordat ik ging drinken, weer op. En over thuis, ja..dit antwoord blijf ik je nog even schuldig oke? He, goed man!Borretje, je moet jezelf niet zo neerhalen meissie. Zuipende huisvrouw? Het klinkt zo naar over jezelf, en dat in deze fase. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Goedenavond allenLenie Ik word bijna gek van je! Niet dat ik je niet begrijp maar je springt zo van het ene positieve gevoel in het andere wreed negatieve. Het wordt nooit echt echt beter, real life. Conflicten blijven. Is het niet met je kids dan valt er morgen wel iemand van den toren. Hoe kom je ook plots aan die drank? Ga je tussen je postings door naar de winkel?Als je echt wil een stap verder wil komen moet je die eerste keer waar je je echt slecht om iets voelt overbruggen. Het ervaren zonder drank. Neem je die stap niet, leer je niet, weet je niet en zal je nooit gewapend zijn.Ik bedoel het niet lelijk. Zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: TeveelDank je Witte, Fleur komt de eer toe volgens mij Dat begrijp ik ook niet zo goed Teveel We delen toch in de overwinning gekkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 'k heb even niet gelezen.....'k heb alles we gepleurt en ben muziek gaan luisteren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hey borrie...gebruik ik de verkeerde deo?? Kom ik opdagen en hups iedereen is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Daar gaan we weer met de dubbele gggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr postings Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Kom ook nog heeel even binnenpiepen na een lange werkdag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Nou..Vreemde boel..Die pc en andere dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ja heb ik gedaan....ik heb idd gehaald vandaag.....sorry fleur.maar dat wat ik gehaald heb dat heb ik op 1 na weg gegooid.ik heb maar een klein triggertje nodig van mijn kids ( want die zijn niet leuk hoor) en ik haal weer.........( weet ik , mag niet) KOTERS!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ach kijk aan, Yvonne is helemaal niet uit logeren. Ga je morgen weer een lekker ontbijtje voor ons maken vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHey borrie...gebruik ik de verkeerde deo?? Kom ik opdagen en hups iedereen is weg Oh, ben jij dat???! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 ja zal het even doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Toch maar ff een paar woordjes aanpassen Lenie..Tactive houdt er niet zo van. Ik weet het...maar tactive is een beetje gevoelig. 1 heb je er gehouden? Nou die kan er natuurlijk ook nog bij vanavond. Je mag heus mijn leven een keer leven hoor . Alhoewel mijn dochter nog wel meevalt Zo is er altijd iets meid. Je moet het echt een keer ervaren zonder drank. Nu blijft je gewoon trappelen tot de volgende tegenslag. Dat kan tien dagen goed gaan, misschien zelfs 2 maand, misschien korter..maar in wezen leer je niet met de tegenslag om te gaan.Dus volgende keer doorbijten! Niet opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Zal het gaan ja Mups? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hier word ik nu echt zoooooooooo moe van se (die dubbele postings hé).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 fleur..nu heb jij het over je dochter...ik heb het over 2 van bijna 18.....das niet leuk!wil wel ruilen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Niets dat onaangenaam voelt is leuk Lenie. Jij hebt het over jouw kids en ja ik over de mijne.De mijne is misschien nog niet zo moeilijk op zich maakt het niet uit wat je triggers zijn, iedereen kan ze begrijpen en iedereen moet zich daar door ploeteren. Je kids verdwijnen niet zomaar..jij moet een andere manier zoeken om erdoor te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 oeh oeh oeh....ken het!!!!!1 ADHD....de ander PDD NOS....gister wel 1 te logeren maar die is "normaal" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Slaapzacht Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden